• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één mede student, naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Santora;

    Familieleden;
    - Appolina Larma Santora. ~ Amanuensis.
    Studenten;
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.
    ...

    Familie 2: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Password.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ MeLuvZaynx.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    ...

    Familie 3: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ xMarvelous.
    ...

    Familie 4: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ MeLuvZaynx.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ xMarvelous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Password.
    - Miare Cathelyn Downett. ~ phantasia.
    ...

    De familie's delen wij in.
    De indeling kan dus nog veranderd worden.

    Nog niet ingedeeld:
    ...

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    Rollen:

    Rol: [Familielid of uitwisselingsstudent.]
    Volledige naam;
    Roepnaam;
    Geslacht;
    Leeftijd; [Achttien t/m twintig als student.]
    Innerlijk; [Beschrijven]
    Uiterlijk; [Foto + Beschrijving]
    Extra;

    © MeLuvZaynx And Password.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:24 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je wel gelijk in.
    Alleen soms is het gewoon een beetje, tja.
    En je moet inderdaad een band met een personage hebben.
    Ik heb bijvoorbeeld moeite om gemene of arrogante personage's te bespelen, omdat ik het zelf moeilijk vind om boos te worden en om onaardige dingen tegen mensen te zeggen. Sowieso leg je in ieder personage die je maakt een stukje van jezelf in.

    Dat heb ik dan weer niet maar ik kan zelf ook echt een bitch zijn. Maar dat is niet altijd zo geweest maar gekomen door omstandigheden door de afgelopen jaren. Daarom kan ik heel makkelijk een gemene. En een lieve personage spelen. Maar ik vind een jongen spelen vaak gwn leuker. Een meisje word na een tijdje zon sleur.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Ja, daar heb je wel gelijk in.
    Alleen soms is het gewoon een beetje, tja.
    En je moet inderdaad een band met een personage hebben.
    Ik heb bijvoorbeeld moeite om gemene of arrogante personage's te bespelen, omdat ik het zelf moeilijk vind om boos te worden en om onaardige dingen tegen mensen te zeggen. Sowieso leg je in ieder personage die je maakt een stukje van jezelf in.

    Ja ik snap het .
    Als je geen band hebt dan ben je ook veel minder gemotiveerd dat is een van de redenen waarom ik mijn personages altijd vrij uitgewerkt post maar dat ligt ook wel voor iedereen verschillend.
    Zeker zit er een stukje van mij in ieder personage die ik maak en ik raak er meestal ook wel aan gehecht.
    Ik heb niet zo'n moeite trouwens met extreme types voor Divine ben ik nu bijvoorbeeld bezig met een tamelijk behoeftig personage en gewelddadig ook. Terwijl ik zelf helemaal niet zo ben, toch heb ik nu al feeling met hem.

    Weetje, gek genoeg heb ik nu al weer zo iets dat mijn vrouwelijke studente gewoon een rot personage wordt. Doordat ik meer jongens dan meiden speel (Eigenlijk alleen maar jongens), kan ik me daar gewoon beter in in leven. Het klinkt echt raar, maar zo is het gewoon.
    Ik twijfel dus nog of ik die vervang door een jongen. Puur omdat ik daar meer inspiratie voor heb.

    phantasia schreef:
    (...)
    Ja ik snap het .
    Als je geen band hebt dan ben je ook veel minder gemotiveerd dat is een van de redenen waarom ik mijn personages altijd vrij uitgewerkt post maar dat ligt ook wel voor iedereen verschillend.
    Zeker zit er een stukje van mij in ieder personage die ik maak en ik raak er meestal ook wel aan gehecht.
    Ik heb niet zo'n moeite trouwens met extreme types voor Divine ben ik nu bijvoorbeeld bezig met een tamelijk behoeftig personage en gewelddadig ook. Terwijl ik zelf helemaal niet zo ben, toch heb ik nu al feeling met hem.


    Ja! Dat herken ik. Ik heb zelf ik mijn roleplay Alcatraz een nog al seksistisch type, maar zo ben ik zelf totaal niet. Toch kan ik op de een of andere manier een klik voelen met dat personage en daardoor heb ik echt heel veel inspiratie voor die roleplay en voor dat personage.

    Password schreef:
    Weetje, gek genoeg heb ik nu al weer zo iets dat mijn vrouwelijke studente gewoon een rot personage wordt. Doordat ik meer jongens dan meiden speel (Eigenlijk alleen maar jongens), kan ik me daar gewoon beter in in leven. Het klinkt echt raar, maar zo is het gewoon.
    Ik twijfel dus nog of ik die vervang door een jongen. Puur omdat ik daar meer inspiratie voor heb.

    Dat heb ik ook hoor. Ik heb alleen maar jongens omdat ik me daar veel beter in kan inleven en heb daar altijd veel meer inspiratie voor en vind het leuker vreemd genoeg.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan ik een meisje reserveren uit een van de familie's? maakt niet uit welke.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Ja dat kan en ik schrijf hem er morgen bij.

    Weet je hoe moeilijk het is om iemand dood te xhrijven? Ik kreeg echt tranen in mn ogen toen ik Josh moest doodschrijven bij the revenge games. Alsof je een stukje van jezelf losmaakt en verwijderd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Is perth eigenlijk vlak bij strand?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Is perth eigenlijk vlak bij strand?


    Jep. (:
    heb ik op de kaart opgezocht x]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Yeah! Laat ik hem in korte broek zonder shirt op et strand hardlopen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan/mag ik nog een rol maken? :Y)
    Liefst een jongen, student


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Familielid
    Volledige naam; Bethany Richelle Blueford
    Roepnaam; Beth
    Geslacht; vrouw
    Leeftijd; 16
    Innerlijk; Beth is erg zelfstandig en trekt zich niet zoveel aan van anderen, ze houdt van feesten, ze sluipt best vaak 's nachts weg, om op het strand naar de sterren te staren of om een feestje te geven ergens in de stad. Ze is best aardig , als je maar goed genoeg je best doet kan je best lol met haar hebben, vooral omdat ze nooit bang is, en graag riscio's neemt. Ze houdt van mensen en praat graag met ze. Uiterlijk;


    Beth heeft lang blond haar en is 1.71 lang, ze heeft een egale blanke huid, en een prachtige glimlach. Ze heeft licht groen/blauwe ogen die altijd vrolijk staan, ze draagt veel gekleurde dingen maar het meest loopt ze in een ripped jeans en all stars.
    Extra; Beth is erg populair in Perth door haar imago, verder speelt ze ook goed gitaar.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:44 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    MeLuvZaynx schreef:
    Ja dat kan en ik schrijf hem er morgen bij.

    Weet je hoe moeilijk het is om iemand dood te xhrijven? Ik kreeg echt tranen in mn ogen toen ik Josh moest doodschrijven bij the revenge games. Alsof je een stukje van jezelf losmaakt en verwijderd.


    Ja.. het was ook best raar om het te lezen. Ik bedoel, het lijkt net echt..

    Rechazame schreef:
    Yeah! Laat ik hem in korte broek zonder shirt op et strand hardlopen!


    Gosh.. :9~

    Mag ik nog een personage maken? Alle RPG's lopen een beetje dood '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."