• Ja, ik weet dus net hun namen, maar verder nog helemaal niets. Aangezien het nog wel regelmatig op quizlet voorkomt, wil ik er wel meer over weten. Trouwens klopt het dat dit hun namen zijn:
    Nathan Sykes
    Tom Parker
    Siva Kaneswaran
    Jay mcGuiness
    Max George

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:27 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ze zijn awesome :Y)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    dat zijn inderdaad de namen, het is Jay niet James. Ze zijn een Engelse boyband. Hun debuutsingle was All time low. Ze hebben twee albums uit: The wanted, en Battleground. Ze zijn nu bezig Amerika over te nemen. hun singles zijn: All time low, Heart vacancy, Lose my mind, Gold forever, Glad you came, lightning, en hun nieuwste single, Chasing the sun.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dit is de eerste keer dat ik over ze hoor... :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Thirlwall schreef:
    dat zijn inderdaad de namen, het is Jay niet James. Ze zijn een Engelse boyband. Hun debuutsingle was All time low. Ze hebben twee albums uit: The wanted, en Battleground. Ze zijn nu bezig Amerika over te nemen. hun singles zijn: All time low, Heart vacancy, Lose my mind, Gold forever, Glad you came, lightning, en hun nieuwste single, Chasing the sun.


    Oké, ik zal eens luisteren.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ze hebben echt geweldige liedjes, ik word er meteen vrolijk van. 8D Btw, er is een soort ongeschreven regel dat je in principe als Directioner hen moet haten, want zij hebben ruzie met One Direction om één of andere stomme reden.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:38 ]

    Cardew schreef:
    Ze hebben echt geweldige liedjes, ik word er meteen vrolijk van. 8D Btw, er is een soort ongeschreven regel dat je in principe als Directioner hen moet haten, want zij hebben ruzie met One Direction om één of andere stomme reden.


    Haha, dan moet ik ze dus haten... xd Alleen ik weet niet of ik dat doe, want ik haat ongeschreven regels.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Embraced schreef:
    Ze zijn awesome :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Haha, dan moet ik ze dus haten... xd Alleen ik weet niet of ik dat doe, want ik haat ongeschreven regels.

    Ze zijn leuk en ik vind ze, naar mijn mening, iets beter dan die 1D-gastjes. 8D

    Ik ben ook een fan :9~ Maar ik ben ook een Directioner, ik kan 1D nooit gaan haten, omdat hun het toevallig niet goed kunnen vinden met elkaar moet je hun gelijk haten? Vind ik een beetje onzin, maar dat is mijn mening. :Y) In ieder geval, ze zijn echt geweldig!


    They were never in fact homeless

    Ik heb er niet zoveel mee, eerlijk gezegd. Het is niet dat ik ze haat ofzo, en ze hebben best leuke liedjes, maar toch.


    The universal language of art.

    Thirlwall schreef:
    dat zijn inderdaad de namen, het is Jay niet James. Ze zijn een Engelse boyband. Hun debuutsingle was All time low. Ze hebben twee albums uit: The wanted, en Battleground. Ze zijn nu bezig Amerika over te nemen. hun singles zijn: All time low, Heart vacancy, Lose my mind, Gold forever, Glad you came, lightning, en hun nieuwste single, Chasing the sun.


    Ze zijn geen Engelse boyband.
    Siva komt namelijk uit Ierland. En zijn vader is Sri Lankees.

    Verder, eehm,
    - Max, Siva & Tom zijn 23, Jay is 21 en Nathan 19.
    - Max heeft zijn voetbalcarrière opgegeven. Hij kon namelijk een contract krijgen bij Preston North End FC.
    - Jay kan tapdancen.
    - Siva heeft ook geacteerd samen met zijn tweelingbroer.
    - Tom heeft meegedaan aan X-Factor en haalde het tot de liveshows.
    - Nathan heeft meegedaan aan het Junior Song Festival en werd 3e.

    + they're awesome.
    :Y)


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Ze zijn geen Engelse boyband.
    Siva komt namelijk uit Ierland. En zijn vader is Sri Lankees.

    Verder, eehm,
    - Max, Siva & Tom zijn 23, Jay is 21 en Nathan 19.
    - Max heeft zijn voetbalcarrière opgegeven. Hij kon namelijk een contract krijgen bij Preston North End FC.
    - Jay kan tapdancen.
    - Siva heeft ook geacteerd samen met zijn tweelingbroer.
    - Tom heeft meegedaan aan X-Factor en haalde het tot de liveshows.
    - Nathan heeft meegedaan aan het Junior Song Festival en werd 3e.

    + they're awesome.
    :Y)

    ik zeg altijd automatisch Engels, maar dan bedoel ik dus het verenigd koninkrijk.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 22:03 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cardew schreef:
    (...)
    Ze zijn leuk en ik vind ze, naar mijn mening, iets beter dan die 1D-gastjes. 8D


    uh, no!
    One Direction is echt leuk.
    the wanted sucks


    -

    Cardew schreef:
    (...)
    Ze zijn leuk en ik vind ze, naar mijn mening, iets beter dan die 1D-gastjes. 8D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb geluisterd naar Glad you came en vind het een leuk liedje, maar ik vind tot nu toe One Direction beter en misschien blijft dat ook wel zo.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.