• mijn moeder heeft anorexia en moet voor een jaar opgenomen worden ik wil dit even kwijt
    sorry als niemand hier op reageerd maar ik he het hier erg moeili
    jk mee

    Sterkte!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Jeetje... )x Veel sterkte voor jou en je moeder.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Omfg, dat lijkt me niet normaal moeilijk!
    Serieus!
    Echt heel veel sterkte en ik ben blij voor jou en je familie als je moeder er vanaf komt, want dat is een taaie klus en daar moet je wat lef voor hebben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dat is echt heel heftig. Ik heb ook een eetstoornis gehad en weet hoe het is :(

    Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt met je moeder.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, dat is echt heftig! Het lijkt me erg moeilijk voor jou en voor je moeder. Heel veel sterkte, het komt vast goed. X


    The universal language of art.

    LittleMixer schreef:
    Sterkte!


    I'm short

    Bedankt allemaal voor alle lieve berichtjes

    Bieberhearts schreef:
    Omg, dat is echt heftig! Het lijkt me erg moeilijk voor jou en voor je moeder. Heel veel sterkte, het komt vast goed. X


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik vind het vrij raar dat ze je moeder meteen voor een heel jaar opnemen, aangezien dat erg ongebruikelijk is en de meeste klinieken een maximum behandelingslengte van enkele maanden hebben, maar veel sterkte.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:40 ]


    comfort in c h a o s

    Risus schreef:
    Omfg, dat lijkt me niet normaal moeilijk!
    Serieus!
    Echt heel veel sterkte en ik ben blij voor jou en je familie als je moeder er vanaf komt, want dat is een taaie klus en daar moet je wat lef voor hebben.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is echt heftig..
    Veel sterkte voor jou, je moeder en je familie.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Austen schreef:
    Ik vind het vrij raar dat ze je moeder meteen voor een heel jaar opnemen, aangezien dat erg ongebruikelijk is en de meeste klinieken een maximum behandelingslengte van enkele maanden hebben, maar veel sterkte.



    dit is een kliniek waar je 2 x in de maand een dag naar huis mag
    en dan een jaar lag

    ongeveer een half jaar echt altijd opname en daarna dat ze soms f naar huis mag

    Directioner2 schreef:
    (...)


    dit is een kliniek waar je 2 x in de maand een dag naar huis mag
    en dan een jaar lag

    ongeveer een half jaar echt altijd opname en daarna dat ze soms f naar huis mag

    Toch vind ik het raar. Mensen komen vrij snel bij als ze weer gedwongen worden om weer te eten en zodra ze weer op een goed gewicht zijn worden ze buiten gegooid. Als je begint te liegen, doe dan tenminste research.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:27 ]


    comfort in c h a o s

    Sterkte ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.