• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Joan (Marie) Rein.
    'Ja, al wel een paar ja,' en ze glimlachte weer. 'Toen ik aankwam raakte ik met een meisje in gesprek, Sonny. Haar verslaving moet je maar aan haarzelf vragen. En ik heb ook nog Nicole ontmoet, Leighanne, afgekort Lee en ook leraar Damion. Hij heeft een voetentik..' En toen haakte ik af met luisteren en keek ik de kantine rond. God, wat kon die meid praten.
    Tsja, ik heb er zelf voor gewenst. Be carefull what you wish for, zeggen sommige wel, maar nu pas snap ik 't. Uch, ik moet er maar doorheen zien te komen.
    'Enn.. ken jij al iemand hier?'
    Ik keek naar haar recht in haar ogen en sloeg mijn ogen toen neer. 'Jou, ja.' Goed, zo klonk ik wel erg eenzaam, maar ach.. ik kwam hier niet om vrienden te maken.
    'Jij bent wel een erg sociaal typje hé,' merkte ik op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Oke, ik ben er nog, na deze post stop ik ;p]

    'Jou, ja.' antwoordde Joan. 'Jij bent wel een erg sociaal typje hé,' zei ze.
    'Sorry, ik ratelde aan 1 stuk door. Volgende keer mag je me best onderbreken hoor.' zei ik. 'En ik leer gewoon graag nieuwe mensen kennen. Jij niet zeker?' vroeg ik.

    [korte post, sorry, no inspi. Gonna sleep, goodbye people.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rylie Malika Daniëls
    Op het moment dat ik mijn shirt uitdeed, was mijn navelpiercing zichtbaar geworden en toen ik weer op haar lag, trok ik haar shirt ook over haar hoofd heen. Haar lippen kwamen daarna weer op die van mij en ik voelde hoe zij haar vingertoppen over de blote huid van mijn rug liet strelen, waarna deze onder het achterbandje van mijn BH kwam. Deze trok ze wat omhoog en er gingen rillingen door me heen, zeker op het moment dat ze het echt los maakte. Ik liet weer een zachte, gesmoorde kreun horen en ik kraste ook even met mijn nagels over haar blote huid, waarna ik een hand op haar heup legde en deze dichter naar mij toe trok. Mijn tong liet ik telkens tegen die van haar strelen en verkende haar mond.

    [Ik zeg wel heel gezellig dat ze een shirt aan heeft, maar heeft ze dat ook? :’D
    Hahaha, ja echt he. Maar ik denk dat Rylie Sonny interessant vind en het gewoon leuk vind om te flirten en dingen te flikken. Dat zit in haar aard, daarom krijgt ze er ook vaak problemen mee. :3]
    tattoo op schouderblad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel Pyckerman
    Ondertussen werd ik ook ontdaan van mijn shirt en hij zou me niets verbazen als ik die straks terug moest gaan zoeken omdat deze ergens de kamer in was geslingerd. Op het moment dat ik naar bh los trok lief ze een gesmoorde kreun laten en kraste ze met haar nagels over mijn bloten huid. Ik merkte dat mijn ademhaling omhoog ging, maar ik probeerde het niet te laten merken. Iets wat vataal mislukte op het moment dat ze mijn heupen dichter naar haar toe trok. Ondertussen streelde inze tongen elkaar en liet ik met behulp van mijn handen haar bh via haar armen naar beneden glijden omdat haar bandjes nogsteeds rond haar schouders zaten. Speels gleden mijn handen terug en pakte ik gaar borsten bij de zijkant beet terwijl ik met mijn duim zachtjes rondjes rond haar tepel begon te maken.

    [volgs mij heb ik ooit bedachtdat ze een jurkje aanhad maar dan is dat bij deze verandert. Ja ik kan nu der outfit niet even snel zoeken want ik zit op mijn mobiel dus ik kan geen links aangeven maar ze heeft een shirtjes [nu niet meer.] en een kort brokje aan. En nogsteeds haar roodgelakte pups. ;p haha i know. Sonny is gewoon Tjah. Raar denk ik. Nee ze heeft nu ze geen mobiel meer heeft een aandachtsprobleem. En ja Rylie is wel interessant]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ik merkte dat haar ademhaling ook wat omhoog ging toen ik haar dichter naar me toe trok en ik kon daarop alleen maar grijnzen. Ze liet mijn bh via mijn armen naar beneden glijden en speels gleden haar handen terug en pakte mijn borsten bij de zijkant beet, terwijl haar duim zachtjes rondjes rond mijn tepel begon te maken. Toen ik dat voelde, moest ik nog meer mijn best doen om niet te kreunen en beet ik ruw in haar onderlip terwijl ik ook haar bh losmaakte en deze uitdeed en ergens op de grond slingerde. Vlak daarna streelde mijn handen elk bloot stukje huid van haar en ook ik hield me bezig om rondjes te draaien rond haar tepel. Mijn ademhaling werd zwaarder en mijn lichaam wat warmer, maar dat maakte mij niet uit.

