• ⚜ Één element (water, aarde, vuur en lucht)
    ⚜ Schijnbeelden
    ⚜ Geluid
    ⚜ Kleur
    ⚜ Telekinese
    ⚜ Thermokinese
    ⚜ Elektrokinese
    ⚜ Hypnose
    ⚜ Teleportatie
    ⚜ Empathie (gevoelens lezen)
    ⚜ Gedachten lezen
    ⚜ Verziend (in een afstand dingen kunnen zien)
    ⚜ Helderziend
    ⚜ Magnetisme
    ⚜ Genezing
    ⚜ Pijn: wegnemen, toenemen, creëren, uitschakelen.
    ⚜ Herinneringen lezen
    ⚜ Onzichtbaarheid
    ⚜ Dieren: gedrag beïnvloeden, communiceren
    ⚜ Geesten zien

    Een tweede gave is mogelijk, met de voorwaarde dat ze enige overeenkomsten
    hebben, of niet allebei erg krachtige gaven zijn. Wees origineel en lees ook andere
    personages door.








    Op de universiteit kiezen de studenten twee richtingen.
    Een normale studie waardoor de student kans heeft om later een reguliere baan
    te krijgen met een officiële diploma van UoW en een richting op basis van hun gaven.

    Lijst van paranormale studies:
    ⚜ Alchemie
    ⚜ Elementkunde
    Paragnose
    ⚜ Toverij
    Spiritisme & Illusie
    Kinesiologie










    Londen is een bruisende stad waar veel te beleven valt. Op een klein stukje
    land gebeurd er meer dan je je voor kunt stellen. Zo is University of Westminster daar
    een voorbeeld van. Niemand weet van het bestaan af, behalve de studenten en docenten zelf.
    De studenten hebben allemaal iets wat hun net wat anders maakt dan de gemiddelde mensen.
    Iets waar de wetenschap tot nu toe nog geen logische verklaring voor heeft. Namelijk een paranormale gave.
    Op de academie zijn twee soorten mensen: heksen/tovenaars en normale mensen
    met één of twee paranormale gaven.

    Heksen en tovenaars zijn vergelijkbaar met die van HP verhalen.
    Het enige verschil is dat ze hiernaast ook nog één element kunnen beheersen.













    De universiteit zit ondergronds en is geheel verborgen voor de
    doorsnee Londenaar. Toch bevindt het zich op een erg centrale plaats. De ingang
    is namelijk te vinden bij het metrostation van Leicester Square.
    Vanaf dit metrostation valt te reizen met twee lijnen: Picadilly line en Nothern line.
    Aan beide uitersten einde van deze twee metroperrons bevinden zich een smalle trap naar beneden.
    Onderaan deze vier trappen bevindt zich enkel een muur. Achter deze muur zit de
    universiteit en je kunt aan de andere kant komen door simpelweg je hand op de muur
    te leggen en als deze herkend wordt, dan kun je door de muur heen lopen.

    Binnen de universiteit zijn verscheidende faciliteiten. Eén daarvan is de campus,
    waar de studenten gebruik van kunnen maken, enkel kiest
    niet elke student hiervoor.



    ⚜ Dit idee is niet van mij.
    ⚜ Ik wilde niet meteen een nieuwe RPG openen, want de meeste nieuwe RPG lopen al dood.
    ⚜ Na paar goedkeuringen komt er een Rollentopic.

    Bron: RPG

    [ bericht aangepast op 19 okt 2017 - 19:19 ]

    Animo?

    100.0% (5 stemmen)
     
    Yes

    0.0% (0 stemmen)
     
    No

    Leuk idee! Het doet me een beetje denken aan Neverwhere van Neil Gaiman.

    Mocht je het openen mag je me zeker een seintje geven. Ik wil graag meedoen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het heeft ergens wel iets, maar het is niet iets waar ik zo snel nog aan mee zou doen vanwege de overmaat aan RPG's die aangemaakt worden met superkrachten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk!

    Obeah schreef:
    Leuk idee! Het doet me een beetje denken aan Neverwhere van Neil Gaiman.

    Mocht je het openen mag je me zeker een seintje geven. Ik wil graag meedoen.


    Zal ik doen!

    Fiestar schreef:
    Het heeft ergens wel iets, maar het is niet iets waar ik zo snel nog aan mee zou doen vanwege de overmaat aan RPG's die aangemaakt worden met superkrachten.


    Dat snap ik. Alleen zijn er niet veel rpg's met superkrachten die nog leven. Vandaar dit idee (: