• Hallo creatieve Q'ers :3,

    Ik ben bezig -het staat nog niet op Q- aan een fanfic over De Hongerspelen & wilde graag een cover hebben. Met deze plaatjes.
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3 -Deze hoeft niet super zichtbaar, het liefst gewoon een beetje op de achtergrond-
    Foto 4 -Deze graag ergens boven in de hoek.-

    Ik hoop dat er iemand is die er iets van kan maken :3 Verder mogen jullie je fantasie de vrije loop laten gaan. Iets met wolken en sneeuw past er ook nog wel bij. Alvast hartelijk bedankt. Voor verdere vragen kan je altijd in dit topic terecht (:

    Noa

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:54 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Niemand?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hoi, ik zou het wel willen proberen als je wat scherpere foto's had. Vooral de bovenste twee zijn een beetje wazig en dat is jammer :/


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    I'll try.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Asgard schreef:
    Hoi, ik zou het wel willen proberen als je wat scherpere foto's had. Vooral de bovenste twee zijn een beetje wazig en dat is jammer :/


    Aii, ik snap het, maar ze komen van weheartit en dit is de grootte waarmee ik ze heb opgeslagen... Ik hoop dat je toch nog wat kunt proberen (: Ik zal kijken of ik ze in een grotere versie kan vinden. Give me a minute.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Escritura schreef:
    I'll try.


    Yay, dankje :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wil je er geen tekst op?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Wil je er geen tekst op?


    En zo ja, welk lettertype?
    -Ik heb bv het Hunger games lettertype-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb hier de eerste foto, maar dan in een betere kwaliteit (:
    Foto 1


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rider schreef:
    Wil je er geen tekst op?


    Als "the 59th annual hunger games" er in het klein op kan zou het fijn zijn. Lettertype mag gewoon aardig basic. Niet met te veel tierelantijntjes (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Klik op het plaatje voor ware grote.
    Ik weet dat je de Mockingjay in de hoek wilde, dit was een testje.



    Ik kan letterlijk álles nog veranderen, want de programma's staan nog open, dus zeg het maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:


    Wauw, super mooi! Aangezien je nog wat kan aanpassen vroeg ik me af of je de tekst kon weglaten. Ik vind het er niet zo bij passen en zou je de foto van de jongen links nog een heel klein beetje doorzichtiger kunnen maken? (: Maar voor de rest is hij echt prachtig! Hartelijk bedankt :3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:12 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."




    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:




    Wauw, helemaal perfect. Ik wacht de andere nog even af, maar hij wordt sowieso in gebruik genomen. Echt heel erg bedankt (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik moet nu gaan, ben over een uurtje terug (: ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Okee, ik wil wel iets proberen, maar dat gaat vandaag of morgen niet meer lukken. Ik denk op z'n vroegst zondag. Is dat goed?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?