• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Student
    Volledige naam: Shane Welsch
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 20
    Innerlijk:
    Shane is een rustige, vrij volwassen jongeman die zelfs in de meest bedreigende crisis kalm weet te blijven en een oplossing zal proberen zoeken. Hij is het type jongen dat om anderen geeft, om iedereen -zelfs vreemden- en steeds een helpende hand zal aanbieden, of een luisterend oor zal zijn. Hij is echter niet goedgelovig en naïef, hij weet donders goed wat hij wil en als hij een doel voor ogen heeft dan doet hij zijn uiterste best om dat te bereiken.
    Hij zal steeds proberen eerlijk te zijn en tegelijk zijn mening toch op een menswaardige manier te brengen.
    Shane kan er ook enorm van genieten alleen te zijn. Uren kan hij zichzelf bezig houden met gitaar spelen of lezen. Zijn geprefeerde literatuur zijn alle soorten mythes en historische verhalen. Iets dat hij vrij weinig doet, maar ook wel intens kan van genieten, is tekenen. Hij werkt het liefst met houtskool of pastelkrijtjes en het maakt hem niet uit wat hij tekent, zolang het hem maar raakt.
    Over zichzelf zal Shane weinig tot niks vertellen tegen anderen, tenzij hij zich rotslecht voelt. Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens en zal eerst een tijdje rond de pot draaien voor hij tot de kern van de zaak komt. Achteraf twijfelt hij altijd of hij er wel goed aan gedaan heeft het te vertellen en zal hij de persoon aan bij wie hij zijn hart gelucht heeft wat proberen ontwijken.
    Verder is Shane een echte romanticus. Hij houdt van poëzie en het soort scenes dat je denkt alleen in films te zullen zien. Vaak doet hij er niet eens om, zo is hij gewoon. Zo kan hij met iemand aan het flirten zijn zonder dat hij het zelf doorheeft en dat is ook helemaal zijn bedoeling niet want hij is hondstrouw. Als hij erop gewezen wordt, dan zal hij ook compleet uit de lucht komen vallen.
    Uiterlijk:



    Shane is ongeveer 1m86 en heeft donkerbruine haren die snel afbleken als hij in de zon loopt. Dan krijgt hij blekere stroken in zijn haar. Zijn ogen zijn intens blauw en hij heeft een uitgesproken kaaklijn en verleidelijke lippen. Hij heeft geen gespierde armen of al te brede borstkas, maar zijn buikspieren tekenen wel licht af. Ook over zijn kont krijgt hij vaak complimenten. Qua kledij draagt hij liefst een gewone jeansbroek en een t-shirt met een geruit hemdje boven. Hij zweert bij zijn zwarte all stars of een paar makkelijke sneakers. Als de zon schijnt gaat hij nooit de deur uit zonder zijn Wayfarer.
    Extra:
    Shane heeft al twee jaar een relatie met een meisje genaamd Féline. Hoewel hij van haar houdt, gaat het al een tijdje wat minder tussen de twee. Hij mag Féline nog amper aanraken en minstens twee keer per week maken ze ruzie om de meest banale dingen. Shane weet wel zeker dat het er niets mee te maken heeft, maar hij twijfelt aan zijn geaardheid al zal hij dat nooit toegeven.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 15:00 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mebarak schreef:
    Mag ik nog een personage maken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    (...)

    Gosh.. :9~

    Eh het is een sportieve GESPIERDE jongen (a) :D h


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mebarak schreef:
    (...)


    Ow. Overheen gelezen, maar ofcourse ^^.
    Student = Jongen.
    Familielid = Jongen/Meisje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rechazame schreef:
    (...)
    Eh het is een sportieve GESPIERDE jongen (a) :D h


    Aaaaawh. Maar ik zit niet in de familie.. ):

    Password schreef:
    (...)

    Aaaaawh. Maar ik zit niet in de familie.. ):

    Ze kunnen elkaar altijd tegenkomen op plein of strand ;)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Ze kunnen elkaar altijd tegenkomen op plein of strand ;)


    Jaaa. ;D

    MWUHAHA. Ik ga lekker naar de kermis ^^.
    Ciao!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Ow. Overheen gelezen, maar ofcourse ^^.
    Student = Jongen.
    Familielid = Jongen/Meisje.


    Dan wil ik graag een meisje. Moet ik nog rekening houden met een bepaalde achternaam?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Dan wil ik graag een meisje. Moet ik nog rekening houden met een bepaalde achternaam?

