• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    (...)

    Ja dat is waar. Ik bedoel, voor de andere opleidingen moesten mensen een Dell laptop hebben van 1450 euro .. als je dan nog kutkwaliteit heb, dan is het helemaaaaal niet goed. Maarja, deze Mac was ook 1700 euro, echt belachelijk veel geld.
    En dat over die opladers, je hebt gelijk :') Maar ja, naarmate je langer je laptop heb, gaat hij sneller leeg, gebruik je sneller je oplader en dan POEF doet je oplader het niet meer -___-

    Whatthehell, wat heb je er wel niet allemaal in zitten? :'D Ik heb een Pro'tje van 13 inch, enige wat ik extra heb is 4 RAM ipv 2 voor zover ik heb onthouden. Of is de jouwe gewoon groter? Groter beeldscherm gaat ook aardig wat cash in zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Whatthehell, wat heb je er wel niet allemaal in zitten? :'D Ik heb een Pro'tje van 13 inch, enige wat ik extra heb is 4 RAM ipv 2 voor zover ik heb onthouden. Of is de jouwe gewoon groter? Groter beeldscherm gaat ook aardig wat cash in zitten.

    Nogaaal, als ik een 17,1" had genomen was het nog heel wat duurder geweest (cat)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 9:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uit al die specificaties snap ik 1 ding!
    Kleur Zwart
    =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Uit al die specificaties snap ik 1 ding!
    Kleur Zwart
    =)


    Don't be like the rest of them, darling

    Spotgaai schreef:
    Uit al die specificaties snap ik 1 ding!
    Kleur Zwart
    =)

    Hahaha, goedzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Whatthehell, wat heb je er wel niet allemaal in zitten? :'D Ik heb een Pro'tje van 13 inch, enige wat ik extra heb is 4 RAM ipv 2 voor zover ik heb onthouden. Of is de jouwe gewoon groter? Groter beeldscherm gaat ook aardig wat cash in zitten.


    IK heb werkelijk geen idee, ik weet alleen dat MacBooks sowieso duur zijn. :W


    To infinity and beyond •

    En? Is-ie al gekomen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @mensje met macbook van 1700 euro

    Duuuuude D:

    Ik heb een goeie laptop en een gaming pc die alles kan draaien op max. En een ps3. DIE DRIE DINGEN SAMEN kostten me 1500 euro D: (had een van de eerste ps3s, toen ze 400 euro waren)

    Macbooks zijn debiel duur. Als je kijkt wat je allemaal kunt kopen verder voor dezelfde prijs (ps3, laptop, gaming pc, zit ik nog 200 euro onder een macbook) vraag ik me altijd af waarom mensen die dingen nog kopen... XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Flemish schreef:
    En? Is-ie al gekomen?

    Hij is net 15/20 minuten geleden aangekomen. Heb hem nu uitgepakt en hij is aan het opladen. Hij is zo licht, dun en typt echt lekker :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tigger schreef:
    @mensje met macbook van 1700 euro

    Duuuuude D:

    Ik heb een goeie laptop en een gaming pc die alles kan draaien op max. En een ps3. DIE DRIE DINGEN SAMEN kostten me 1500 euro D: (had een van de eerste ps3s, toen ze 400 euro waren)

    Macbooks zijn debiel duur. Als je kijkt wat je allemaal kunt kopen verder voor dezelfde prijs (ps3, laptop, gaming pc, zit ik nog 200 euro onder een macbook) vraag ik me altijd af waarom mensen die dingen nog kopen... XD


    De reden dat ik een Macbook heb, is SCHOOL, ik doe een opleiding voor grafisch vormgeving. Dus dat is verplicht!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:25 ]


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hij is net 15/20 minuten geleden aangekomen. Heb hem nu uitgepakt en hij is aan het opladen. Hij is zo licht, dun en typt echt lekker :9~


    Mooi :"D


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    (...)

    De reden dat ik een Macbook heb, is SCHOOL, ik doe een opleiding voor grafisch vormgeving. Dus dat is verplicht!


    Eey, dat ken ik.. De opleiding die ik wil doen is een Macbook ook verplicht -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik moet nog een uur wachten voordat ik hem mag gebruiken D:
    Ik laad hem goed opladen, want dat is beter voor de accu en die wil ik zo lang mogelijk in goede conditie houden.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 12:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik hem nu en hij is echt geweldig. Het toetsenbord typt zo lekker, alles gaat zo lekker snel! :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik gebruik hem nu en hij is echt geweldig. Het toetsenbord typt zo lekker, alles gaat zo lekker snel! :9~


    Nog wel ^^ Laptops zuigen eigenlijk best wel na een tijdje ghehe..


    Shit happens but pee happens a lot more.