    [Hahaha, oké dan, lol. Nu ze een aandachtsprobleem heeft, kan ze lekker vaak naar Rylie komen want die wilt haar wel aandacht geven :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ook mijn bh moest er aan geloven en deze belande al snel ergens in de hoek vande kamer. Rylie pakte nu ook mijn borsten beet en ook zei begon rondjes rond mijn tepels te strelen. Zacht geheig kwa onderhand over mijn lippen heen terwijl mijn tong nogsteeds verstrengeld was met die van haar. Plots duwde ik mezelf omhoog en gooide Rylie van me af waarna ik de rollen omdraaide. Ik ging op haar zitten en keek haar hongerig maar onderhand ook geil aan en zachjes begon ik overal kusjes te planten. Ik nam haar tepel even in mijn mond waarna ik er zachtjes aan zoog. Snel keek ik van onder mijn wimpers door naar Rylie haar reactie en besloot dat ik verder kon gaan. Ik verzette mezelf naar beneden en mijn lippen vervolgde hun weg. Onderhand zat ik ik op haar beneden en keek ik hongerig naar haar broeksknoop die snel daarna al openstond.
    Snel trok ik haar broek wat omlaag en begon ik weer kusjes te planten et boven haar slipje. Nogsteeds keek ik van onder mijn wimpers naar boven. Mijn handen let ik weer afgeleiden naar boven en zachjes begon ik haar borsten te Maarten terwijl ik met mijn tanden haar slipje omlaag trok.

    [zo over naar het echte werk xd]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ze draaide de rollen om en ging op me zitten, waarna ze me hongerig maar ook geil aankeek en zachtjes begon ze overal kusjes te planten. Zachtjes nam ze mijn tepel in haar mond om hier aan te zuigen, maar ik kon al niet meer merken dat ze naar mij keek, want ik had mijn ogen genietend dicht gedaan, om het meer intenser te beleven. Ik voelde haar lippen op mijn huid een weg naar beneden banen en ze deed mijn broeksknoop open, waarna ze die nel wat omlaag trok en kusjes begon te plaatsen boven mijn slipje. Ze liet haar handen ondertussen weer mijn borsten masseren, terwijl ze met haar tanden mijn slipje omlaag trok. Genietend bijt ik op mijn volle onderlip en ik kromde mijn rug even om ervoor te zorgen dat ik geen kreun uit mijn mond laat ontsnappen, echter was dit al te laat, want er gleed een kreun over mijn lippen en ik trok haar dichter naar me toe, terwijl ik ook haar korte broekje uitdeed en deze samen met mijn broek en slipje op de grond gooide. Één hand liet ik nog steeds haar borst masseren en tepel strelen, maar mijn andere hand daalde zich af naar haar slipje en eerst streelde ik over haar gedeelte, terwijl ik haar geil aankeek, en toen deed ik haar slipje ook uit.

    [Ja, echt hé... lol. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik glimlachte toen ik hoorde dat ze kreunde. Ik werd dichter naar haar toen getrokken en al snel lag
    Mijn broekje bij de rest van de kledingstukken. Net als haar broek en slipje die meteen daarna uitgingen. Met een hand masseerde ze nogsteeds mijn borst, maar haar andere hand dwaalde af naar beneden zachtjes vreef ze over mijn slipje. Ik kneep mijn ogen meteen stijf dicht en beet op mijn onderlip om de opkomende kreun binnen te houden waardoor ik niet zag dat Rylie me geil aankeek en me daarna hellemaal ontdeed van mijn slipje. Nu was het moment dat we totaal geen kleding aanhadden en ik duwde haar terug in het matras om mijn weg naar eenden te vervolgen. Zachtjes begon ik haar liezen te kussen en kwam al snel bij een veel gevoeliger plekje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ze duwde me terug in het matras en ze begon een weg naar beneden te kussen om vervolgens zachtjes bij mijn liezen te kussen, niet snel erna kwam ze echter bij een veel gevoeliger plekje en weer beet ik hard in mijn volle onderlip om niet te moeten kreunen. Dit ging beter dan de vorige keren, dus draaide ik de rollen weer om en grijnzend ging ik gelijk van slag. Mijn hand baanden zich een weg naar beneden en streelde over haar liezen, toen over haar gevoelige gedeelte en dit bleef ik doen terwijl ik zachtjes op haar borst zoog en mijn tong rondjes streelde over haar tepel.

