• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Ik heb me gisterenavond ingeschreven . Frodo heeft het me leren kennen . Het lijkt me echt een geweldige site, maar ik kan me nog steeds niet inloggen. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt? ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    McConaughey schreef:
    Just changed my Patronus. Lol. (krul)

    Ik wil dus echt weten hoe ze de patronus in Pottermore gaan verwerken.


    Ik ooooook!:D

    Phootos schreef:
    Ik heb me gisterenavond ingeschreven . Frodo heeft het me leren kennen . Het lijkt me echt een geweldige site, maar ik kan me nog steeds niet inloggen. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt? ^^

    Bedoel je zo'n e-mail dat hem activeerd? Die kreeg ik meteen.

    Soms duurt het wel langer, maar meestal krijg je m wel gelijk!

    Maar we hebben haar account gisterenavond geactiveerd, rond .. 1 uur 's nachts? En het is nog steeds niet klaar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hm, dat is wel vreemd Frodo

    Off-topic: Ik voeg even een paar van jullie toe aan mijn vriendenlijst hier op Quizlet.

    Dat activeren duurde bij mij ook heel lang. 3 dagen ongeveer. Maar uiteindelijk kon ik het wel. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Dat activeren duurde bij mij ook heel lang. 3 dagen ongeveer. Maar uiteindelijk kon ik het wel. :')


    Ah oke . dan moet ik me geen zorgen makend dat het niet zal lukken .
    3 dagen is wel erg lang, maarja voor zoiets geweldigs kunnen we wel eventjes ongeduldig wachten ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat het bij jullie zo lang duurde joh. Ik had hem echt binnen vijf minuten.

    McConaughey schreef:
    Dat het bij jullie zo lang duurde joh. Ik had hem echt binnen vijf minuten.


    Oh! dat wil ik ook wel hoor. Ik zit al van deze nacht 1 uur te wachten *schudt wanhopig hoofd*


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Bij mij een paar minuten.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:27 ]

    Phootos schreef:
    Oh! dat wil ik ook wel hoor. Ik zit al van deze nacht 1 uur te wachten *schudt wanhopig hoofd*

    Heb je een g-mail account? Want dat kan wel eens sneller gaan werken. Daarbij was die er bij mij binnen 2 minuten.

    Edit; Oh jee, me pc loopt vast...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:40 ]

    - Ik weet dat ik niet mag dubbelposten, sorry-

    Aangezien mijn pc ELKE keer vastloopt als ik mijn Pottermore account op wil. Heb ik nu even een andere aangemaakt. De username: ThornOwl8869 en de kern Unicorne zijn dan wel weer leuk meegenomen maar vind wel typisch dat me pc bij het andere account vastloopt.

    Voeg me daar even op toe, jongens.

    McConaughey schreef:
    - Ik weet dat ik niet mag dubbelposten, sorry-

    Aangezien mijn pc ELKE keer vastloopt als ik mijn Pottermore account op wil. Heb ik nu even een andere aangemaakt. De username: ThornOwl8869 en de kern Unicorne zijn dan wel weer leuk meegenomen maar vind wel typisch dat me pc bij het andere account vastloopt.

    Voeg me daar even op toe, jongens.


    Gedaan! (bloos).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Gedaan! (bloos).

    Dankje! Staat er trouwens al wat over book 2 op Pottermore Insider of zo? Ik wil echt dat de 2e actief gaat worden.