• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rome
    'Klopt en rechtdoor en rechts.' zeg ik. Dit is echt heel erg falend. Ik grinnik even.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Judy

    'Klopt en rechtdoor en rechts.' zegt de jongen.
    'Dat klinkt falend' grinnik ik naar hem. Hij heeft dus een seksverslaving. Zolang hij me maar niet uitnodigd voor een triootje, hier spreekt Heilige Maagd Maria, denk ik bij mezelf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mallory Tracy

    "Heel falend, ben je nu klaar?" vraag ik en ik kijk haar strak aan. Ik ben hier wel naakt ja.


    Your make-up is terrible

    Judy

    Ik word strak aangekeken door een meisje, en dan heb ik het door.
    'Ah, ik heb het al door, je schaamt je dat je naakt bent.' zeg ik met een fake bigsmile. 'Don't worry honey, ik hoef hier ook niet langer bij te zijn. Oja, en vergeet voortaan niet de deur dicht te doen, dan komt er ook niemand binnen.'
    Met een laatste glimlach verlaat ik de kamer en loop zoals de jongen mij verteld had rechtdoor, rechts, de kantine in. Ik zie meerdere leerlingen, waaronder al een enkele die ik eerder heb gezien, in de kantine en zeg met een glimlach:
    'Haaaallo everybody. Judy Fox, aangenaam kennis te maken. En jullie zijn?'

    [Oke, dus voor de mensjes die in de kantine zitten ^^ ik ben er :D althans, judy, maar nu moet ik gaan, want ik ga eten. Baaibaai, kom zo snel mogelijk terug ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar kan ik Joan naartoe sturen of iemand die Joan wil meeten ofzo?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mallory Tracy

    Ik laat een zacht, kil lachje horen. "Tuurlijk. Daarom trek ik gelijk de dekens over me heen." Ik zwaai als ze weggaat en richt me verder op hem. Ik grijns kort. "Stilte." zeg ik en beweeg tergend langzaam mijn heupen.


    Your make-up is terrible

    [Jukka is in de kantine. Daar kan je wel heen ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oke, is goed. Ik stuur haar wel naar de kantine, maar Joan is niet echt het type dat op mensen afstapt.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    [Oke, is goed. Ik stuur haar wel naar de kantine, maar Joan is niet echt het type dat op mensen afstapt.]

    [Lol. Ze lijkt mijn personage wel, zeg, hahaha. Dan zou je Jukka vast aardig vinden -kuch- Vast wel. -a-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Lol. Ze lijkt mijn personage wel, zeg, hahaha. Dan zou je Jukka vast aardig vinden -kuch- Vast wel. -a-]

    Hahaha, dat merkt Joan denk dan vanzelf wel. En Joan is altijd in in a little fight. x'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [jukka is gewoon een mafkees. Kan hij ook niks aan doen ;x en ja Rylie is wel heel normaal wil he zeggen xD nee is goed stuur joan maar naar de kantine. Jukka is wel zo sociaal ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    [jukka is gewoon een mafkees. Kan hij ook niks aan doen ;x en ja Rylie is wel heel normaal wil he zeggen xD nee is goed stuur joan maar naar de kantine. Jukka is wel zo sociaal ;3]

    [HAHAHA. Rylie is sowieso niet normaal! Maar dat is nou juist zo leuk aan haar! -a- Ik ben trouwens bijna klaar met mijn post. -wbw-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben er weer, en Judy is in de kantine, en heeft net heeelloo gezegd. Dus als iemand dan gewoon toevallig dat net hoort en na Judy die kantine instapt ;p dan heb ik iemand om mee te praten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rylie Malika Daniëls
    Haar mond viel verontwaardig open en voordat ik mijn lippen weer op die van haar drukte, liet ik een gegrinnik horen. Niet vlak nadat ik had gezegd dat ze veel meer werk kon gebruiken, verbrak ze de kus. “Je wilt gewoon een excuus om me meer te kussen.” Grijnsde zij, maar voordat ik ook maar kon zeggen dat ze een ego had gekregen, drukte ze haar lippen weer op die van mij. Nu was zij diegene die haar tong over mijn onderlip liet glijden, waarna ze vervolgens zacht op mijn onderlip beet. Ik kon het niet laten en duwde haar dus ook zachtjes op haar rug terug op het bed, terwijl ik de fles behendig op het nachtkastje zette. Mijn lichaam drukte langzaam zacht tegen die van haar aan en ik streek mijn tong langs die van haar, wat voor een elektriciteit schok zorgde. Één hand lag naast haar hoofd en de ander gleed over haar arm en middel naar beneden waar deze op haar heup bleef liggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rome
    Ik kreun zachtjes. 'Wat een interessante ontmoeting was dat.' ik kijk nog ecen naar de deur en dan weer naar Mallory


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel