• © MeLuvZaynx And Password.

Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.

Familie 1: Santora;

Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

Familie 2: Covin;

Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

Familie 3: Blueford;

Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

Familie 4: Linscott;

Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

Nog niet ingedeeld:
    ...

Regels:

- Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

Rollen:

Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

© MeLuvZaynx And Password.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Even een paar dingen veranderen, omdat anders Mebarak twee personage's in een familie heeft zitten,.

MeLuvZaynx schreef:
    Als de reserveringen worden ingevuld kunnen we beginnen (:

Stuur ze dan een bericht dat ze moete invullen xD het staat er nou al een paar dagen weethj misschien zijn ze vergeten

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Rechazame schreef:
    (...)
    Stuur ze dan een bericht dat ze moete invullen xD het staat er nou al een paar dagen weethj misschien zijn ze vergeten

Is gedaan ^^.

MeLuvZaynx schreef:
    Even een paar dingen veranderen, omdat anders Mebarak twee personage's in een familie heeft zitten,.

Graag.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Zo beter ? (:

Zin in!

Mag ik een meisje reserveren uit de familie Linscott?

That is a perfect copy of reality.

Ah ik wou bij santora blijve :( dat klonk nog leuk een beetje spaans :o haha nee maakt niet uit hoor! :p

MeLuvZaynx schreef:
    Zo beter ? (:

Ja, een beetje awkward om twee mensen in één gezin te spelen. Thank you.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:47 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

xFlyy schreef:
    Mag ik een meisje reserveren uit de familie Linscott?

Gwn invullen, reserveren duurt te lang!

Rol: uitwisselingsstudent
    Volledige naam; Como Cádiz Rosso. Zowel Como als Cádiz zijn steden in Zuid-Europa.
    Roepnaam; Cádiz
    Geslacht; Man
    Leeftijd; Negentien. Hij verjaart op drie oktober.
    Innerlijk; Cádiz is een jongen die niet meteen. opvalt met zijn gedrag. Cádiz is een stille jongen die eerst de kat uit de boom kijkt. Als hij men beter leert kennen is hij een spontane, gezellige jongen. Hij vangt echt letterlijk alles op en slaat dit op in zijn hoofd. Nooit zal hij iets over iemand vergeten. Dit is zowel goed als een slecht iets. Cádiz is namelijk niet echt vergevingsgezind. Is er iets gebeurt wat hem niet aanstaat dan zet hij zich er moeilijk overheen. Boos wordt hij eigenlijk nooit, temperament heeft hij zeker wel. Hij gaat graag ergens op in en begint een goede discussie. Hij heeft eigenlijk altijd wel zijn woordje klaar op zo’n moment. Cádiz neemt niet zomaar iedereen in vertrouwen. Hij ziet het doel daarvan niet in. Zijn gevoelens zijn voor hem en voor niemand anders. Verder is Cádiz graag bezig. Hij heeft echt iets nodig om zichzelf te vermaken want zichzelf vervelen kan hij niet. Cádiz is absoluut niet beïnvloedbaar. Hij heeft een standpunt en daar houdt hij zich aan vast. Niemand zal zeggen of dat goed of fout is want Cádiz vindt dat. Cádiz is een echte charmeur. De meeste meisjes heeft hij al in zijn zak als hij even lief lacht, voor andere moet hij iets meer moeite doen maar hij ziet ze als een uitdaging.
    Uiterlijk;

Cádiz is 1.85 m lang en weegt zo’n 80 KG. Op zijn buik en armen zie je licht afgetekende spieren waar hij zelf wel trots op is. Te veel spieren wilt hij niet want hij weet dat ze later alleen maar vet worden. Hij heeft korte bruine haren en een schattige lach met een rij witte tanden. Zijn kledingstijl is simpel en nonchalant. Het bestaat meestal uit een simpel shirt, een spijkerbroek of short en een paar sneakers.

Extra; Cádiz is erg close met zijn familie. Hij heeft twee zusjes genaamd Siena en Vega en zelfs maakt hij deel uit van een tweeling samen met zijn zus Loire. Samen met hen woont hij bij zijn adoptieouders in Amerika. Hun eigen ouders konden na Cádiz’ achtste levensjaar niet meer voor de kindertjes zorgen en bood hen ter adoptie aan. Cádiz zelf is, hoe kan het ook anders, in Como geboren.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:59 ]

Met spijt in het hart zou ik willen vragen mijn reservatie op te heffen. Hoe leuk ik het ook vind klinken, ik heb er de komende weken echt geen tijd voor. Sorry.

Edit: ik heb er nu al spijt van (huil)

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:02 ]

The truth may be orange!

dgddd, die Cádiz is knap.

Ik vind hem meer schattig.

Je kan knap én schattig zijn.