• Mijn nachtbeugel hij doet echt freaking pijn -ja ik probeer hem uit- hij zit echt zo strak en ik heb hele gevoelige tanden. En maandag moet ik opnieuw naar de ortho omdat deze nachtbeugel dus niet strak genoeg zit, Srsly ik weet niet hoe straks zij mijn nachtbeugel wil hebben he,

    En wie heeft ook een nachtbeugel?

    had ik ook, gewoon doorzetten bij mij dee het opeens geen pijn meer^.^


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nog niet, mijn beugel gaat er volgende week dinsdag pas uit..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Nog niet, mijn beugel gaat er volgende week dinsdag pas uit..

    hah oke succes dinsdag :'D

    Ik niet..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ook, het is inderdaad pijnlijk, maar na een tijdje voel je het echt niet meer(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Gehad, ja. Na een tijdje went dat wel hoor. Maak je geen zorgen. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hahaa, ik heb je er al over verteld. Ik haat dat ding serieus. Het is zit wel strak en ik kan 's nachts al moeilijk in slaap komen dus ik erger me dood aan dat ding. En ja 's morgens is hij zoek.


    <3

    bijna iedereen moet zo'n ding, dus gewoon doorzetten he :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook een nachtbeugel, en krijg binnenkort een nieuwe aangezien ik deze doormidden heb gebeten.
    Ik heb één tip: draag hem gewoon elke nacht! niet denken "ik sla hem één nachtje over", want dan heb je er de avond/nacht daarna er weer heel erg last van!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ik heb ook een nachtbeugel :S eerst twee jaar blokjes en dan deze marteling!! maar ik vergeet hem telkens in te doen en dan doet hij nog eens extra veel pijn als ik hem dan weer eens in doe!!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 22:11 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Ik heb er lange tijd een gehad en ja die was ook zeer pijnlijk. Gelukkig ben ik nou al zo'n 2 jaar van mn beugels af en ik ben blij met het resultaat. Dus gewoon even doorzetten, je houd er alleen maar wat mooist aan over.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb geen nachtbeugel en hoef er ook geen.
    Ik hoef geen beugel o.i.d.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik. Gewoon dragen, het mindert. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb zo een plastic dingetje/kapje dat over mijn tanden heen moet 's nachts nadat mijn beugel eruit is gegaan. En hoe vaker je het trouw in doet, hoe minder pijn het gaat doen. Maar ik had er een hekel aan en heb nu draadjes achter mijn tanden en dan hoef ik er verder niks aan te doen.
    Alleen ik weet niet of je dat bedoelde?


    It ain't broke, so don't fix it.