• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ismer iemand waar Jukka naartoe kan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Serieus, waarom reageert niemand op mijn vraag? Dit is al de derde keer dat ik het vraag.. Kan iemand een samenvatting geven?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Mallory Tracy

    Ik kijk hem fronsend aan. Dat is een belediging. Ik besluit de uitdaging niet aan te nemen en antwoord niet, terwijl ik hem blijf aanstaren. Eerder bekijken...


    Your make-up is terrible

    [Sorry, ik weet niets, ik ben er pas net ingesprongen, anders had ik het wel gegeven.]


    Your make-up is terrible

    Mordacious schreef:
    [Serieus, waarom reageert niemand op mijn vraag? Dit is al de derde keer dat ik het vraag.. Kan iemand een samenvatting geven?]

    [Ik kan wel op je reageren, hoor, zussie. -a- Maar ik denk dat mensen te veel met zichzelf bezig zijn, want anders zouden ze wel antwoord geven. Ik weet eigenlijk alleen dat mijn personage, Rylie, Sonny interessant vindt and they kissed in her room. Verder weet ik niet wat de andere personages aan 't flikken zijn. (':]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik heb anderhalf topic niet eens meegemaakt, dus ik heb echt geen flauw idee waar iedereen zit. Je moet mensen echt niet verwijten dat ze te druk met zichzelf bezig zijn ._.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oke, nouja, ik maak wel gewoon een post, merk vanzelf wel of het verkeerd is.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rome Jackenson

    'en ja ik zeg weer eens iets verkeerd.' zucht ik en kijk haar aan. 'Wat deed ik fout?'

    [ik had een samenvatting gemaakt op mobiel alleen die is nooit in het topic gezet.. Hm.. nouja ligt aan mijn mobiel... maar ik heb het wel geprobeerd...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Je aanname dat ik niet reageer op mannelijk zweet en daardoor geen echte vrouw ben." Ik sla mijn armen over elkaar en kijk omhoog, zodat ik hem kan aankijken.


    Your make-up is terrible

    Rylie Malika Daniëls
    “Oew. Ja, nu word ik wel bang.” Piepte ze lachend en kantelde haar hoofd weer. Nadat ik had gezegd dat we een raar duo waren, grinnikte ze. “Niet, het is heel normaal om iemand die je nog geen uur kent te kussen.” Ik lachte even met mijn ogen dicht en merkte zo niet dat ze de fles uit mijn hand had genomen, maar toen ik dit voelde, keek ik echter op en zag ik haar nog net een klein slokje uit de fles nemen, waarna ze de fles teruggaf. “Maar we zijn wel een leuk, raar duo.” Besloot ze toen maar, en er lag weer een vaag glimlachje op mijn lippen.
    Ik ging ook recht zitten en keek haar doordringend aan. Dit was een blik die ik wel bijna altijd in mijn ogen leek te hebben. “Natuurlijk zijn wij een léuk duo, wíj zijn het!” Lachte ik, maar dit klonk niet zo rauw en sarcastisch als de vorige keren dat ik gelacht had. “En, hoe deed ik het? Was het voor herhaling vatbaar?” Grinnikte ik, terwijl ik speels met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Joan (Marie) Rein.
    Het harde brullen en geronk van de motor vergezelt de mensen waar we langsrijden. Sliertjes van mijn donkerbruine haar waaien vlak voor mijn gezicht en diepblauwe ogen. Nee, ik irriteerde me hier niet aan. Ik kreeg meer het gevoel van vrijheid en geen verplichtingen, maar des te meer dat ik dichter bij het enorme gebouw kwam ebte dat gevoel weer weg.
    Mijn armen bevinden zich om de liefste jongen ooit, Wayne, of te wel mijn beste vriend. Hij is sinds dat mijn ouders weg zijn in mijn leven gekomen en niet meer weggegaan. Tuurlijk hebben we wel wat dingen geflikt bij elkaar, maar daar hadden we na afloop geen spijt van.
    Het gebouw kwam nu helemaal in zicht en Wayne stopt zijn motor. Mijn armen moesten zich loslaten van zijn immens sterke lichaam en ik stapte van de motor af.
    Hij knikte dat ik naar hem toe moest komen en ik glimlachtte. 'Ik dacht het dus even niet, motormuis.'
    Een zachte en smeltende glimlach liet hij zien met zijn volle lippen. Zijn gespierde arm haalde hij van 't stuur af en pakte mij beet, zodat hij mij naar zich toe kon trekken.
    Hij bracht mijn hoofd naar zich toe en zijn chocoladebruine ogen kon ik zien vlak voordat ik mijn eigen ogen dicht deed en ik voor een paar seconden zijn zacht, maar ruwe lippen voelde. Toen opende ik mijn ogen en gaf een klap tegen zijn hoofd. 'Als je me nu nog maar belt, want je hebt nu weer je zin gekregen.'
    "Hou je taai, sexy," zei hij als enigste met een knipoog en hij reed weg.
    Ik schudde mijn hoofd en liep de trap op het schoolgebouw in.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sonny Mabel Puckerman
    Rylie ging recht zitten en keek me doordringend aan. 'Natuurlijk zijn we een leuk duo, wij zijn het!' lachte ze. Haar lach was anders als als alle hiervoor. Niet zo rauw en sarcastisch als normaal. Ik glimlachte even. ' en, hoe deed ik het? Was het voor herhaling vatbaar?' grinnikte ze, terwijl ze speels met haar wenkbrauwen wiebelde. Speels beet ik op min lip. 'Mischien niet.' zei ik mysterieus. Ik boog me wat naar voren en keek haar met toegeknepen ogen aan. 'Mischien wel.' zachtjes liet ik de vingertoppen van mijn rechterhand over Rylie haar kaak heen glijden. Terwijl ik me naar voren boog om mijn lippen voor enkelen seconde op ie van haar te planten. Giebelend nam ik de fles weer over en nam er een klein slokje van. 'en ik, hoe deed ik het?' giegelend beet ik op mijn lip en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wie wilt Joan lastig vallen?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rome
    'Zo bedoelde ik het niet. Je bent een vrouw natuurlijk, maar niet zo iemand die zich snel laat verleiden, of wel? Je steekt je middelvinger op naar iemand die je sexy vind en dus kijk je me niet echt zon type...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik plaats mijn handen in mijn zij. "Wie zegt dat ik je sexy vind?" vraag ik kalm. Ik maak me maar niet al te druk, volgens mij is hij een uit de kluiten gewassen jochie door al dat sporten, waardoor hij ouder lijkt dan hij is.


    Your make-up is terrible