• De stelling van deze week luidt:
    Praktisch gezien heeft het leven geen nut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, maar dat betekent niet dat het niet leuk is dat het toch bestaat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daar ben ik het mee eens. *O*

    Voor mij heeft het best wel nut. Alles heeft nut en ik weet echt niet welke depressieve persoon deze stelling heeft bedacht. Stelling voor volgende week: "de stelling van de week gaat steeds harder achteruit".

    C'mon peeps... Drink, blow, love.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cloelia schreef:
    In principe wel, ja. De mens laat maar verrekte weinig achter waar een ander wat aan heeft, helaas.


    Indeed.


    Til hug og blod.

    Cloelia schreef:
    In principe wel, ja. De mens laat maar verrekte weinig achter waar een ander wat aan heeft, helaas.


    Tell me about it, stud.

    Flemish schreef:
    (...)
    Heeft de wereld wel nut?


    Nee. Maar dan heeft niks nut in dit heelal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee. Maar als je je best doet kun je het wel zelf nuttig maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een deprimerende stelling

    Het heeft misschien wel geen nut, maar in een leven kun je het verschil maken voor anderen, en misschien zelfs wel voor de aarde. Dan gaat het erom of dat verschil nuttig is of niet. Aan alles komt weer een keer een einde, zelfs aan onze aarde. Maar soms gaat het er niet om of dingen nut hebben.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Pretty much yeah.


    Your make-up is terrible

    Wat nou depressief persoon? Ik zeg, realist.


    Your make-up is terrible

    eens: iedereen gaat een keer dood, en ook de mens zal een keer uitsterven, op een gegeven moment zal onze planeet ook niet meer leefbaar zijn, wat maken die vorderingen in het leven dan uit? het is niet dat ik dood wil ofzo, maar je werkt en knokt om rijk te worden (of niet maar om gewoon gelukkig te zijn ofzo), en dan ga je weer dood. wat heb je er dan aan?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Yayde schreef:
    Oneens. Alles heeft nut, waarom zou het anders bestaan? Bovendien geloof ik in reincarnatie. De lessen die je in dit leven leert zul je gebruiken in het volgende leven. Zo word je elk leven een stukje wijzer, totdat je niet meer wijzer kan worden. Pas dan beland je in "de Hemel". Het leven heeft dus zeker wel nut, in meerdere opzichten.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Eens, maar je kan het misschien wel nuttig maken voor jezelf ;p


    effort never betrays you

    Eens. Je gaat uiteindelijk toch dood, dan heeft wat je bereikt hebt ook geen zin meer.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oneens, ok iedereen gaat wel een keer dood, maar als het leven toch geen zin zou hebben waarom bestaan we dan? Moet het dan een nut hebben om te bestaan? Anders zou alles een nogal eentonige boel zijn volgens mij.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.