    Doe maar Blueford, maar het kan nog veranderen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)
    Doe maar Blueford, maar het kan nog veranderen.


    Klinkt chique ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Familielid
    Volledige naam; Summer Phoebe Bleuford.
    Roepnaam; Summer
    Geslacht; Vrouw
    Leeftijd; Summer is net zeventien geworden. Ze is verjaard op 1 mei.
    Innerlijk; Summer was het liefste al vorig jaar gestopt met school om haar eigen plan te trekken. Ze vindt het belangrijk om haar eigen ideeën en dromen waar te maken. Ze wilt alles zelf regelen. Summer is enorm avontuurlijk aangelegd. Waar anderen afhaken of het van hun lijstje strepen begint voor Summer het echte werk pas. Ze vindt het heerlijk om anders te zijn dan andere. Om zich te uiten en haar plezier te beleven. Summer is een sportief type. Ze is dag in dag uit op het strand te vinden. Meestal surft of zwemt ze dan. Zonnen doet ze niet. Ze vindt dat zonde van haar tijd. Ze is een gezellig type en weet altijd wel een groep vrienden om zich heen te verzamelen. Summer is niet echt een zorgzaam meisje. Ze is dit alleen als ze echt belangrijk voor je is. Dit is moeilijk voor elkaar te krijgen. Summer is open tot op een bepaald punt. Dan bouwt ze een muur om zich heen en daar kan je zelf met een stormram niet doorheen. Summer is niet het meest slimme meisje. Ze heeft een hekel aan lezen maar vindt daarentegen in muziek haar weg. Ze speelt graag gitaar of zingt een stukje mee. Het is niet het beste gezang wat je ooit hebt gehoord maar zelf is ze er tevreden mee. Summer’s familie en vrienden zijn alles voor haar. Je komt er moeilijk tussen. Contact zal ze wel maken en aardig zal ze zijn maar dit alles tot een bepaalde hoogte. Je krijgt Summer niet snel boos maar als het zover is berg je dan maar. De enige manier om haar dan nog rustig te krijgen is de zilte lucht en de zee en het korrelige zand onder haar bloten voeten. Een extreme flirt is Summer eigenlijk niet. Ze heeft ook nog nooit een vriendje gehad. Dit alles eigenlijk omdat ze haar leven niet op wil geven voor een ander. Ze wil zelf de baas over haarzelf zijn en niemand anders mag invloed op haar hebben.
    Uiterlijk;

    Summer heeft half lange bruine haren die tot haar schouders reiken. Ze is 1.76 m lang en heeft lange bruine benen. Het kleurtje komt voornamelijk doordat ze zo vaak op het strand te vinden is. Ze heeft een atletische bouw en kleine rondingen. Ze is een mager meisje maar eet voor tien man. Summer werkt letterlijk alles naar binnen. Het maakt haar niet uit. Haar haren heeft ze bijna altijd in een klein knotje of een staart. Haar zonnebril heeft ze bijna altijd bij haar. In ogen kan je alles lezen en de bril verstopt ze voor haar gevoel. Aan make up doet ze bijna niet. Alleen waterproof mascara houdt het bij haar uit. Haar kledingstijl is simpel, sportief en heeft een ombre tintje. Ze heeft vaak shorts en crop tops, zonder iets eronder, aan. Zomers kleed ze zich. Als schoenen loopt ze vrijwel altijd op sneakers of slippers. Echt ondergoed heeft Summer eigenlijk niet. Ze draagt namelijk altijd bikini’s. Op haar heup heeft ze een tattoo van een orka. Deze staat voor de zee en de vrijheid die je daarin hebt. Op haar pols staat het woord ‘Aloha’.


    Extra; Zoals bij haar karakter al stond is Summer vaak bij de zee te vinden. Ze surft al sinds haar vijfde en er gaat bijna geen dag voorbij zonder een golf te pakken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh my. Dit is eng. Ik zat nog te denken, waarschijnlijk neemt Demi voor een Australisch personage een naam als "Phoebe" ofzo. :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Oh my. Dit is eng. Ik zat nog te denken, waarschijnlijk neemt Demi voor een Australisch personage een naam als "Phoebe" ofzo. :')


    Ik ben zo voorspelbaar '-.- Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee, eigenlijk niet. Meestal heb jij van die namen waarvan ik denk "Hoe komt ze er bij?" (clown)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.