• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Miyavizm schreef:
    Ik wel, vooral mijn eigen afdeling accepteer ik de vriendschaps verzoeken, natuurlijk accepteer ik de vriendschapsverzoeken van mensen van Quizlet enzo ook.

    Nederlanders en Belgen accepteer ik altijd. (krul)

    En mensen met het woord 'owl' in hun naam ook. Geen idee waarom eigenlijk. Maar ja.

    En ik wil nu écht dat boek twee open gaat x___x

    McConaughey schreef:
    (...)
    Nederlanders en Belgen accepteer ik altijd. (krul)

    En mensen met het woord 'owl' in hun naam ook. Geen idee waarom eigenlijk. Maar ja.

    En ik wil nu écht dat boek twee open gaat x___x


    Ik ook. Zit echt zo van nu moet die open, nu ik nog verslaafd ben. :W

    Miyavizm schreef:
    Ik ook. Zit echt zo van nu moet die open, nu ik nog verslaafd ben. :W

    Ja. Ik wil gewoon weten hoe bij boek twee alles eruit ziet en wat je kunt doen. En niet dat het nog een halve eeuw duurt.

    Ik accepteer ook wel iedereen, heb zelfs iemand uit Israël als "vriend"


    Credendo Vides

    hoe kom je aan meer spells want sommige hebben er echt een heleboel en ik heb er maar ik denk 3?
    ik ben trouwens OwlSun14549


    Nutella is life.

    Thames schreef:
    hoe kom je aan meer spells want sommige hebben er echt een heleboel en ik heb er maar ik denk 3?
    ik ben trouwens OwlSun14549


    Je moet meerdere boeken vinden in het verhaal (; ze zitten meestal in de bibliotheken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je moet meerdere boeken vinden in het verhaal (; ze zitten meestal in de bibliotheken.


    ik heb ook meerdere boeken maar ik snap het niet helemaal, welke boeken zijn nodig voor meer spells?


    Nutella is life.

    Thames schreef:
    (...)

    ik heb ook meerdere boeken maar ik snap het niet helemaal, welke boeken zijn nodig voor meer spells?


    Die heb je waarschijnlijk nog niet gevonden. Blijven zoeken (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Die heb je waarschijnlijk nog niet gevonden. Blijven zoeken (;


    mm oke, welke zou ik dan nog moeten hebben?


    Nutella is life.

    McConaughey schreef:
    (...)
    Nederlanders en Belgen accepteer ik altijd. (krul)

    En mensen met het woord 'owl' in hun naam ook. Geen idee waarom eigenlijk. Maar ja.

    En ik wil nu écht dat boek twee open gaat x___x


    Haha geniaal x'D ik accepteer gewoon iedereen. Soms snap ik niet hoe mensen bij mijn account komen. Wss omdat ik dan bijv. een berichtje heb geplaatst in de Great Hall ofzo. Das iig het enige wat ik kan verzinnen! Het is wel jammer opzich dat je geen persoonlijke berichten naar elkaar kunt sturen.

    JA OMG IK WIL BOOK 2 OOK!! :(

    Thames schreef:
    (...)

    mm oke, welke zou ik dan nog moeten hebben?


    waarschijnlijk
    -Curses and Counter-Curses
    -The Dark Forces: A Guide to Self-Protection
    OF
    -The Standard Book of Spells (Grade 1)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waar kan je een patronus krijgen? D: Ik snap echt niks van Pottermore.


    Alis volat propriis.

    Beavis schreef:
    Waar kan je een patronus krijgen? D: Ik snap echt niks van Pottermore.


    Nog niemand heeft een patronus.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    waarschijnlijk
    -Curses and Counter-Curses
    -The Dark Forces: A Guide to Self-Protection
    OF
    -The Standard Book of Spells (Grade 1)

    oke bedankt (:


    Nutella is life.

    Jessiiicaa schreef:
    ik accepteer gewoon iedereen. Soms snap ik niet hoe mensen bij mijn account komen. Wss omdat ik dan bijv. een berichtje heb geplaatst in de Great Hall ofzo. Das iig het enige wat ik kan verzinnen!


    Dat vraag ik me ook vaak af... kreeg net bijvoorbeeld ook een vriendenverzoek van een Slytherin uit Italië XD Heb ook niet tegen die persoon geduelleerd of zo... echt vaag.


    Credendo Vides