• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Ik zit inderdaad bij The Lions," zegt ze. Ik knik en antwoord daarop. 'oke, ik ook en wat een leuke kat heb je' glimlach ik naar haar.

    (Sorry, ik moest eten. Ik beantwoordt hem nu even. XD Ja, ik vond het ook al zo raar. ): )

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 21:21 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Iemand voor Samuel!? Verveel me!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    "Bedankt, jij hebt een erg leuke draak," zeg ik.
    Ik glimlach, eindelijk had ik iemand ontmoet die niet zo arrogant is.

    [Wel leuk, dat we nu wel weer nou ja 'contact' hebben.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Bedankt, jij hebt een erg leuke draak," zegt ze. Ze glimlacht naar mij. 'Dankje, dat is lief van je en Ru hier is er blij mee, He jochie' zeg ik en aai over zijn kop heen. Hij gromd vrolijk en komt een beetje naar voren vanwege de kat. Hij kijkt nieuwsgierig en duwt zachtjes tegen de kat.

    (Heb terug gestuurt. ^^ Ja, vind ik ook.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Aria
    "Ru is echt een mooi beest, dit is trouwens Hermione," zeg ik.
    Hermione reageerde op het duwtje van Ru en snuffelt aan de draak, maar begint hem dan zachtjes kopjes te geven. Het was duidelijk dat ze Ru dus vertrouwde en dat is iets dat niet snel gebeurd bij Hermione, het was dus wel speciaal dat ze een ander dier vertrouwde.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Ru is echt een mooi beest, dit is trouwens Hermione," zegt ze. 'Dankje en wat een mooie kat' zeg ik glimlachend. Ik zag dat de kat Ru kopjes gaf en Ru zelf vond het wel fijn. Hij gromde altijd als hij iets fijns vond. Hij gaf ook een paar kopjes maar liet de kat zijn werk doen. Hij ging net als de kat liggen en deed zijn ogen dicht. Hij was vast moe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Puk Tymen Crawford.

    Ze wisselt een blik met haar draak, alsof dat beest mijn gedachten kan lezen!
    "Leugenaar," Zegt ze met een grijns. Toch twijfel ik over haar toon.. Volgens mij wilt ze het echt weten..
    "Eerlijk, zeg me wat je denkt,"
    Ik schud abrupt mijn hoofd. "Nee, dan verklaar je me voor gek!" Roep ik uit en sla mijn armen over elkaar als teken dat ik mijn mond hou.

    Aria
    "Dankje," zeg ik.
    Ik begin me dan iets af te vragen.
    "Heeft iemand in jouw familie trouwens contact met een McCathy of de gehele familie McCathy?" vraag ik. Ik kijk snel naar Hermione, die naast de draak zachtjes in slaap begon te vallen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maegan Cassidy Fox.
    Hij schudde abrupt zijn hoofd, waarna hij uitriep, “Nee, dan verklaar je me voor gek!” Hij sloeg zijn armen over elkaar als teken dat hij zijn mond houdt.
    Nou, niet als het op mij aankomt!
    Ik lachte en keek hem toen afwachtend, maar nieuwsgierig aan. Dit joch werd met de minuut interessanter. “Ik verklaar je nu voor gek, omdat je het niet wilt zeggen en omdat je zei dat je het niet zou weten,”
    Grijnzend keek ik hem aan, terwijl ik even over mijn lippen likte. “Come on, Puk, you can tell me, I wanna know,” Dat laatste fluisterde ik meer dan dat ik het zei.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Heeft iemand in jouw familie trouwens contact met een McCathy of de gehele familie McCathy?" vraagt ze. Niet dat ik weet? Ik denk nog is na en kijk naar Ru, die nu vast in slaap is gevallen, arme jochie toch. 'Niet dat ik weet' zeg ik nu op haar antwoord en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Puk Tymen Crawford.

    "Ik verklaar je nu voor gek, omdat je het niet wilt zeggen en omdat je zei dat je het niet zou weten," Zegt ze met een brede grijns.
    "Come on, Puk, you can tell me, I wanna know," Vervolgt ze fluisterend.
    "Oké, oké," Mompel ik en haal even adem. "Ik denk dat je me leuk vind. Mensen doen namelijk rare dingen al ze verliefd zijn," Geef ik uiteindelijk toe.
    Omdat ik bang ben voor haar reactie, wendt ik mijn blik af naar de grond.

    Aria
    "Misschien komt de naam Lize je bekend voor?" vraag ik.
    Mijn zusje is best bekend onder de mensen en dan vooral, omdat ze ook al kan ze naar Saint Mortenson gaan, ze naar één of andere toverschool wou gaan in Rusland. Ergens was het te begrijpen, want Russisch bloed stroomt door onze aderen, het bloed dat we nu in onze aderen hebben stromen vanwege de eerste McCathy's.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Maegan Cassidy Fox.
    “Oké, oké,” Mompelde hij en haalde even adem, waarna hij vervolgde, “Ik denk dat je me leuk vind. Mensen doen namelijk rare dingen als ze verliefd zijn,” Geeft hij uiteindelijk toe, waarna hij gelijk zijn gezicht afwendt naar de grond.
    Even vernauw ik mijn ogen, kijk verward, omdat ik het door probeer laten te dringen, maar steel dan een blik naar Aisha en zij haalt verveeld haar wenkbrauw omhoog. Goed, dit keer loog hij dus niet, wat ik ook eigenlijk uit zijn reactie had kunnen zien.
    Ik keek terug naar de jongen voor me. Even wist ik niet zo snel wat of hoe ik hierop moest terug antwoorden dus kuchte ik nerveus. “Ík, jóu leuk vinden?” Ik legde de nadruk op ‘ik’ en ‘jou’ en keek hem verward en afwachtend aan.
    “Sorry to break it to you, honey, maar ik denk het niet, hoor…” Al kon ik natuurlijk niet ontkennen dat mensen als ze iemand leuk vinden rare dingen gaan doen. Maar seriously, ik en Puk? Ik zag het niet in mijn gedachte.. Dat maakte het alleen nog maar raarder voor mij, aangezien ik echt niet wist waarom ik zo aardig tegen hem deed.
    “Maar stel nou dat het wel zo zou zijn, zou jij dat dan erg vinden?” Dit keer kon ik het niet laten een verleidelijke glimlach op mijn lippen te leggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Misschien komt de naam Lize je bekend voor?" vraagt ze. Ik denk na, ergens heb ik wel die naam gehoord, maar waar weet ik niet meer. Ik kijk naar Ru en hij snurkt zachtjes, hij slaapt en Hermione slaapt nu ook. Ze ligt helemaal opgekruld tegen Ru aan. Ik glimlach, ze zijn schattig. Ik kijk weer naar Aria. 'Ik heb die naam, wel eerder gehoordt, maar ik kan hem niet zo goed plaatsen' zeg ik bedachtzaam en ga vermoeid op de grond zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik heb Maegan's reactie gelezen, maar moet afsluiten. Ik reageer morgen. (:]