• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Aragog schreef:
    (...)
    Hahaha, ik doe altijd als ik te veel van iets in de ketel heb gedaan ofzo, dat ik gewoon naar mn profiel ga oid en daarna weer terugkom :'DD


    Bij mij ontploffen ze steeds, maar nog geeft die aan dat ik iets aan het brouwen ben.

    Een gedeelte van het officiele manuscript van het eerste HPboek!

    Klik

    Wie het kan lezen, wil die het dan overtypen ofzo x'D? Ik kan het echt niet lezen :p

    Dat is bijna onmogelijk om te lezen, ik haal er echt maar een paar woorden uit :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja, omg, I know x'D. Wel jammer, want ik ben wel nieuwsgierig :p

    Is deel twee al open? Ben te lui om te kijken :]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nope.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leela schreef:
    Is deel twee al open? Ben te lui om te kijken :]

    Nee. Helaas nog steeds niet.

    Dat gaat nog wel honderd jaar duren. Op Dreuzels.com stond dat ze ermee bezig waren, maar dat klinkt niet echt alsof het al bijna klaar is ofzo.

    Jessiiicaa schreef:
    Dat gaat nog wel honderd jaar duren. Op Dreuzels.com stond dat ze ermee bezig waren, maar dat klinkt niet echt alsof het al bijna klaar is ofzo.

    Ja. Je maakt mij echt niet wijs dat ze elke dag aan die site sitten om eraan te werken of zo. Dat doen ze 'ontspannen' en in een rustig tempo, denk ik. Maar je weet het natuurlijk nooit.

    McConaughey schreef:
    (...)
    Ja. Je maakt mij echt niet wijs dat ze elke dag aan die site sitten om eraan te werken of zo. Dat doen ze 'ontspannen' en in een rustig tempo, denk ik. Maar je weet het natuurlijk nooit.


    Nee, precies! Maar ik hoop echt dat ze een beetje gaan opschieten hoor :p hebben jullie de boeken ook opnieuw gevonden? Er staan fragmenten uit de boeken, best wel leuk. Maar helaas maar een klein stukje:'(

    Ik weet nog toen HP geindigd was. Pottermore was het enige om me nog aan vast te houden. Gewoon het idee dat HP... ophield. Ik vond dat zo erg.

    McConaughey schreef:
    Ik weet nog toen HP geindigd was. Pottermore was het enige om me nog aan vast te houden. Gewoon het idee dat HP... ophield. Ik vond dat zo erg.

    Yep. Het klinkt heel overdreven, maar ik stieeeerf. HP was wel een deel van mijn jeugd, een plek waar ik mijn fantasie kwijt kon, weetje? Gelukkig kan je de boeken herlezen en de films opnieuw kijken! ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Yep. Het klinkt heel overdreven, maar ik stieeeerf. HP was wel een deel van mijn jeugd, een plek waar ik mijn fantasie kwijt kon, weetje? Gelukkig kan je de boeken herlezen en de films opnieuw kijken! ;D.

    Ik vind niet dat het overdreven is. Ik was echt een paar dagen compleet van slag. Het was mijn hoofd onderwerp in mijn jeugd. Ik weet nog wanneer ik voor het aller eerst de eerste film zag, als jong kind gehuld in pyjama met mama en papa op de bank.

    McConaughey schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat het overdreven is. Ik was echt een paar dagen compleet van slag. Het was mijn hoofd onderwerp in mijn jeugd. Ik weet nog wanneer ik voor het aller eerst de eerste film zag, als jong kind gehuld in pyjama met mama en papa op de bank.

    Haha, ik weet nog dat ik bij elke film per-se naar de bioscoop wou, dus zo zaten we als gezinnetje met zijn vieren in de bioscoop.
    Bijvoorbeeld bij HP3, ik was zó bang voor Sirius in zijn hondenvorm, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Haha, ik weet nog dat ik bij elke film per-se naar de bioscoop wou, dus zo zaten we als gezinnetje met zijn vieren in de bioscoop.
    Bijvoorbeeld bij HP3, ik was zó bang voor Sirius in zijn hondenvorm, lol.

    Haha, ik was alleen bang bij de 1e en 2e film. Vooral de 2e vond ik doodeng. De 4e en 5e zijn mijn favo films van de serie.