• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Hahahaha. Alle Potions I tried to make, failed. Ik kan het gewoon niet. En dan doe ik alles volgens de aanwijzingen en dan ontploffen mn ketels nog -.-' dus ik ga geen Potions meer maken, dan verliezen we punten haha :P

    Mijn potion zit nu op 15 procent. pfff... nog zolang


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hoe lang moet je nog wachten dan? Als hij 15 procent is?

    Ik ben toch maar een potion aan het maken, voor gryffindor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Btw! Een mededeling.


    Het volgende topic is al aangemaakt, maar zit tijdelijk een slotje op. Heb iemand gevraagd om hem te heropenen, maar nog geen reactie van binnen ;) dus be patient als het topic vol zit en we niet verder kunnen praten over Pottermore! Het topic is er al, het moet alleen even heropent worden ;)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:56 ]

    [Dat hangt ervan af welke potion je maakt deze gaat redelijk snel, zit nu op 23 procent
    Het hangt er ook van af welke cauldron je hebt.]

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:58 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Potion is klaar! heb net nog een gemaakt . Nu wachten tot die klaar is !


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mijne is net ook klaar!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jongens.... GRYFFINDOR STAAT ALS EERSTE!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    YEEEAAH! *danst*

    Edit; niet meer -.-'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 18:43 ]

    Haha, nee ik zag het net ook. Maar we zijn op weg!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    We staan voooooooooooooor! Niet inzakken!



    Edit; trouwens die Notification, kan die ook weg? Ik vind dat 1tje bij mn Uilenpost erg irritant.


    Edit 2; Het nieuwe topic Klik!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:15 ]

    Maar het topic is nog niet vol..?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Voor straks (; staat Gryffindor nog steeds voor?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mweh *kijkt geïrriteerd* Slytherin stond eerst voor --'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis