• Als alles goed gaat komt morgen mijn nieuwe laptop aan *O*
    Ik wil al zolang een nieuwe laptop, maar had er nooit het geld voor. Vandaag heb ik hem eindelijk gekocht.

    Een foto voor de mensen die hem willen zien:




    En de specificaties voor de mensen die het snappen (cat)
    Processor      Intel Core i5
    Processornummer      2450M
    Processorsoort      Dual Core
    Kloksnelheid      2500 MHz
    Intern RAM-geheugen      6 GB
    Opslagcapaciteit      500 GB
    Schermdiagonaal      15,6 inch
    Type videokaart      NVIDIA GeForce GT 630M
    Videogeheugen      1024 MB
    Aantal USB-poorten      3
    USB-versie      2.0 en 3.0
    Extra´s      Geheugenkaartlezer
    Besturingssysteem      Windows 7 Home Premium
    Versie besturingssysteem      64 bit
    Kleur      Zwart


    Morgen ga ik de hele tijd voor het raam zitten totdat de postbode er is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als jij rond de 200 euro extra hebt voor mij graag. En een vriend van mij heeft een i7 en zegt zelf ook dat een i5 meer als genoeg is. Hij gebruikt het maximum van zijn CPU nooit.

    Hangt er natuurlijk vanaf wat je plannen met een computer van plan bent. Als je gaat gamen is het soms niet genoeg. Ik heb nu een dual-core, maar dat is voor enkele van mijn spellen niet genoeg. Ik zeg toch ook niet dat je er zo eentje moet kopen, ik bedoelde gewoon dat er betere zijn. In ieder geval, veel plezier met je nieuwe laptop! [:

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 17:35 ]


    comfort in c h a o s

    Starships schreef:
    (...)

    Hmm, nou ik verzin het niet van Acer hoor, niet dat je dat denkt :') Want er zijn nou eenmaal betere laptops dan Acer. Maar ja, dat heb je overal wel mee, naarmate je naar een duurdere prijsklasse gaat.
    Ja, ik heb ook 4 opladers in 2 jaar gehad voor dat klote ding.
    Ik moest voor school een Macbook hebben, en ik ben nog nooit zo blij geweest met een laptop hahaha!


    Ik heb een hekel aan opladers, ik wil gewoon een super-accu ofzo. Die dingen gaan altijd kapot.
    Maar ik geloof je wel hoor, ik bedoel alleen dat Dells niet veel beter zijn, soms zelfs slechter. Ik denk inderdaad dat het heel erg aan de prijsklasse ligt, zodra je boven de 500/600 euro zit zal het wel minder worden.


    Your make-up is terrible

    Austen schreef:
    (...)
    Hangt er natuurlijk vanaf wat je plannen met een computer van plan bent. Als je gaat gamen is het soms niet genoeg. Ik heb nu een dual-core, maar dat is voor enkele van mijn spellen niet genoeg. Ik zeg toch ook niet dat je er zo eentje moet kopen, ik bedoelde gewoon dat er betere zijn.

    Alleen een dubbel core hebben is niet genoeg hoor :W Het gaat ook om de processor die je erin hebt zitten. Ik heb thuis een Pentium 4 Dual core, maar dat ding is complete crap als het om gamen gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel aan opladers, ik wil gewoon een super-accu ofzo. Die dingen gaan altijd kapot.
    Maar ik geloof je wel hoor, ik bedoel alleen dat Dells niet veel beter zijn, soms zelfs slechter. Ik denk inderdaad dat het heel erg aan de prijsklasse ligt, zodra je boven de 500/600 euro zit zal het wel minder worden.


    Ja dat is waar. Ik bedoel, voor de andere opleidingen moesten mensen een Dell laptop hebben van 1450 euro .. als je dan nog kutkwaliteit heb, dan is het helemaaaaal niet goed. Maarja, deze Mac was ook 1700 euro, echt belachelijk veel geld.
    En dat over die opladers, je hebt gelijk :') Maar ja, naarmate je langer je laptop heb, gaat hij sneller leeg, gebruik je sneller je oplader en dan POEF doet je oplader het niet meer -___-


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alleen een dubbel core hebben is niet genoeg hoor :W Het gaat ook om de processor die je erin hebt zitten. Ik heb thuis een Pentium 4 Dual core, maar dat ding is complete crap als het om gamen gaat.

