• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oooooh, ik dacht al dat het aan mij lag.
    Maar Demi's personages zijn ook fijn dus ik klaag niet :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb mijn Shane een beetje aangepast ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Shane is echt leuk. (lol)

    Appolina zit echt met twee hunks.

    Wie dan? :p zijn allemaal hunks! Girls and guys


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Shane heeft wel een vriendin (N)

    Al behandelt ze hem niet echt liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ach, wat niet weet, wat niet deert.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahah, zijn dat CJ's woorden? :')

    I'm telling you, als Shane bij jouw mannetje op een kamer slaapt dan is die jongen echt niet veilig (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    screw that girlfriend.

    Dat zijn CJ's woorden. Jij leert me om te bedriegen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rechazame schreef:
    Rol: uitwisselings student
    Volledige naam; Damario Da Silva Reyes
    Roepnaam; Damario/ Dam/ Mario/ Dammy
    Geslacht; Jongen
    Leeftijd; 20
    Innerlijk; Damario kkomt altijd over als een vrolijke vriendelijke jongen, al is dat vaak niet het geval, hij zal nooit laten merken dat hij niet vrolijk is. Hij is altijd in voor een grap of een leuk gesprek. Vanwege zijn latino bloed sis hij een jongen die van vrouwen houd al is hij in het bijzijn van vrouwen altijd een beetje bescheiden. Damario zal altijd een helpende hand bieden aan diegeene die er om vragen of als hij ziet dat iemand het nodig heeft.
    Uiterlijk;


    Damario is van puerto ricaanse afkomst en heeft daardoor een licht getinte huid gecombineerd met donker haar. Hij heeft bambie bruine ogen die schitteren als hij lacht. Als hij lacht (in welke vorm dan ook, glimlach, grijns, lach) verschijnen er kuiltjes in zijn wangen. Hij is rond de 1.85 en is best wel erg gespierd aangezien hij veel aan sporten doet en daar ook van houd. Qua kleding draagt hij meestal gewoon jeans. Gecombineerd met een wit t-shirt dat goed staat met zijn huidskleur en vaak met kouder weer een leren jack erover heen. Met sporten of warm weer verruilt hij zijn jeans voor een korte broek en zijn t-shirt voor een hemd. .
    Extra: Damario zijn ouders komen uit puerto rico, ze zijn naar Amerika verhuist toen Damario slechts 8 jaar oud was waardoor hij zowel vloeiend spaans als engels spreekt en leerde respect te hebben voor vrouwen. Na een tijdje begon Damario zijn vader veel te drinken en zijn dochters te mishandelen. Als grote broer kon Damario daar niet tegen en sprong er vaak tussen als gevolg dat zijn vader zich nu vaak op hem afreageert. Damario weet zijn blauwe plekken en wonden zorgvuldig te bedekken en geheim te houden zonder voor de hand liggende smoesjes te gebruiken dit is de reden waardoor niemand hier vanaf weet en het Damario's grootste geheim is.
    Damario houd van zingen en fotograferen waar hij beide erg goed in is maar zijn hart ligt toch bij sport al draagt hij bijna altijd een camera bij zich


    Beetje aangepast ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niet ikke! CJ :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil beginnen :(

    KolderKat schreef:
    Rol: Student.
    Volledige naam: Manon Scarlett Johansson.
    Roepnaam: Manon. Alhoewel ze ook Het Zonnetje, Het Zonnetje In Huis of Dolle Eekhoorn word genoemd omdat ze soms best dol is.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 19.
    Innerlijk: Kijk ik in de RPG, ik vind het moeilijk om me eraan te houden.
    Uiterlijk:


    Manon heeft lichtbruin haar met donkerbruine en blonde tinten erin. Haar – haar lijkt brons in het zonlicht. Ze heeft een lief en onschuldig gezicht met schattige, lichtbruine, bijna bronzen ogen. Ze heeft bijna nooit make-up op, alleen soms wat lipgloss. Manon heeft een blanke huid en een stijl voor kleren, je kan altijd de mode-tips aan haar vragen. Ze wil eigenlijk los van de stijl bijna nooit met hakken lopen, aangezien ze die dingen vreselijk gevaarlijk vind en eraf wil blijven.
    Extra: Manon heeft altijd een ketting met een antiek klokje eraan om. De ketting was vroeger van haar moeder, maar die is nu overleden.

    Iedereen weer blij :3.


    Roepnaam even aangepast ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cosette schreef:
    Niet ikke! CJ :')


    Nee, dat verandert de zaak enorm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."