• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    McConaughey schreef:
    (...)
    Heb je een g-mail account? Want dat kan wel eens sneller gaan werken. Daarbij was die er bij mij binnen 2 minuten.

    Edit; Oh jee, me pc loopt vast...


    Ik heb een gmail account en een hotmail account. Op pottermore heb ik me geregistreerd met hotmail. Ik zal eens proberen met gmail en kijken welke sneller gaat.
    Dankje voor de tip ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Ik heb een gmail account en een hotmail account. Op pottermore heb ik me geregistreerd met hotmail. Ik zal eens proberen met gmail en kijken welke sneller gaat.
    Dankje voor de tip ^^

    Alsjeblieft! Ik dacht; ik zeg het maar even want met mijn 'reguliere' emailadres duurde het een dag en met een g-mail account duurde het bij mij vaak 5 minuten of korter.

    McConaughey schreef:
    (...)
    Alsjeblieft! Ik dacht; ik zeg het maar even want met mijn 'reguliere' emailadres duurde het een dag en met een g-mail account duurde het bij mij vaak 5 minuten of korter.


    Ja met het gmail account gaat het nog steeds niet. Tja we zullen wel zien wat het snelste gaat ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Ja met het gmail account gaat het nog steeds niet. Tja we zullen wel zien wat het snelste gaat ^^

    Wat raar... Hm...

    @McConaughey ik heb je trouwens weer toegevoegd hoor:D

    Oké ^^

    Lol. Alle potions die bij 'brewed' staan, daarvan heb ik er geen één zelf gemaakt. Allemaal als gift gekregen, haha.

    McConaughey schreef:
    Oké ^^

    Lol. Alle potions die bij 'brewed' staan, daarvan heb ik er geen één zelf gemaakt. Allemaal als gift gekregen, haha.


    Ik heb ze allemaal al gemaakt, haha! Nog nooit één gekregen ;p.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Ik heb ze allemaal al gemaakt, haha! Nog nooit één gekregen ;p.


    Ik heb der één gemaakt, maar terwijl ik gestopt ben met het brouwen van een slaap potion, zie ik er nog steeds een notificatie ervan die ik niet weg krijg.

    KolderKat schreef:
    Ik heb ze allemaal al gemaakt, haha! Nog nooit één gekregen ;p.

    Ik krijg ze als gift, ik kan ze echt niet maken. Ze mislukken altijd om dat ik met de hoeveelheden altijd loop te stunten.

    Ik maak ze ook allemaal zelf, heb ook nog nooit iets ontvangen..
    Maar ik ben zelf wel redelijk goed in potion maken, bij de afgelopen 20 potion is er geen 1 mislukt.


    Credendo Vides

    Voegen jullie al die vriendverzoeken toe op Pottermore?

    bedoel je daarmee of ik ze allemaal accepteer ?


    Credendo Vides

    Ik wel, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DreamerN schreef:
    bedoel je daarmee of ik ze allemaal accepteer ?

    Ja (:

    Ik wel, vooral mijn eigen afdeling accepteer ik de vriendschaps verzoeken, natuurlijk accepteer ik de vriendschapsverzoeken van mensen van Quizlet enzo ook.