• ik heb een klein dingetje...

    ik ga nu zeven maanden met mijn vriend, ik ben 18 en hij is 26.
    nu had ik in het begin de regel dat ik niet vaak bij mijn vriend mocht slapen (hij heeft een eigen huis)
    maar nu zijn we zeven maanden verder en ben ik hier al bijna vier weken non- stop.
    ik ben een tijdje terug begonnen over samenwonen maar daar deed hij een beetje vaag over.
    ik weet dat hij het fijn vind dat ik hier iedere dag ben maar hij vind ook dat het erg snel is gegaan.
    daarin moet ik hem gelijk geven...
    bij mij thuis is het erg druk en het zou voor mijn ouders erg prettig zijn als ze mijn kamer kunnen gebruiken voor mijn broertje.
    maar ik wil niet opdringerig zijn...........

    mijn vraag is... moet ik het opnieuw opbrengen? of moet ik hem zijn tijd geven?


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Ik vind het eerlijk gezegd bijna onbegrijpelijk dat je het serieus als optie ziet dat je broertje alvast je kamer krijgt enzo.
    Nuja, als je hem wilt afstaan mag dat altijd natuurlijk, maar vanuit het idee dat jij dan in de plaats ben je vriend gaat wonen, dat vind ik enorm opdringerig ja :'D
    Maar dat ben ik natuurlijk maar. En misschien heeft het er ook mee te maken dat ik je volledige situatie niet ken.


    effort never betrays you

    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    Let us die young or let us live forever.

    Rumors schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou nog wachten als ik jou was. Je bent pas 7 maanden met je vriend.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rumors schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    Ex astris, sciencia

    Als ik jou was zou ik het niet doen. Het klikt nu allemaal wel al 7 maanden lang, maar wat als het wel fout gaat? 7 maanden zijn nog niet zoveel.. En wil je dat je broertje je kamer heeft als je weer terug moet, als het toch uit gaat? Lijkt mij niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Als jij het wilt vind en je vriend wilt het ook, dan waarom niet? In 7 maanden kan zoveel gebeuren, dus ik zie niet waarin je niet zou kunnen samenwonen als jullie dat allebei willen.
    Ik zou alleen niet je kamer weg geven voor als het fout gaat, maar goed het feit dat je al 4 weken bij hem bent bewijst dat het goed genoeg gaat :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rumors schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rumors schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    Chaos is a ladder.

    Aangezien het zijn huis is, zou ik wachten tot hij het ter sprake brengt.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:30 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hm, zeven maanden vind ik persoonlijk vroeg en misschien vindt hij dat ook. Ken 'm niet helemaal ongelijk geven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Grappig want ik zit in soortvan dezelfde situatie. Ik en mijn vriend zijn nu ook 7 maanden samen maar we kennen elkaar al 5 jaar lang heel erg goed, alleen hebben wij een afstand en we missen elkaar teveel. Ik ben 17 en hij is 20. Daarom hebben we een paar dagen geleden besloten dat ik met hem en zijn moeder en broertje mee zou verhuizen. (Mocht mn moeder dat goed vinden)
    En dat zal dus al in een paar weken al gebeuren, ik moet er alleen nog voor zorgen dat mn moeder het goed gaat keuren en das nog het lastige. :') Ik moet dan een internationale media opleiding van ons MBO niveau vinden in Berlijn, en in Duitsland mijn sport opnieuw gaan doen, want ik moet hier dan natuurlijk stoppen. Dus ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hensley schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd bijna onbegrijpelijk dat je het serieus als optie ziet dat je broertje alvast je kamer krijgt enzo.
    Nuja, als je hem wilt afstaan mag dat altijd natuurlijk, maar vanuit het idee dat jij dan in de plaats ben je vriend gaat wonen, dat vind ik enorm opdringerig ja :'D
    Maar dat ben ik natuurlijk maar. En misschien heeft het er ook mee te maken dat ik je volledige situatie niet ken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ... dafuq. Het is zijn huis. Ik vind dat best wel opdringerig ja.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Rumors schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Ik vind als je nog maar 7 maanden samen bent met je vriend, dat het nog iets te vroeg is om samen te gaan wonen.


    Precies dit, dus. Het lijkt me ook geen goed idee om, als je dat al doet, je kamer meteen af te staan aan je broertje. Je bent nog jong en de kans dat er een keertje iets misgaat, is nog steeds aanwezig. Maar als je je kamer afstaat, kun je ook niet eventjes terug als het toch niet goed blijkt te gaan.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."