• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Jessiiicaa schreef:
    Ja, hoeveel zijn er in totaal?

    Dat vraag ik me dus ook af... XD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Dat vraag ik me dus ook af... XD


    Hmm.. volgens deze website http://www.tumblr.com/tagged/pottermore-cards zijn er 10 maar ik heb er 11, dus dat is niet logisch xD.

    Oh, gevonden!
    11 intotaal!

    http://tweeting.com/the-11-chocolate-frog-card-locations-revealed-in-pottermore-spoiler

    LET OP. Wel spoilers, dus als je zelf wilt zoeken dan zou ik er niet op drukken.

    KolderKat schreef:
    Geen zin om te wachten! >_<. O ja, wie me toe wil voegen als vriend; ik heet StarOwl28052.

    Ik ben RainQuest6287 en heb je een vriendenverzoek gestuurd!


    Jessiiicaa schreef:
    WHUT! Hoe kom jij nou aan 52 kaarten :o daaaamn. Ik heb er 11.
    Ja, hoeveel zijn er in totaal?

    Omdat ik elke dag wel iets als gift van iemand krijg (:

    Wow vet chill :P ik heb nog nooit een gift gekregen xD.

    ik ook nooit, maar ik heb zelf al wel eens iets cadeau gedaan :]


    Credendo Vides

    Ik heb zelf volgens mij ook één keer iets als gift gegeven. Maar ik snap ook niet waarom ik elke dag wel wat krijg van wildvreemde, haha. Maar ben er wel blij mee. Altijd handig met ingrediënten en chocolate frog cards en zo.

    Idd, maar krijg je dan ook allemaal van die dure dingen als unicornhorn of bezoar cadeau ?


    Credendo Vides

    Hoeveel galjoenen hebben jullie nog? ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Hoeveel galjoenen hebben jullie nog? ;o


    292 ;s ik maak echt teveel potions..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, ik 324..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DreamerN schreef:
    Idd, maar krijg je dan ook allemaal van die dure dingen als unicornhorn of bezoar cadeau ?

    Meestal de normale dingen. Maar soms zitten er ook wat dure dingen bij (:


    Aragog schreef:
    Hoeveel galjoenen hebben jullie nog? ;o

    Ik heb er nog 453, haha. Ik doe zuinig (:

    ik heb ook nog maar 329 Galjoenen XD
    Als je goed kijkt in de hoofdstukken kan je af en toe ook nog weer eentje erbij vinden.


    Credendo Vides

    Ik krijg haast nooit cadeautjes, maar goed dat vind ik niet zo erg.

    Ik heb er nog nóóit eentje gehad. *voelt zich een loner*
    Maar dat maakt me niet veel uit, inderdaad :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''