• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sonny Mabel Puckerman
    Rylie grijnsde hongerig naar. 'Minder praten, meer actie.' bracht ze nog net uit voordat ze haar lippen alweer op die van mij drukte. Vrijwel meteen sloot ik mijn ogen weer en glimlachten ik tegen haar lippen aan. Ik greep de onderkant van heer shirtje vast en Speels liet ik mijn tong weer over haar lippen glijden. Nogmaal drukte ik mijn lichaam weer naar boven en liet ik mijn handen onder haar shirtje glijden en zachtjes krate ik mijn mijn nagels over haar rug heen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Met wie kan Nicole praten? (:]


    That is a perfect copy of reality.

    [met jukka kan wel ;3 waar zit Nicole?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [In de kantine ;3]


    That is a perfect copy of reality.

    Jukka Kilian Noway
    Verveeld keek ik wat om me heen ik had mijn tweede broodje al achter de kies en mijn honger was eindelijk wat gesteeld. Ik keek wat moedeloos om me heen. Iedereen had een gesprekspartner gevonden en ik wist door net al, dat er dan moeilijk tussen te komen was. Ik krabte even achter mijn oer en stond toen op, waarnemer ik iemand zag staan. 'hè, jou heb ik eerder gezien.' zei ik vrolijk tegen het meisje, wat ik volgens mij buiten ook al had gezien.
    [Nicole dus]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicole
    'hé, jou heb ik eerder gezien' zegt iemand. 'kan wel is, ben lang buiten en in de hal geweest' zeg ik. Ik bekijk de jongen even. [Sorry zit op mobiel]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 22:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rylie Malika Daniëls
    Ze greep de onderkant van mijn dunne shirtje vast en speels liet ze haar tong weer over mijn lippen glijden, waarna ze haar lichaam nogmaals naar boven duwde en haar handen onder mijn shirtje liet glijden. Ik rilde even toen ik haar aanraking voelde op mijn blote huid, en ik probeerde het in te houden dat ik het fijn vond toen ze haar nagels zachtjes over mijn rug liet krassen. Dat vond ik altijd fijn als iemand deed, maar ik probeerde het niet te laten merken, echter lukte dit niet en klonk er een hele zachte gesmoorde kreun tussen mijn lippen. Hongerig scheurde ik mijn lippen van die van haar af en kuste haar in haar nek, waarna ik uitkwam op haar sleutelbeen en mijn handen ondertussen ook onder haar shirt zaten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben er weer ^^]

