• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [tja ik ben blij eigenlijk want ik heb een gaatje (of 2) en dat doet zeer :o]

    Rome Jackenson

    Ik doe ook mijn schoenen uit en leg onze shirts in een hoek.
    Ik ben niet gespannen of zenuwachtig.
    Ik maak voorzichtig haar bh-bandje los.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik ben verbaasd over zijn voorzichtige toenadering. Dat is interessant. Ik laat hem het bandje losmaken en trek hem dan zelf verder uit. "Ik mag er dan wel breekbaar uitzien maar ik ben het niet hoor." zeg ik tegen hem.

    [Ah okay haha. Ik wil gewoon nooit. D:]


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    'Weet ik.' grijns ik en duw op bed. 'Maar ook ik ben sóms een beetje aardig.'
    ik zoen in haar nek en strijk met mijn hand over haar lichaam.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Hm, aardig zijn hoeft nu niet." beslis ik. Hij zoent me in mijn nek en ik voel zijn hand over mijn lichaam glijden. Ik ril, onwillekeurig en vraag me af hoelang het geleden is. Zeker anderhalve maand, ik had andere dingen te doen. En dat was met Mimi, nadat ik iets teveel gedronken had in de kroeg waar ik vaak heenga. Ik ken haar al een tijd daarvan, soms hebben we onze seksuele escapades, maar daar blijft het bij.
    Ik leg mijn hoofd iets opzij zodat hij er beter bij kan en maak ondertussen zijn broek los.


    Your make-up is terrible

    [im back :D]

    Rome Jackenson
    'Dan niet...' grinnik ik.
    Ik grijns zachtjes en maak ook mijn broek los. Ik zoen haar weer en aai haar haar.

    [en toen flikkerde mn fiets om. Ff goed zetten, anders had ik wel langere post gemaakt]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Yeaaah. Hoe was het bij de tandarts?]

    Mallory Tracy

    Ik wurm me uit mijn broek en trap hem van me af, terwijl ik zijn broek ook naar beneden trek.


    Your make-up is terrible

    [het is een ontstoken melkkies moet een kuur van 1 week en dan wordt hij er uitgehaald, geen gaatje dus wwat ik dacht xD]

    Rome Jackenson


    Even later liggen we naakt naast elkaar op het bed. Ik zoen haar nek en schouders en bijt soms heel zachtjes. Ik grijns even, ik vind het goed dat dit eenmalig is, hoe goed ze ook is.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 13:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Bah, dat lijkt me kut.]

    Mallory Tracy

    Ik kan het niet ontkennen, zijn gezien en gebijt wind me enorm op, er ontsnapt zo nu en dan ook een zacht kreuntje uit mijn mond. Hoewel ik graag de controle houd bij situaties, is seks de enige uitzondering waar ik me meer laat gaat.
    Ik rol om zodat ik op hem kom te zitten, om nog iets van de controle te behouden. Ik pak zijn handen en leg deze op mijn heupen. Nouja, ze noemen het heupen bij vrouwen, bij mij lopen ze veel te recht. Ik buig me voorover en zoen hem nu in zijn nek.


    Your make-up is terrible

    [Beter dan een gaatje xD of twee xD]

    Rome Jackenson.


    Ze rolt me om zodat ze op me komt te zitten. Ze pakt mijn handen en legt ze op haar heupen. Ik kreun kort en zacht als ze me in mijn nek zoent en ik merk dat het me opwindt.
    Mijn hand gaat even tussen haar benen en daarna weer terug naar zijn oude plek. Zo blijf ik doorgaan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ja, denk het wel haha.]

    Mallory Tracy

    Ik kreun weer als hij mijn gevoelige plekje raakt tussen mijn benen. Hebberig bijt ik hem zacht in zijn nek en kom ik weer overeind. Ik grijns kort. "Klaar?"


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson

    Ze kreunt kort als ik haar gevoelige plekje raakt en ze bijt me zacht in mijn nek en komt weer overeind.
    'Klaar?' vraagt ze.
    'Met wat?' vraag ik expres heel onschuldig en kijk haar aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Klinkt klaar genoeg voor mij, mister innocent." antwoord ik zacht. Ik zet mijn handen op zijn borstkas en kom iets omhoog, waarna ik hem in me laat glijden en weer naar beneden kom.


    Your make-up is terrible

    Rome
    Ik kreun zachtjes en kijk haar glimlachend aan. Dit is waarom ik er zo verschrikkelijk verslaafd aan ben. Alles maar vanaf nu wordt het het leukst.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik zie hoe hij glimlacht en trek als conclusie dat het goed genoeg voor hem is. Ik kreun zacht als ik mijn heupen langzaam van hem af en weer terug beweeg.


    Your make-up is terrible

    Rome Jackenson
    Ik grijns zacht en kus haar nek, en bijt er soms zachtjes in. Ik laat haar leiden zo dat ze zelf alles kan bepalen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel