• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sonny Mabel Puckerman
    Zachtjes begon Rylie te lachen. Er lach een speelse
    Lach op haat zacht roze lippen en even keek ik ernaar. Maar al snel vonden mij ogen alweer die van haar toen ze zei, 'zoveel dingen voordat je sterft? Hoort daar mischien bij dat je mij moet kussen? Want daar
    Kan ik wel voor zorgen.' ze grinnikte wel, maar er zal nogsteeds een diepe, donkere, mysterieuze blik in haar ogen. En voordat ik ook maar iets kon zeggen of doen plante ze haar lippen op die van me. De kus was speels en als ik nu de kans had om me te verzetten had ik dat alsnog niet gedaan. Het was de aandacht die ik kreeg waar ik zo gek op was. Op wat voor manier het ook was. Dit was nog bijna better als mijn mobiele telefoon te noemen.


    [hahaha zo slecht dit. Maar zo geniaal! Oke maar ik ga slapen want morgen weer een lange werkdag ;c weltrusten!]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ik kuste haar nog steeds speels, toen zwoel en toen liet ik mijn tong over haar onderlip strelen, waarna ik toch maar had besloten om de kus af te breken. “Geen eens verzetten, hé?” Grinnikte ik, alweer donker. “Jij bent raar.” Ik stapte van haar af met een grijns en liet haar los, waarna ik naast haar op het bed ging liggen. “But I like it, don’t change.” Ik was zelfs nog verbaasd dat ze niet verzette of dat ze überhaupt mee had gedaan. Ieder ander was nu dus mooi weggegaan. Maar goed dat Sonny dan niet zo was, right? Ik legde mijn armen onder mijn hoofd als een soort kussen en zette mijn voeten ook tegen de muur, waarna ik naast me naar Sonny keek.


    [Hahaha, is goed. Ga jij maar slapie doen, dan ga ik me nog wel met wat anders bezig houden. :') Slaapze!]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 23:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik was een weekendje weg!! Wat heb ik allemaal gemist? Samenvatting?{


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rome Jackenson
    Na tientallen rondjes blijf ik voor Malory staan. 'Dat is Nice.' lag ik als ze zegt dat zweet vrouwen aantrekt. 'Nu maar wachten tot er vrouwen zijn die dat weten.' lag ik en kijk de kantine rond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [niets bijzonders. Het is nogsteeds dat iedereen aankomt en contact probeert te zoeken. Je moet gewoon vragen waar iedereen is. ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sonny Mabel Puckerman
    De kus verandert en nadat Rylie haar tong enkele seconde over mijn onderliep liet glijden brak ze de kus af. 'Niet eens verzetten, hè?' grinnikte ze donker. 'Je bent raar.' ze stapte van me af en kwam vervolgens naast me liggen in dezelfde houding als ik al die tijd had gelegen. Ik grinnikte zachtjes en kantelde mijn hoofd naar haar toe. Ze had haar handen onder haar hoofd Gelecht en haar hoof naar me toegekanteld om me aan te kijken. 'but I like it, don't change.' vervolgde ze. 'nee, maar gelukkig ben jij heel normaal.' zei ik ietsje uitdagend terwijl ik mijn handen op mijn buik legde en mijn vingers verstrengelde. Grinnikend blies ik even in Rylie haar gezicht en kantelde toen mijn hoofd weer naar het plafon met nogsteeds een speelse glimlach op mijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oké hoe moet ik dan beginnen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik heb Mallory ook net laten aankomen omdat ik alles gemist had haha.]

    Mallory Tracy

    Ik sla mijn armen over elkaar en bekijk hem brutaal. "En ik ben zeker geen vrouw die dat weet?" vraag ik. Ik spring met een hopje van de tafel af om voor hem tot stilstand te komen.


    Your make-up is terrible

    [dat ze aankomt en dan kan je contact gaan zoeken met anderen ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls.
    Ze grinnikte zachtjes en kantelde haar hoofd mijn kant op. "Nee, maar gelukkig ben jij heel normaal." Zei ze met een iets uitdagende stem, terwijl ze haar handen op haar buik legde en haar vingers verstrengelde. Grinnikend blies ze even in mijn gezicht en kantelde toen haar hoofd weer naar het plafond met nogsteeds een speelse glimlach op haar lippen.
    "Niet in mijn gezicht blazen hé, meisje, anders weet je wat je kunt verwachten." Met een onheilspellende glimlach keek ik ook naar het plafond, maar keek toen rond waar de rum stond. Nachtkastje. Ik zuchtte diep en boog me over Sonny heen om de fles rum te pakken, toen ik deze had nam ik er een slok van en ging weer naast haar liggen met de fles in mijn hand.
    "Wij zijn ook een lekker raar duo bij elkaar, dat heb ik nu ontdekt." Grinnikte ik, en ik keek haar weer aan door mijn hoofd te kantelen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 11:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik vertrek morgenochtend naar Londen, en de kans dat ik tot zondag ergens internet heb, is zeer miniem.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sonny Mabel Puckerman
    'niet in mijn gezicht blazen hè, meisje, anders weet je wat je kunt verwachten. ' ik zag haar gezicht niet maar wist dat er nu een onheilspellende glimlach op stond.'oew. Ja nu word ik wel bang.' piepte ik lachend en kantelde mijn hoofd weer. Rylie ging plots recht zitten en boog zich over me heen om vervolgens de fles rum meer te pakken. Ze nam een slok en ging toen nog altijd met de fles in haar hand weer liggen. 'We zijn ook een lekker raar duo bij elkaar, dat heb ik nu indekt.' grinnikte ze terwijl ze nu ook haar hoofd kantelt om me aan te kijken. Ik grinnikte even. 'Niet het is heel normaal om iemands je nog Geen uur kent te kussen.' grinnikte ik. Waarna ik recht ging zitten en in kleermakerzit richting Rylie ging zitten. Voorzichtig nam ik de fles uit haar handen en nam een klein slokje waarna ik hem weer terug in haar handen plaatste. 'maa we zijn wel een leuk raar duo.' besloot ik toen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 13:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HurtedHeart schreef:
    [Oké hoe moet ik dan beginnen?]


    [Jayden of May kan anders wel naar Leighanne]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rome Jackenson

    Ik lach. 'Als jij er straks een kan aanwijzen voor mij, dan ga ik er naar toe, en als het klopt, wat krijg je dan van me?' Ik kon best wel snel aan dingen komen dus ik kon haar wel wat beloven.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik kijk hem fronsend aan. Dat is een belediging. Ik besluit de uitdaging niet aan te nemen en antwoord niet, terwijl ik hem blijf aanstaren. Eerder bekijken...


    Your make-up is terrible