• Toen mij moeder zei, dat ze me zou acepteerde zoals ik was, was ik opgelucht.
    Maar nu er dagen verstrijken geloof ik hellemaal niks meer van wat ze zei. Ze noemt me nu extra vaak ''meisje en dochter'' terwijl ze weet hoe ik daar over denk.
    maar nu verplicht ze me ook om make-up te dragen.
    we zouden vanafond met zijn alle naar de film gaan, dus ik kwam bij haar thuis zecht ze ''Je hebt tog niet zonder make-up op je werk rondgelopen he?'' dus ik zeg dat ik zonder make-up op gewerkt heb. gaat ze heel gefrondwaardigt doen enzo. zecht ze ''over 20 minuten gaan we weg, je gaat nu eerst je make-up op doen.''

    Hallo, als ze me zo waardeert, waarom flikt ze me dat dan.
    ze maakt me echt van streek en kwaad. een beetje roepen dat ze me accepteerd hoe ik ben, maar vervolgens wel eisen gaan stellen, zodat ik meer op een meisje lijk.
    ik weet dat ik niet meen wat ik nu zeg, maar ik heb af en toe echt haat aan mijn moeder.
    Ze kan me wat met der eisen. eerst roepen dat ik teveel make-up draag. en nu opeens eisen dat ik het draag, en veel ook.
    Flikker tog een eind op.
    hier kan ik me zo kwaad om maken. en dan daarna gaat ze nog zeuren ook, dat ik wat gezelliger moet doen.
    ja wat moet ik zeggen. ze zecht zelf tog ook niks, behalfen dat ik normaal moet doen.
    nee dat is heel motieferend om te lachen zekker. ><

    Sorry, ik ben echt kwaad en moest dit even kwijt., want als me meoder neit geweeten had, hoe ik over mezelf denkt, had ze dus mooi geen drama over die make-up gemaakt. en daar erger ik mezelf wel het meest aan.,

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 19:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat is er dan gebeurd???

    leuke moeder zeg:S


    Shoganai i ne~

    LostDonut schreef:
    Wat is er dan gebeurd???


    voor duidelijkheid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Echt balen...

    Misschien moet je moeder nog even wennen, het is vast ook wel een beetje moeilijk voor haar.

    Maar het is wel echt stom dat ze dat soort dingen gaat eisen. Ze moet er maar gewoon aan wennen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb zo vaak geen makeup op, en mijn ma maakt er geen probleem van. Ik zit dan nietin de zelfde situatie als jij.
    Ik denk dat je dr maar even moet laten, het is moeilijk om zoiets in 1 keer te accepteren.
    Maar daarvoor moet jij niet wél makeup op gaan doen, omdat je moeder dat eist. :/

    DaKrulliCode schreef:
    Ik heb zo vaak geen makeup op, en mijn ma maakt er geen probleem van. Ik zit dan nietin de zelfde situatie als jij.
    Ik denk dat je dr maar even moet laten, het is moeilijk om zoiets in 1 keer te accepteren.
    Maar daarvoor moet jij niet wél makeup op gaan doen, omdat je moeder dat eist. :/

    darom zeg ik, als mijn moeder niet geweeten had, warom ik geen make-up draag, had ze er nooi, geen probleem van gemaakt. en daarom zit ik ermee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Goed, dat is misschien lullig voor je moeder. Maar ga dan eens nadenken over het vertellen van je "probleem"..


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    Goed, dat is misschien lullig voor je moeder. Maar ga dan eens nadenken over het vertellen van je "probleem"..

    ik heb het er al met haar over gehad.
    vandaar dat ze er een drama van maakt, over het feit dat ik geen make-up meer wil dragen. als ze het neit geweten had, had ze er geen drama van gemaakt


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hugz and choco (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk écht dat je haar wat meer tijd moet geven. Jouw "probleem" is niet iets alledaags en ik denk dat ze tijd nodig heeft om aan het idee te wennen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Ik denk écht dat je haar wat meer tijd moet geven. Jouw "probleem" is niet iets alledaags en ik denk dat ze tijd nodig heeft om aan het idee te wennen.


    It's time to be happy again.

    Stamppot schreef:
    Ik denk écht dat je haar wat meer tijd moet geven. Jouw "probleem" is niet iets alledaags en ik denk dat ze tijd nodig heeft om aan het idee te wennen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Waarschijnlijk heb je het al gedaan, maar vertel je moeder dat je gewoon niet fijn zit met jezelf, en dat je gek van haar word als ze zo doet. En het is nogal kinderachtig, ze zou je moeten nemen zoals je bent. Sterkte! En ik heb nog steeds echt zoveel respect voor jou!

    Dat is echt fucked up, ik weet niet hoe je je voelt maar ik weet wel hoe het is als iemand je niet accepteert zoals je bent.
    Misschien moet je er eens met je moeder over praten, en vragen wat ze nou echt vind van datgene wat je in dat topic toen zei. En dat je het niet leuk vind dat ze je op het moment verplicht om make-up te dragen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ö dat is echt kud :o
    Misschien moet je proberen er rustig met je moeder over te praten, zonder boos te worden of verwijten te maken. Leg haar uit dat dit echt is wat je wil en dat je er écht zeker van bent. En dat zij je verdrietig maakt door dingen te eisen. Of praat er met je vader over (of een ander familielid) die jou wel begrijpt zodat die het aan je moeder uit kan leggen.

    veel sterkte <3


    ..Endure the Shadow, is cast on Devotion..