    [Nu ga ik slapen, morgen ben ik er weer. ;3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {sorry voor mijn afwezigheid. Internet lag er plotseling uit. Wat kan ik doen?}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sonny Mabel Puckerman
    Al snel draaide Rylie de rollen weer om en grijnzend liet ze haar handen zich een weg maar beneden banen. Over mijn liezen en verder, terwijl ze zachtjes op mijn borst zoog en haar tong rondjes streelde over mijn tepel.
    Meteen beet ik hard op mijn lip. Ik mocht geen onderdanigheid tonen. Maar het mislukte. En zachte kreun kwam over mijn lippen en mijn handen grepen zich vast in het laken. Ik kneep mijn ogen stijf dicht. Mijn rechterhand liet ik los uit het laken en gleed over haar buik heen, zich een weg naar beneden. Ik opende mijn ogen weer en mijn mijn andere hand trok ik Rylie haar gezicht weer naar me toe om daarna mijn lippen gretig op die van haar te drukken. Mijn vingers wreven nog steeds over haar gevoelige gedeelte heen en zonder te waarschuwen schroof ik een vinger bij haar naar binnen.

    [sorry dat ik gister niet gepost heb. Maar heb er gewoon even niet aan gedacht ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Een zachte kreun kwam over haar lippen en ik merkte dat ze haar handen had vastgegrepen in het laken. Gotcha. Toen ik opeens haar hand voelde die ovr mijn buik heen gleed, een weg naar beneden, keek ik haar aangenaam aan en werkte mee toen ze met haar andere hand mij zich weer naar haar toe trok. Haar lippen kwamen weer op die van mij, gretig weliswaar. Ik voelde hoe haar vingers nog steeds over mijn gevoelige gedeelte wreven en toen, zonder me te waarschuwen of iets, schoof ze een vinger naar binnen en ik beet op haar volle onderlip om niet te moeten gaan kreunen. Woorden waren overbodig, dus besloot ik dat acties nu veel beter waren. Mijn vingers streelden over haar gevoelige gedeelte en ook ik schoof een vinger bij haar naar binnen, terwijl mijn andere hand zich bezig hield met het masseren van haar borsten. Ik liet mijn tong tegen die van haar aan strelen, wat voor meerdere tintelingen zorgde.

    [Maakt niet uit hoor :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joan (Marie) Rein
    'Sorry,' begon ze haar zin. Gosh, daar was dat woordje. Waarom verontschuldigt ze zich hierom? Het was iets onnodigs, dus ze hoeft geen sorry te zeggen. Het was iets van haarzelf.
    'Ik ratelde aan 1 stuk door. Volgende keer mag je me best onderbreken hoor.'
    Ik schudde mijn hoofd. Nee, dat ga ik niet doen. Ik haat het zelf als mensen dat doen bij mij, dus dan doe ik het ook niet bij hun.
    'En ik leer gewoon graag nieuwe mensen kennen. Jij niet zeker?' En ja hoor, daar was 't. Een vooroordeel. Omdat ik zo reageer naar anderen toe dan betekend het nog niet dat ik het niet leuk vind om nieuwe mensen te leren kennen.
    Tuurlijk, het is leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Maar pas als ik in een goede bui ben en geloof me dat ben ik op dit moment niet echt.
    'Dat maakt niets uit.' Zeg ik als enigste.
    Ik greep nog even naar mijn jaszak. Kut. Ik voelde hoe mijn hart steeds sneller begon te bonsen en mijn handen zweten al behoorlijk.
    Ja, het begon al. Oke, ik moet nu echt naar buiten gaan of naar een plekje waar niemand je kon storen.
    Ik keek naar Judy. Zou zij het misschien weten? Ik bedoel, ik ken de school niet en zij kende al een boel mensen hierzo. Dus dan zou ze vast ook wel wat meer weten waar alle eenzame plekjes zijn.
    'Zeg,' ik schraapte mijn schorre keel. 'Weet jij misschien een afgelegen plekje?' Fluisterde ik bijna.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Judy Fox

    'Dat maakt niets uit,' zei ze als enigste. Ze had geen antwoord gegeven op de vraag of ze wel of niet graag mensen leerden kennen, en ik liet het er maar bij zitten, ik zou het vanzelf wel zien of niet. Ineens greep Joan weer naar haar jaszak, wat zat daar in? Ik twijfelde tussen drugs en sigaretten, maar het kon van alles zijn. Of ze zou het wel vertellen, of niet.
    'Zeg,' waarna ze haar keel schaapte, 'weet jij misschien een afgelegen plekje?' Fluisterde ze zowat.
    Ik werd een beetje overdonderd door haar vraag, waarom vraagt ze mij naar een afgelegen plek? Zal ze een seksverslaving hebben? Nee.. ik denk het niet, het moet om dat gene gaan wat in haar jaszak zit.
    'Ja, meerdere plekken. Het ligt eraan, buiten of binnen?' vertelde ik haar. Ik ging de plekken na in me hoofd, als je op de binnenplaats naar één van de bomen ging, ik wist welke, kon je niet gezien worden vanaf de binnenplaats, maar je kon wel de andere zien. Zelf gaf ik de voorkeur aan de boom in gaan, maar ik weet niet of ze daar lenig genoeg voor is. En dat wil ik voor mezelf houden. Maar als ze binnen wilt, moet ze gewoon helemaal achterin de meidenvleugel naar de laatste kamer aan de linkerkant, die deur kan op slot.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat heb ik gemist?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.