• De stelling van deze week luidt:
    Praktisch gezien heeft het leven geen nut

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cardew schreef:
    Eens. We worden geboren en we sterven, dus veel nut heeft ons bestaan eigenlijk niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MadameParis schreef:
    Opzich bereiken we voor onszelf natuurlijk niet echt iets, omdat we uiteindelijk toch zullen sterven, maar voor de wereld betekenen wel wat. Een mens kan heel wat verschil maken in het leven.
    Dus: oneens.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, but I don't care. Het leven is prachtig, en dat maakt het zinvol voor mij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eens. In the long run is alles compleet nutteloos. Wat zou er voor nut kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 14:36 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmm... Ik weet niet, ik vind het zelf heerlijk om te leven, maar of het nu echt nuttig is? Nee, dat niet.
    Waarschijnlijk ben ik het eens. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eens: je wordt geboren, je leeft, je gaat op in de massa-misschien wijk je er wel van af, je vernietigt de planeet wat, je zet kinderen op de aarde, je vernietigt nog meer de planeet, je sterft en je kinderen doen exact hetzelfde. Waar zit het nut? Zeg het mij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Cardew schreef:
    Eens. We worden geboren en we sterven, dus veel nut heeft ons bestaan eigenlijk niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Deze stelling is deprimerend.
    Oneens.


    Destroy what destroys you.

    Agree.


    26 - 02 - '16

    Wangster schreef:
    Dit is best wel een depressieve stelling. ik wilde het eigenlijk anders zeggen maar dan komt half Q achter me aan denk ik.

    Oneens. Want dan zou de wereld geen nut hebben.


    The universal language of art.

    Wangster schreef:
    Dit is best wel een depressieve stelling. ik wilde het eigenlijk anders zeggen maar dan komt half Q achter me aan denk ik.

    Oneens. Want dan zou de wereld geen nut hebben.

    Heeft de wereld wel nut?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dodsspillet schreef:
    soort van ja, Alleen een kleine groep mensen doen iets wat echt nut heeft in hun hele leven en het ook achter laten.


    comfort in c h a o s

    Tigger schreef:
    Er is geen enkel opzicht waarin het wel nut heeft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aan de ene kant eens, want iedereen gaat een keer dood. Maar aan de andere kant oneens, aangezien je wel verandering in de wereld kunt brengen, waardoor anderen juist weer een ander leven hebben. Maar ja, die gaan ook weer dood, dus eigenlijk ben ik het eens met de stelling.

    Man, wat deprimerend zeg (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    oneens
    Want wij hebben wel een doel
    en dat is leven


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.