    Judy
    Ik wil me net omdraaien wanneer ze grinnikt. 'Wacht even ehh, Judy? Nog bedankt hé om mijn eten te redden uit dat rottende blik daarzo.' en ze knikt richting de automaat. 'Graag gedaan hoor, ik heb een goede linkse kick' lachte ik naar haar.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 22:36 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joan (Marie) Rein.
    'Graag gedaan hoor, ik heb een goede linkse kick,' lachte ze. Haar lach deed me ergens aan denken, maar ik kon niet precies erop komen van wie die kwam.. Ach, het zal vast niet belangrijk zijn.
    Ik propte het laatste beetje chips achter me kiezen en gooide het zakje naast me neer op de grond. Geen zin om 'netjes' te zijn en het in de prullenbak te werpen.
    'Tsja, ik ben er te ongeduldig voor.' Gaf ik toe.
    Mijn ogen scanden haar snel en ik greep naar mijn jaszak. Zat het er nog steeds in? Ik voelde een klein zakje met een sigarettenpakje erin. Ja, het zat er nog in. Met een opgelucht gezicht hield ik mijn hand weer weg.
    'Dus..' begon ik langzaam. Geen idee hoe ik het gesprek op gang moest houden. 'Ken je al wat mensen hier?' Niet dat het me wat boeit, maar ik moest wat vragen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Judy
    Joan eet het laatste beetje van haar chips en gooit dan zo het chipszakje op de grond. Kan je niet naar een prullenbak lopen denk ik bij mezelf, maar ik laat het maar voor wat het is.
    'Tsja, ik ben er te ongeduldig voor.' gaf ze toe.
    Ik zag haar mij scannen met haar ogen en deed onopvallend hetzelfde. Ze greep ineens naar haar jaszak en haalde opgelucht adem. Wat zit er in haar jaszak? Sigaretten, drugs? Lolly's?
    'Dus..' begon ze langzaam, ze probeerde het gesprek op gang te houden merkte ik. 'Ken je al wat mensen hier?'
    'Ja, al wel een paar ja,' glimlachte ik. 'Toen ik aankwam raakte ik met een meisje in gesprek, Sonny. Haar verslaving moet je maar aan haarzelf vragen. En ik heb ook nog Nicole ontmoet, Leighanne, afgekort Lee en ook leraar Damion. Hij heeft een voetentik, en was aardig in gesprek met Lee zag ik. En even later kwam er een onbekende leuke jongen, Jukka. Oja, en dan was er ook nog Damon, maar hem noemen we Dami omdat Damion en Damon zo op elkaar lijken.' en er kwam een stortvloed van woorden uit me mond.
    ...
    Ik keek haar schaapachtig aan, waarna ik vroeg:
    'Enn... ken jij al iemand hier?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sonny Mabel Puckerman
    Zachtjes rilde ze toen ik met mijn nagels over haar rug kraste en kwamen er hele zachte gesmoorde kreun tussen haar lippen door. Zachtjes grinnikte ik en Rylie trok haar lippen van die van mij af om haar lippen vervolgens naar mijn nek en sleutelbeen. Dit keer was ik degene die rilde toen haar koude handen onder mijn shirt verdwenen en even stokte mijn adem. Ik boog mijn hoofd ietsje naar achter in het matras en met mijn handen greep ik de onderkant van haar shirt weer af die ik iets naar boven trok. Met een hand pakte ik ik via haar wang haar kin vast en trok haar weer naar boven om haar lippen tussen de mijn te nemen. Even beet ik op haar onderlip waarna ik er zachtes aan trok. Mijn vingers trippelde nog steeds over haar wang heen terwijl ik mijn tong ook in het spel bracht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jukka Kilian Noway
    'kan wel is, ben best lang buiten en in de hal geweest.' zei het meisje terwijl ze me evenaankeek. 'wat een enthousiastme.' zei ik sarcastisch terwijl ik met mijn rechterhand even mijn broek optrok. 'Maar je naam was ?' probeerde ik het gesprek toch in gang te krijgen.

    [ik snap niet dat op je mobiel een excuus is voor korte stukjes. Ik bedoel ik heb bijna alles in deze TPG op mijn mobiel of op de iPad gedaan?...]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ik voelde hoe ze rilde toen ik mijn handen onder haar shirt liet verdwijnen en ze boog haar hoofd ietsje in het matras, merkte ik, waarna ze met haar handen naar de onderkant van mijn shirt greep, die ze iets naar boven trok. Ze pakte via mijn wang mijn kin vast en trok me weer naar boven om me weer te kussen. Hongerig en ruw kuste ik terug terwijl mijn vingers rondjes streelde op haar blote huid, waarna ik één hand naar boven liet dwalen en tot net onder haar borst verder ging met strelen. Abrupt stopte ik alles waar ik mee bezig was om mijn shirt uit te trekken en in mijn zwarte, kanten BH verder te gaan waar ik mee bezig was.

    [Wauw, dat gaat lekker... Ze gaan lekker, ze gaan goed... hahaha]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ga slapen, Judy off. See you guys tommorow evening, probably, not sure. BAY!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sonny Mabel Puckerman
    Rylie liet een hand naar boven dwalen en tot net onder mijn borst verder ging ze verder met strelen. Iets wat bij mij weer tot rilling zorgen. Plots stopte ze met alles waar ze mee bezig was en ik openend mijn ogen naar wat ze aan het doen was. Ik zag haar nog net haar shirt uitrekken en haar zwarte, kanten bh die nu zichtbaar was. Ik grijnsde even maar al snel ging ze verder met waar ze mee bezig was. Mijn lippen zogen zich vrijwel meteen weer vast aan die van haar en mijn handen gleden nu over haar naakte huid heen. Elk klein ditaai kon ik onder mijn vingertoppen voelen en zachtjes liet ik ze naar haar onderrug gleiden en toen naar boven. Ik liet mijn wijsvinger even onder het achterbandje glijden en trok het even omhoog om het daarna toch echt los te maken.

    [hahaha, je zou bijna denken dat ze verslaafd zijn aan sex inplaats van internet en alchol. xd]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 23:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''