• Hoi,
    Ik heb al een tijdje een vriend!
    Sinds 22-2-12 om precies te zijn.. Het is nu bijna 2,5 maand aan. Hij woont best wel ver van mij af en ik zie hem dus alleen op school. Veel vriendinnen vragen aan mij: heb je nou al gezoend?? Of: Als kusje aan hem gegeven? En dan schaam ik me dood.. Het enige wat we hebben gedan zijn 2 knuffels:S:S Mijn vriendinnen zijn bij hem gaan vissen en zijn erachter gekomen dat hij al wel wilt zoenen. En ik wil het ook best. Nu het probleem! Ik heb geen idee hoe te beginnen! Kan iemand mij helpen???
    -xxx-

    je bent 13, mens, waar maak je je druk om.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Don't ask me... Ik heb geen problemen met verlegenheid of whatever (cat)
    Maar zoals iedereen hier al zegt, gewoon doen of gewoon vragen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tigger schreef:
    (...)

    Laatste wat ik hoorde was dat je bij de vorige 3 jongens ÜBERverlegen was (cat)

    Trouwens, de titel van dit topic is raar. Het lijkt net alsof je om hulp vraagt, en om je te helpen moeten wij met je vriendje zoenen D:

    Challenge declined. Veroordeling voor pedofilie staat niet goed op m'n CV, dan krijg ik nooit een stageplek D:.
    PS: Iemand nog een reclamebureau waar ze wannabe grafische vormgevers zoeken?


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Challenge declined. Veroordeling voor pedofilie staat niet goed op m'n CV, dan krijg ik nooit een stageplek D:.
    PS: Iemand nog een reclamebureau waar ze wannabe grafische vormgevers zoeken?

    Probeer kranten en tijdschriften!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoezo schaam je je dood als je vriendinnen vragen of je al hebt gekust/gezoend? Waar heb jij je vriend voor? :')


    ars moriendi

    Flemish schreef:
    Waar bemoeien je vriendinnen zich toch mee?
    Oh, vragen of aanvoelen...


    En bedankt! :S Nee, het is niet echt op de manier hoe mijn vriendin het zegt, we vragen het op de behulpzame manier, (ook wel een beetje nieuwschierig, want we zijn volgens mij allemaal wel jaloers:$)maar we geven ook gewoon tips enzo en hoe ze het een beetje kan aanpakken. Maar ik vind echt het heel leuk voor je Mar(loes)Louis!!(Je weet wel waarover)(flower);)Heel veel suc6! En ik hoor het wel!!

    XXXXXXX(H)(H)(H)

    maak je geen zorgen, het gebeurd vanzelf.
    begin rustig bij een kusje, wanneer jullie er beide klaar voor zijn gaat het vanzelf verder.

    Loess, ik kan je geen tips geven, haha, dus luister maar gewoon naar iedereen hier op quizlet. En die met die kikker is grappig, als je dat gaat doen, dan ga ik echt lachen. :p


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik krijg bijna medelijden met die arme jongen.
    Waar heeft hij zich toch in gestort? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vragen is lame. Maar met jouw leeftijd kan het opzich nog wel.

    Maar idd, je merkt vanzelf wel wanneer het moment goed is. En je kunt gewoon beginnen met een klein kusje als je het eng vind toch :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mebarak schreef:
    Het gaat vanzelf meid. Als jullie het alle twee willen gaat het vanzelf.


    Alleen maar tranen van geluk

    Omg, maak je er niet al te druk om. Trouwens, wat maakt het uit als jullie elkaar alleen een knuffel hebben gegeven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou denk ik hem een knuffel geven en dan lief kusje of ze wang? mischien heeft hij dan wel door wat je wild ;)


    we all deserve to die

    Just do it, het gaat eigenlijk gewoon van zelf.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hoi

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:09 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.