• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha dat is ook nog een optie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Welk land ligt como? Het klinkt spaans though? God i just love the spanish/latino guys


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Macadamia schreef:
    Met spijt in het hart zou ik willen vragen mijn reservatie op te heffen. Hoe leuk ik het ook vind klinken, ik heb er de komende weken echt geen tijd voor. Sorry.

    Edit: ik heb er nu al spijt van (huil)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Como ligt in Italië vlak bij de grens met Zwitserland. Het ligt aan het Comomeer. Ik neem aan dat je die wel kent.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cádiz is trouwens wel een Spaanse havenstad. Siena ligt in Italie dicht bij Firenze. Vega komt eigenlijk van Vega de San Mateo en ligt ook in Spanje op Gran Canaria en Loire is een rivier door Frankrijk.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ^^ daar is over nagedacht :D

    Jonge waarom dropt iedereen opeens *irritatie heerst* reserveer dan ook niet.

    Nee topografie is nooit men beste vak geweest haha. Dus hij is italiaans? Bale nu heeft Damario nog geen same language buddy xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Jonge waarom dropt iedereen opeens *irritatie heerst* reserveer dan ook niet.

    Nee topografie is nooit men beste vak geweest haha. Dus hij is italiaans? Bale nu heeft Damario nog geen same language buddy xD


    Italiaans inderdaad maar gewoon Amerikaans opgevoed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    phantasia schreef:
    ^^ daar is over nagedacht :D


    Ik denk altijd na over mijn namen. In het echt doet men dat toch ook? Ik vind het belangrijk dat het allemaal klopt en bij elkaar past.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Student.
    Volledige naam: Manon Scarlett Johansson.
    Roepnaam: Manon. Alhoewel ze ook Het Zonnetje, Het Zonnetje In Huis of Dolle Eekhoorn word genoemd omdat ze soms best dol is.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 19.
    Innerlijk: Kijk ik in de RPG, ik vind het moeilijk om me eraan te houden.
    Uiterlijk:


    Manon heeft lichtbruin haar met donkerbruine en blonde tinten erin. Haar – haar lijkt brons in het zonlicht. Ze heeft een lief en onschuldig gezicht met schattige, lichtbruine, bijna bronzen ogen. Ze heeft bijna nooit make-up op, alleen soms wat lipgloss. Manon heeft een blanke huid en een stijl voor kleren, je kan altijd de mode-tips aan haar vragen. Ze wil eigenlijk los van de stijl bijna nooit met hakken lopen, aangezien ze die dingen vreselijk gevaarlijk vind en eraf wil blijven.
    Extra: Manon heeft altijd een ketting met een antiek klokje eraan om. De ketting was vroeger van haar moeder, maar die is nu overleden.

    Iedereen weer blij :3.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:09 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vind latino's ook aantrekkelijk, en voor mijn vrouwelijke personage's heb ik altijd een voorkeur voor Franse afkomst haha.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:27 ]

    Vind latino's ook aantrekkelijk, en voor mijn vrouwelijke personage's heb ik altijd een voorkeur voor Franse afkomst haha.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Italiaans inderdaad maar gewoon Amerikaans opgevoed.

    Nee Damario is op de puerto ricaanse manier opgevoed en spreekt zowel vloeiend spaans als Engels (amerikaans).

    Alleen zijn ouders zijn nogal abusive voor hem en zijn zusjes :p de eerste dagen in australie zal hij ook blauwe plekken en wonden hebben. Misschien gaat ie eindelijk een keer zijn geheim (dat zn ouders hen mishandelen) aan iemand vertellen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amanuensis schreef:
    Vind latino's ook aantrekkelijk, en voor mijn vrouwlijke personage's heb ik altijd een voorkeur voor Franse afkomst haha.


    Frans vind ik zo standaard. Het ligt zo dichtbij en daarbij heb ik echt een verslaving aan Spanje. Rafael


    Rechazame schreef:
    Nee Damario is op de puerto ricaanse manier opgevoed en spreekt zowel vloeiend spaans als Engels (amerikaans).

    Alleen zijn ouders zijn nogal abusive voor hem en zijn zusjes :p de eerste dagen in australie zal hij ook blauwe plekken en wonden hebben. Misschien gaat ie eindelijk een keer zijn geheim (dat zn ouders hen mishandelen) aan iemand vertellen.


    Op zijn Spartaans.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ginta Lapina is zo mooi. (huil)