• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rome Jackenson

    Ik grinnik vrolijk als ze haar middelvinger op steekt. Ze zal zichzelf niet mooi vinden, maar ik wel. Ik draai me zuchtend weer om en staar over de tafel. Ik moet echt snel iets aan een van mijn verslavingen doen anders werd ik gek. Ik had nu al barstende koppijn. Sporten kon hier niet, maar er moest toch íets zijn waar ik kon sporten? Anders werd ik echt gek. Ik kon nu ook maar aan die drie dingen denken terwijl ik met mijn hoofd in mijn handen zacht zat te mompelen en ik zweetdruppeltjes voelde opkomen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    - Paco 'Levi' Donson
    Nana praat over dat ze het onbeleefd vind dat mensen niet opletten en over massamoorden.
    'Dat valt wel mee toch? Zoveel massamoorden zijn er niet meer tegenwoordig.' probeer ik en kijk haar met een glimlach aan. Naast Nana voelde ik me bijna dom. Haar woordenschat was groter dan mijn hele familie bij elkaar, denk ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mallory Tracy

    Ik laat mijn tas achter, als iemand eraan komt zal diegene het zwaar verduren, en loop naar degenen die er zitten. "Er is niemand om me aan te melden." zeg ik op een verveelde toon. "Waar moet ik heen?"


    Your make-up is terrible

    [Ik volg er echt niets meer van? Hahaha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rome Jackenson

    Ik haal mijn schouders op ten teken dat ik het niet weet. 'Ik heb het ook niet gedaan maar op de een of andere manier ben ik toch opgeschreven.' mompel ik. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd en heb zin om met mijn hoofd op de tafel te slaan, maar in plaats daarvan knijp ik in mijn haar met mijn gezicht naar mijn ellebogen die op de tafel liggen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik kijk even naar de jongen, neem hem goed in me op en besluit hem te ontwijken als ik of hij alleen is. "Wat is er met jou aan de hand? Je ziet er vreselijk uit." zeg ik schaamteloos.


    Your make-up is terrible

    Adriana Marjorie Greppleton

    'Dat valt wel mee toch? Zoveel massamoorden zijn er niet meer tegenwoordig.'
    Ik blijf weer staan.
    "Hangt uiteraard af van waar je leeft. En dan nog."
    Ik schuifel wat heen en weer.
    "Het blijft onbeleefd, en als er iets is wat ik onaantrekkelijk vind, is het het lak aan manieren."
    Ik knipoog even.
    "Plus het geeft een beetje de indruk dat je gesprekspartner saai is, en dat is niet goed voor het zelfvertrouwen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "*- Paco 'Levi' Donson*"
    Nu pas had ik het door. Al het bloed stijgt naar mijn hoofd en ik heb het gevoel dat ik op ontploffen sta.
    'Oh, sorry. Wat genant.' Denk ik hard op. Nana had het gewoon over mij. Gelukkig was het niet helemaal mijn schuld, dan had ze maar niet zulke moeilijke woorden moeten gebruiken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [wie wil met Jukka praten? ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Adriana Marjorie Greppleton

    'Oh, sorry. Wat genant.'
    Ik grinnik zacht.
    "Ongemakkelijk? Nou, dat was niet echt helemaal mijn bedoeling."
    Ik kijk weer even naar de boeken.
    "Of misschien toch wel. Wie weet?"
    Ik zucht en laat mijn armen naast mijn lichaam hangen.
    "De mens is nogal onvoorspelbaar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "*- Paco 'Levi' Donson*"
    Kon Nana niet normaal praten? Het leek wel of ze een wandelent woordenboek was. Waar haalde ze al die kennis van daan?
    'De mens is nogal onvoorspelbaar' was een van de weinige zinnen die ik begreep. Ik knikte.
    'Dat kun je wel stellen, ja' zei ik en keek haar aan. Én sommige mensen zijn echt onbegrijpbaar, dacht ik.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Adriana Marjorie Greppleton

    'Dat kun je wel stellen, ja'
    Ik knijp mijn ogen halfdicht en sla mijn armen over elkaar heen.
    "Levi, kan je misschien recapituleren wat ik net zei?"
    Ik grinnik geamuseerd.
    "Of herhalen?"
    Die jongen is helemaal in de war, en snapt geen snars van wat ik zeg.


    [Ik ga slapen]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rylie Mikaila Daniëls
    “Als je me gezicht maar heel laat. Die is me te dierbaar.” Leek ze toen te besluiten, waarna ze me grijnzend aankeek. Ik grijnsde ook terug en pakte een alcohol fles, een keer geen Jack Daniëls maar gewoon rum, en nam hier een grote slok van, waarna ik die aan Sonny gaf. “Hier kleintje, is goed voor je.” En ik propte het zowat in haar handen, waarna ik even plagerig knipoog en zeg, “Trouwens, áls ik je zou martelen, zou ik je gezicht heel laten, die is inderdaad mooi.” Grijnsde ik, een beetje ondeugend en stond op om mijn tassen in de enige kast te proppen die er stond.

    [ik moest ff zusje ophalen :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rome Jackenson

    'Je ziet er vreselijk uit.' zegt ze. Ik kijk haar aan. 'Ik heb nogal last van mijn verslavingen die hier niet kunnen.' zeg ik tegen haar terwijl ik het zweet van mijn voorhoofd veeg. Ik had dit wel eens eerder gehad zoals in een auto maar dan was het maar ene paar uur. Dit waren al een paar dagen en ik werd hier echt helemaal gek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    "Ik heb nogal last van mijn verslavingen die hier niet kunnen." zegt hij.
    Hij veegt het zweet van zijn voorhoofd af en ik denk even snel na. Het lijkt in mijn voordeel te werken dat hij zo open is dus besluit ik er gebruik van te maken.
    "Welke verslavingen?" vraag ik, maar mijn stem blijft helaas ongeïnteresseerd klinken. Ik hoop maar dat hij het niet doorheeft, maar goed in verbergen ben ik niet.


    Your make-up is terrible