    Weet ik, het hangt ook van de videokaart en die hele shit af. [:


    comfort in c h a o s

    Wij hebben ook een Acer, zijn fijne dingen naar mijn smaak. Alleen mijn vader heeft 'm gemold door 'm dagenlang op te laden terwijl hij aan stond en de hele tijd dingen downloaden en de stekker te verneuken, ik raad die combinatie gebruik van de laptop af. :'D
    However, het is wel super nais, hehe. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AAAANYWAYS, heel veel plezier met je laptop! (: *O*


    To infinity and beyond •

    Leuk ding^^
    Alleen jammer van de 15.6 inch :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Austen schreef:
    (...)
    Weet ik, het hangt ook van de videokaart en die hele shit af. [:

    Ja dat weet ik maar al te goed, daarom heb ik ook 2 dagen lang gezocht op een goede laptop met mijn budget. En een i5 met de videokaart die ik heb gekozen is een goede keus. Ik kan alle spellen die er nu zijn spelen zonder problemen en dat is iets waar ik heel blij om ben *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Starships schreef:
    (...)

    Ja dat is waar. Ik bedoel, voor de andere opleidingen moesten mensen een Dell laptop hebben van 1450 euro .. als je dan nog kutkwaliteit heb, dan is het helemaaaaal niet goed. Maarja, deze Mac was ook 1700 euro, echt belachelijk veel geld.
    En dat over die opladers, je hebt gelijk :') Maar ja, naarmate je langer je laptop heb, gaat hij sneller leeg, gebruik je sneller je oplader en dan POEF doet je oplader het niet meer -___-


    Jezus, 1700 euro. o.o Die dingen mogen wel een leven lang meegaan haha. Nou, dan mag je inderdaad wel een goede hebben haha. Ik denk dat die Dells dan ook een stuk langer meegaan. Maar ik vind de ventilatie van Dell niet zo geweldig. -toch heb ik er nog steeds eentje haha-
    Precies. Ik vind het gewoon stom, ik wil weer aan de batterijen lol.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik maar al te goed, daarom heb ik ook 2 dagen lang gezocht op een goede laptop met mijn budget. En een i5 met de videokaart die ik heb gekozen is een goede keus. Ik kan alle spellen die er nu zijn spelen zonder problemen en dat is iets waar ik heel blij om ben *O*

    Veel plezier met je nieuwe laptop! [:


    comfort in c h a o s

    Illuminati schreef:
    Leuk ding^^
    Alleen jammer van de 15.6 inch :3

    Hmm, valt wel mee. Het is niet zo heel erg ^^

    @Starships, als ik zoveel geld had gehad had ik ook een Macbook gekocht. Gewoon omdat alles wat er in zit zo goed is. Enige nadeel is dat als er iets kapot gaat je alles moet opsturen en je zonder laptop bent. Bij een Windows laptop is dat zo gedaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jezus, 1700 euro. o.o Die dingen mogen wel een leven lang meegaan haha. Nou, dan mag je inderdaad wel een goede hebben haha. Ik denk dat die Dells dan ook een stuk langer meegaan. Maar ik vind de ventilatie van Dell niet zo geweldig. -toch heb ik er nog steeds eentje haha-
    Precies. Ik vind het gewoon stom, ik wil weer aan de batterijen lol.


    Ja, verplichten ze 'even' voor school. Fuckers. En dan is de levensduur maar zo'n 5 jaar. Dat had ik ook met Acer, de onderkant werd zooo heet, dat het gewoon niet grappig meer was. Had ook allemaal brandplekken daardoor, zelfs als hij gewoon op een tafel stond werd hij ongelofelijk warm (no_chears)


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hmm, valt wel mee. Het is niet zo heel erg ^^

    @Starships, als ik zoveel geld had gehad had ik ook een Macbook gekocht. Gewoon omdat alles wat er in zit zo goed is. Enige nadeel is dat als er iets kapot gaat je alles moet opsturen en je zonder laptop bent. Bij een Windows laptop is dat zo gedaan.


    Ja dat is waar! Bij mij gaat via school. Maar ik MOEST hem hebben voor school, maar via school kon er een regeling worden getroffen dat je per maand betaald.


    To infinity and beyond •

    Starships schreef:
    (...)

    Ja, verplichten ze 'even' voor school. Fuckers. En dan is de levensduur maar zo'n 5 jaar. Dat had ik ook met Acer, de onderkant werd zooo heet, dat het gewoon niet grappig meer was. Had ook allemaal brandplekken daardoor, zelfs als hij gewoon op een tafel stond werd hij ongelofelijk warm (no_chears)


    Lol, die onderkant is bekend. Gaat hij spacen en flippen en crashen en shit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife