• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rome Jackenson

    'Vind ik dat erg dan?' vraag ik aan haar. Ik ga aan de bar zitten. 'Ik weet niet eens als je verslavingen en daar ben ik toch nog wel nieuwsgierig naar.' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Chagrijnig druk ik mijn wekker uit. Gisteren was het veel te laat geworden maar ik kon mijn laptop maar niet uitzetten. Niet veel later val ik weer terug in slaap, tot ik uit mezelf wakker word. Slaperig draai ik me om, de zon komt door mijn half-gesloten gordijnen heen en ik mopper. Ik wil verder slapen maar kijk toch op mijn verotte telefoon hoelaat het is. Luid vloekend ga ik overeind zitten. Nee, het is al half één! Ik moet weg, heel hard weg. Maar ik heb geen haast. Op mijn gemakje sta ik op en loop ik in mijn ondergoed naar de keuken, waar ik wat spullen van het aanrecht veeg en koffie zet. Daarna schuif ik een pizza in de oven, mijn maag knort luid en ik eet alles op elk moment. Als de koffie en de pizza klaar zijn, neem ik weer plaats achter mijn laptop. Via internet bestel ik een taxi, jezus naar die plek in the middle of nowhere gaat het nog duur worden. Niet dat ik het geld niet had... Ik neem een hap pizza en verbrand bijna mijn gehemelte aan de loeihete kaas. Ik spoel de happen door met een grote slok koffie. Vervolgens ga ik onder de douche staan, maar als ik eronder vandaan kom voel ik me nog altijd loom. Ik trek een zwarte skinny jeans aan en een zwart t-shirt met de opdruk: If Jezus showed up tomorrow, I'll hide as fuck. Daarna pak ik mijn leren jack, mijn zwarte Etnies en pak ik de laatste beetjes in, inclusief mijn laptop, hoewel ik niet weet of ik die mee mag nemen. De taxi toeterd buiten één keer. Ik pak mijn telefoon en slof naar de deur. Ik werp nog een blik op de chaotische inrichting van mijn appartement. Ik zal je niet missen. Dan draai ik me om en loop ik naar de taxi, die ondertussen de claxon ingedrukt houd.
    De reis duurt me veel te lang, enkele uren, waardoor ik al snel weer mijn laptop opgestart heb. Tegenwoordig heb je gelukkig makkelijk overál internet, dat is geen probleem. Als ik eindelijk aankom, pak ik mijn laptop weer in. De taxi-chauffeur, die enkele gesprekken met me probeerde aan te knopen maar al snel realiseerde dat ik niet reageer of kortaf antwoord, helpt me met mijn ingepakte tas en ik betaal hem, met fooi. Ik haal mijn hand door mijn korte, zwarte haar en staar naar het gebouw. Eigenlijk wil ik de taxi terug nemen maar dat is geen mogelijkheid, niet voor mij. Dan krijg ik mijn maatschappelijk werker op mijn dak en uiteindelijk het gehele rechtsysteem. Met mijn tas in mijn hand sjok ik erheen. De hal lijkt verlaten, waardoor ik op een rustig tempo doorloop. Ik kom in een andere, wel bevolkte ruimte aan. Ik laat mijn tas op de grond vallen en kijk ze aan.

    [Zo dan maar. :'D]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:01 ]


    Your make-up is terrible

    - Paco 'Levi' Donson
    '100?!' zeg ik verbaasd. 'Dat is veel...' denk ik hard op en kijk haar met open mond aan. Als ik in mijn leven 100 boeken had gelezen was het al veel. Hoe kon je dat nou leuk vinden? Een beetje verhalen lezen over mensen die altijd wel een probleem hebben?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [is het goed dat Mallory de kantine binnenloopt? Zijn er gelijk mensjes met wie ze kan praten xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nicole
    'Blijkbaar niet' zeg ik 'Maar omdat ik joun naam nog niet weet, zou ik mogen weten hoe je heet?' vraag ik. 'Mijn naam is Nicole, en ik heb een drugsverslaving' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ja, ik voeg het even toe aan mijn post.]


    Your make-up is terrible

    Adriana Marjorie Greppleton

    '100?! Dat is veel...'
    Ik haal mijn schouders op.
    "Gezien het aantal jaren dat ik al capabel ben om te lezen, is dat niet veel. Over de meeste boeken doe je gemiddeld een week. Je moet er gewoon tijd voor maken."
    Ik leg het boek terug en kijk hem glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    - Paco 'Levi' Donson
    Nana begint een verhaal over de tijd die ze aan boeken besteed. Ze gebruikt woorden waar ik nog nooit van gehoord heb.
    'Ja...' zeg ik dan alsof ik het begrijp. Nana glimlacht en ik glimlach terug.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rome Jackenson

    'Ik ben Rome en ik heb een sport, vuur en seks verslaving.' zeg ik alsof het de normaalste zaak ter wereld is. Ik zie dat er een meisje binnenkomt. Ze laat haar tas vallen en kijkt ons aan, en ik kan het niet laten even te fluiten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Adriana Marjorie Greppleton

    'Ja...'
    Ik houd mijn hoofd schuin en kijk hem schattend aan.
    "Je begrijpt er geen knijt van, of wel soms?"
    Ik grinnik even.
    "Het is niet omdat ik blond ben, enkel merken draag en een mani- en pedicureverslaving heb, dat mijn IQ automatisch ook ondermaats is. Integendeel. Geen hoog IQ, of geen deftige studies staat gelijk aan geen deftig betaalde job en al het voorgaande.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wie zijn er nu in de kantine dan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicole
    'Nou, Ik ben Nicole en heb een drugsverslaving' zeg ik glimlachend. Ik zie dat Rome fluit. Ik draai me om en zie een meisje staan.


    That is a perfect copy of reality.

    Mallory Tracy

    Ik frons, floot er nou echt iemand, naar mij? Ik steek langzaam mijn middelvinger omhoog. Mannen hebben gewoon geen respect. Zeker niet als ze naar míj fluisteren, met mijn één meter vierenvijftig en veertig kilo ben ik niet echt aantrekkelijk.


    Your make-up is terrible

    - Paco 'Levi' Donson
    Ik knik. Wat kletst die meid allemaal? Haar zinnen gingen het ene oor in en het andere oor weer uit. Het was als een grote woordenbrei.
    'Ja, vind ik ook.' zeg ik. Ik wrijf in mijn handen en kijk naar de titels van de boeken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Adriana Marjorie Greppleton

    'Ja, vind ik ook.'
    Ik trek een perfect gevormde wenkbrauw op en kijk hem aan.
    "En als iemand die netjes is opgevoed en manieren heeft aangeleerd, vind ik het uiteraard uiterst onbeleefd niet op te letten wanneer iemand spreekt. Voor hetzelfde geld heb je net toegestemd mee massamoordenaar te worden. Je moet echt luisteren wanneer iemand iets zegt."
    Ik kijk hem serieus aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.