• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    KolderKat schreef:
    Oké, ik heb al een Pottermore acc, alleen ik weet niet wat ik allemaal kan doen inplaats van dat verhaal. ;p.

    In de common room (zodra je een afdeling hebt) praten met elkaar, duelleren en toverdranken maken. Met die laatste twee kan je punten voor je afdeling scoren. En je kan onderweg in het verhaal items verzamelen die geheim zitten in de hoofdstukken.

    Hoeveel chocolate frog cards hebben jullie al ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hoeveel chocolate frog cards hebben jullie al ?

    8 :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    NOOOOOO. WHYWHYWHY. Waarom zit ik in Slytherin? >_<. Ik vind me meer in Ravenclaw passen o.o.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aragog schreef:
    (...)
    8 :'D.

    Okay, ik heb er 9 :'D
    Hoeveel zijn er eigenlijk ?


    Credendo Vides

    KolderKat schreef:
    NOOOOOO. WHYWHYWHY. Waarom zit ik in Slytherin? >_<. Ik vind me meer in Ravenclaw passen o.o.


    Hahaha voor mij precies hetzelfde haha


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    DreamerN schreef:
    Hoeveel chocolate frog cards hebben jullie al ?

    52. (krul)
    Maar dat komt omdat ik er van sommige meerdere heb.
    Ik krijg altijd heel veel van andere als 'gift'.

    Boek 1 uit. Hoe kom ik in Boek 2? ;p.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Boek 1 uit. Hoe kom ik in Boek 2? ;p.

    Die is er nog niet, daar zitten we dus allemaal op te wachten :'D.
    Het duurt zo langgggg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Die is er nog niet, daar zitten we dus allemaal op te wachten :'D.
    Het duurt zo langgggg.


    Is er al bekend wanneer die komt?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Is er al bekend wanneer die komt?

    Nee, daarom juist..
    Er is nog helemaal niks bekend gemaakt over de release, en sommigen vermoeden dat het in September komt -nieuw schooljaar-
    Ik hoop het niet.. :'D.
    Ik ben al ongeduldig aan het worden, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Nee, daarom juist..
    Er is nog helemaal niks bekend gemaakt over de release, en sommigen vermoeden dat het in September komt -nieuw schooljaar-
    Ik hoop het niet.. :'D.
    Ik ben al ongeduldig aan het worden, haha.


    Geen zin om te wachten! >_<. O ja, wie me toe wil voegen als vriend; ik heet StarOwl28052.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 13:13 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Geen zin om te wachten! >_<. O ja, wie me toe wil voegen als vriend; ik heet StarOwl28052.

    toegevoegd ;]
    Ik ben SparksMidnight13351


    Credendo Vides

    Ik ben LeviosaStrike8564

    McConaughey schreef:
    Wie is LeviosaStrike8564? Diegene heeft mij toegevoegd. :Y)


    Dat ben ik, maar dat weet je nu wel. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 15:46 ]

    McConaughey schreef:
    (...)
    52. (krul)
    Maar dat komt omdat ik er van sommige meerdere heb.
    Ik krijg altijd heel veel van andere als 'gift'.


    WHUT! Hoe kom jij nou aan 52 kaarten :o daaaamn. Ik heb er 11.
    Ja, hoeveel zijn er in totaal?