• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rylie Malika Daniëls
    “Misschien niet.” Ze zei het terwijl ze speels op haar lip beet, met een mysterieuze toon in haar stem verworven. “Misschien wel.” Ze boog zich naar voren met toegeknepen ogen, waarna ze haar vingertoppen zacht over mijn kaak liet glijden. Toen boog ze zich naar voren om haar lippen weer voor een paar seconde op die van mij te planten. Giechelend nam ze daarna weer de fles over. “En ik, hoe deed ik het? Ze beet op haar lip en keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    Een speelse, ondeugende grijns kwam er op mijn volle lippen. “Je kunt nog wel wat werk gebruiken.” Grinnikte ik zwoel, terwijl ik me dit keer naar haar toeboog en mijn lippen langer op die van haar drukte. Mijn tong liet ik langzaam en speels over haar lippen glijden, waarna ik de kus verbrak. “Veel meer werk.” Toen drukte ik mijn lippen weer op die van haar, en nam ondertussen de fles uit haar handen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rome
    Ik sla mijn ogen ten hemel. 'Iemand die JOU sexy vind.' zucht ik. Hoe ze nu doet lijkt het alsof ze hele erge bitch is maa misschien is ze ook heel aardig. Hoewel ik daar niet veel van merk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Mij sexy vind?" Ik lach even. "Ja, met mijn tieten die niet groter zijn dan speldenknopen zeker." Hoewel ik er niet veel om geef, ben ik me wel degelijk bewust van mijn lichaam. "Maar als jij ze lekker vind mag je ze wel uitproberen hoor." voeg ik er achteloos aan toe.


    Your make-up is terrible

    Rome
    'Ga jij zo om met je lichaam? En ik weet niet hoor maar je "vormen" zijn echt mooi.' ik vond die laatste zin nogal falend maar het was wel zo. 'Je moet het zelf weten hoor.' ik kon hier eigenlijk niet tegen en mijnverslavig schreeuwde om aandacht maar ik probeerde het af te weren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik kijk hem fronsend aan. Hm, ga ik zo om met mijn lichaam? "Het is graag of niet." Ik haal mijn schouders op. "En niet iedereen krijgt die kans en ze gaan er meestal niet op in, durven ze niet." Ik grijns even. "Welke vormen bedoel je eigenlijk? Je weet toch dat ik ze niet heb?"


    Your make-up is terrible

    Rome
    'ik zal je een ding zeggen. Ik durf wel. Ook al wil ik niet omdat de ander het misschien niet wilt en ik ben gewoon facking verslaafd.' ik kijk haar aan. 'En echt waar wat maakt het nou uit dat je geen D cup ebt of zo, dat is lelijk. Wees blij dat zou ik zijn als ik een meisje was geweest. Maarja dat zal je niet geloven.' ik weet hoe meisjes hierin zijn.
    Ik knijp zo goed en zo kwaad als het gaat in de tafel om mezelf te bedwingen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Hm, dan ben jij één van de weinige met de smaak dun." Ik glimlach amper, maar het is voor mij al heel wat. Niet iedereen krijgt een glimlach van mij. In feite glimlach ik zelf verbazend weinig. "Niet verkeerd." knik ik.


    Your make-up is terrible

    Rome
    Ik haal diep adem. 'Je weet niet hoe moeilijk dit is.' zucht ik. Ik beantwoord haar glimlach met een echt gemeende glimlach die ook ik niet vaak geef. Ik geef wel glimlachen alleen dat zijn de standaard hallo ik heb geen zin om hoi te zeggen dus glimlach ik maar- glimlach. 'Dit heeft echt oefening nodig.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Alleen maar goed voor je." Ik klop even op zijn schouder, een stuk hoger dan ik ben. "Kop op joh."


    Your make-up is terrible

    Rome
    Ik ril even als ze op mijn rug klopt. 'Zie je wat ik bedoel? Ik kan mezelf niet in bedwang houden. ' ik slik en bijt op mijn lip. 'De meeste meisjes rennen gillend weg.' mompelde ik , meestal wilden meisjes slleen verleiden en meer niet. Ik begin weer te trommelen en drink mijn water in ee slok op


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Waarom wegrennen, je houd je toch in?" zeg ik, mijn ogen staan uitdagend. Dat is het enige wat je van mijn gezicht af kan lezen.


    Your make-up is terrible

    Sonny Mabel Puckerman
    Met een ondeugende grijns keek Rylie me aan. 'je kan nog wel wat werk gebruiken.' met mond viel verontwaardig open en een zachte 'tfoe' verliet mijn lippen. Maar al snel boog ze zich weer naar me toe om haar lippen vervolgens weer op die van mij te planten. Zachtjes liet ze haar tong over mijn onderlip glijden en voordat ik er op in ging gaan trok ze zich weer terug. 'veel meer werk.' zei ze waarna ze alweer een haar lippen tegen de mijne aan plakte. Ik voelde hoe ze de fles rum uit mijn handen pakte en dit keer was ik degene die de kus onderbrak. 'je wil gewoon een excuus om me meer te kussen.' grijnsde ik. Ik gaf haar geen tijd om er op in te gaan en drukte mijn lippen weer op die van haar. Nu was ik degene die mijn tong over haar onderlip liet glijden. Vervolgens beet ik zachtjes op haar onderlip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rome Jackenson

    "Waarom wegrennen, je houd je toch in?" zei ze, haar ogen staan uitdagend. Dat is het enige wat je van haar gezicht af kan lezen.
    'Nou niet lang meer.' zeg ik als antwoord op haar vraag.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik grijns, niet vriendelijk maar meer in mezelf. "Ik vraag me af hoelang." ze ik nadenkend en ik neem weer plaats op de tafel, mijn voet op de stoel geplaatst, en kijk hem beoordelend aan. Hoelang zou ik hem kunnen uitdagen tot hij iets doet? Consequentiecontrole Mal! Ja, ik moet het blijven overzien, ik kan niet zomaar dingen doen. Zou hij me dwingen? En hoe heeft dit allemaal effect op de rest van mijn verbijf? Zal het positief zijn of awkward? Ik weet dat het voor mij niets uit maakt. Goed, het kan ermee door, plan geaccepteerd.


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Jemig je bent echt gemeen.' zucht ik. Ik kijk naar haar. Ik wist zeker dat ik haar niet ging verkrachten, haar geen pijn ging doen en alleen als zij het wilde. Ik wreef met mijn hand over mijn gezicht en zuchtte. 'Echt gemeen.' grimaste ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel