• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mallory Tracy

    Er klinkt een emotieloos grinnikje uit mijn mond. "Gemeen? Zo zou ik het niet noemen. Ik probeer alleen te overzien wat er zal gebeuren." Ik blijf hem recht aankijken met mijn verveelde blik.


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Wil je dat echt weten?' vroeg ik kil en keek haar strak aan. 'Kan je dat echt niet zelf bedenken?' Ik bleef haar aan staren. Dit was eigenlijk best wel grappig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Ik heb het al bedacht." knik ik langzaam naar hem. "Het ziet er eigenlijk niet al te slecht uit." Ik plaats mijn handen achter me en leun iets naar achter. Hij is zo groot maar ik doe alsof het niets is om hem aan te kunnen kijken. "De vraag is alleen, kan jij dat op de eerste dag met een meisje die je niet kent en daarna de rest van de tijd gewoon naast me leven?"


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Ik heb slechte eigenschappen, en een daar van is, dat ik dat denk ik wel zou kunnen. Ik weet alleen niet of ik van je af kan blijven als ik het eenmaal gedaan heb.' ik kijk haar met gefronste wenkbrauwen aan. 'Ik weet het niet...'

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 10:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Als je dat al niet weet zou ik het maar niet doen. Ik vind één keertje wel leuk maar daar blijft het voor mij bij." zeg ik tegen hem. Ik zie dat hij zijn wenkbrauwen gefronst heeft.


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Ik zei niet dat ik het helemaal niet wist, ik moet gewoon even nadenken. Mijn hersens zijn, in dit stadium der verslaving, soms een beetje sloom.' zeg ik nadenkend. 'Maar ik denk, dat als jij het wilt, gewoon naast je kan leven zonder meer te willen.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik knik langzaam. "Een ding, we houden het alleen hierbij dan. Ik wil geen koosnaampjes, liefkozingen of een volgende keer." besluit ik. Zo, hoelang ben ik hier al?


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson
    'Ik ook niet dus daar zijn we het over eens.' grijns ik. Ik vind het best wel apart dat een meisje zo ''snel'' hier in kan zijn, maar vond ik het erg? Absoluut niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik kan een grijns niet onderdrukken. Lichamelijke relaties was het enige waar ik me aan onderwierp, ander soort kwamen in mijn woordenboek niet voor. Ik spring op. "Waar gaan we heen?"


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Mijn cel of de joue?' vraag ik. 'Niet het romantischte plekje maar het kan niet anders denk ik.' ik grinnik. veel andere plekken was ik hier nog niet tegen gekomen en al helemaal niet een mooi hemelbed of zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Ik heb niets, ben net binnengekomen." zeg ik schouder ophalend. "Hoe weet ik waar ik zit?"


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Dan die van mij.' grijns ik. 'Ik heb hem ook alleen mar puur toevallig gevonden.' we lopen door de gangen en even later komen we aan bij mijn cel. 'Dames eerst.' zeg ik grijzend.

    (wat een rotachternaam was ik in een vage bui toen ik hem bedacht of zo xD)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Hahahahha, arme jij.]

    Mallory Tracy

    Ik laat mijn tas achteloos achter, als iemand mijn laptop jat, krijgt hij wat van me en dat zal die niet leuk vinden. We lopen door de gangen en komen bij zijn kamer/cel aan. "Dames eerst." zegt hij grijnzend en ik loop naar binnen, waarna ik even de kamer rondkijk.


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    ze laat haar tas achter. Ze loopt naar binnen en kijkt de kamer rond. 'Hmm ik noem het altijd cel maar ja je kan het ook als kamer zien.' Ik sluit de deur en we staan heel dicht bij elkaar. 'Ik zal geen koosnaampjes gebruiken en er is geen vervolg,' grijns ik.

    [moet nu naar de tandarts, wish me luck!]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ooh, goodluck arme ziel.]

    Mallory Tracy

    "Klinkt perfect." Ik kan het niet laten om ook kort te grijnzend. Ik ben totaal niet nerveus voor wat er nu gaat komen. Ik schop mijn schoenen uit en trek zijn shirt vast over zijn hoofd, waarna ik mijn eigen shirt ook uit trek.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 11:07 ]


    Your make-up is terrible