• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    (...)

    Ja, verplichten ze 'even' voor school. Fuckers. En dan is de levensduur maar zo'n 5 jaar. Dat had ik ook met Acer, de onderkant werd zooo heet, dat het gewoon niet grappig meer was. Had ook allemaal brandplekken daardoor, zelfs als hij gewoon op een tafel stond werd hij ongelofelijk warm (no_chears)


    Lekker dan. Mijn Dell van 400 euro ging wel mooi 4 jaar mee voordat hij het begaf na heel veel gebruik. Wel met zijn gebreken hoor haha. Dat heb ik nu dus ook, ik heb allemaal rode vlekken op mijn benen die niet meer weggaan voorlopig, echt balen.


    Your make-up is terrible

    Starships schreef:
    (...)

    Ja, verplichten ze 'even' voor school. Fuckers. En dan is de levensduur maar zo'n 5 jaar. Dat had ik ook met Acer, de onderkant werd zooo heet, dat het gewoon niet grappig meer was. Had ook allemaal brandplekken daardoor, zelfs als hij gewoon op een tafel stond werd hij ongelofelijk warm (no_chears)

    Ik zou als ik jou was zo´n laptop cooler ding halen zodat je hem alsnog op je schoot kunt zetten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou als ik jou was zo´n laptop cooler ding halen zodat je hem alsnog op je schoot kunt zetten.


    Die van ons kan alsnog niet op schoot omdat mijn vader'm zo verneuk heef dat een of ander iets eruit is gehaald zodat hij het alleen doet als hij op de lader zit en die lader is ook verneukt omdat die er deels in wilt en er telkens uitvliegt; en dat is echt shit als je net dat ding op schoot hebt .___.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een mini laptop van Asus, de Eee.. Iedereen vind die shit werken maar ik vind um echt fijn wel.. alleen wel zoals iedereen hier ook zegt het oplader probleem HAHA. Ik vind je pc er trouwens wel leuk eruit zien (: voor de rest snap ik die computertaal niet


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    Ik heb een mini laptop van Asus, de Eee.. Iedereen vind die shit werken maar ik vind um echt fijn wel.. alleen wel zoals iedereen hier ook zegt het oplader probleem HAHA. Ik vind je pc er trouwens wel leuk eruit zien (: voor de rest snap ik die computertaal niet

    Ik zou er met mijn dikke vingers niet op kunnen typen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    langleve mini laptop's! jeej (vanuit mijn miniding)


    welkome to my garden of fantasy

    Doitsu schreef:
    Nieuwe dingen zijn altijd leuk :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou als ik jou was zo´n laptop cooler ding halen zodat je hem alsnog op je schoot kunt zetten.


    Dit, ik had het met mijn Toshiba, maar ik heb hem op de kop gelegd en de cooler gestofzuigd... En nu doet hij het weer geweldig :Y).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb al bijna 2 jaar een HP en hij doet het nog steeds uitstekend c:

    Maar je laptop ziet er mooi uit! *dansende smiley*


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou er met mijn dikke vingers niet op kunnen typen (cat)


    Know the feeling, ik heb ook dikke poten maar de toetsen zijn niet zozeer kleiner maar de num lock etc zit er niet op..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Voor zover ik kan zien heb ik dezelfde laptop. Het is echt een geweldig ding, dus veel plezier ermee!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Omg, dat is best wel een heel erg goed ding als ik dat zo zie, echt awesome :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Your RAM. It's more than mine. You're such a boss.
    En jouw videokaart is volgens mij een latere versie dan de mijne.
    Ach, so what, I like my laptop ^^.
    *aait*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quiescent schreef:
    Omg, dat is best wel een heel erg goed ding als ik dat zo zie, echt awesome :3

    It is *O*

    Aurelia schreef:
    Your RAM. It's more than mine. You're such a boss.
    En jouw videokaart is volgens mij een latere versie dan de mijne.
    Ach, so what, I like my laptop ^^.
    *aait*.

    Hahaha, I beat you! Take that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Track & Trace status:
    19.05.2012:
    Chauffeur is onderweg


    Bijnaaaaaaaaaaa :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.