• Hoi,
    Ik heb al een tijdje een vriend!
    Sinds 22-2-12 om precies te zijn.. Het is nu bijna 2,5 maand aan. Hij woont best wel ver van mij af en ik zie hem dus alleen op school. Veel vriendinnen vragen aan mij: heb je nou al gezoend?? Of: Als kusje aan hem gegeven? En dan schaam ik me dood.. Het enige wat we hebben gedan zijn 2 knuffels:S:S Mijn vriendinnen zijn bij hem gaan vissen en zijn erachter gekomen dat hij al wel wilt zoenen. En ik wil het ook best. Nu het probleem! Ik heb geen idee hoe te beginnen! Kan iemand mij helpen???
    -xxx-

    Mombasa schreef:
    Het gaat vanzelf meid. Als jullie het alle twee willen gaat het vanzelf.


    The universal language of art.

    Niet gaan vragen, dat vind ik echt stom :'D Het juiste moment voel je wel aan.


    -

    Waar bemoeien je vriendinnen zich toch mee?
    Oh, vragen of aanvoelen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    "Hee lekker ding, zin in een potje tongworstelen?" (wbw)
    Ik zorgde er gewoon voor dat de jongen me gewoon smeekte dat hij me mocht zoenen. Tja, je zoent niet iedere dag een dictator zoals ik! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mombasa schreef:
    Het gaat vanzelf meid. Als jullie het alle twee willen gaat het vanzelf.


    Heart in an amor.

    Barnabas schreef:
    "Hee lekker ding, zin in een potje tongworstelen?" (wbw)
    Ik zorgde er gewoon voor dat de jongen me gewoon smeekte dat hij me mocht zoenen. Tja, je zoent niet iedere dag een dictator zoals ik! (bloos)


    Laatste wat ik hoorde was dat je bij de vorige 3 jongens ÜBERverlegen was (cat)

    Trouwens, de titel van dit topic is raar. Het lijkt net alsof je om hulp vraagt, en om je te helpen moeten wij met je vriendje zoenen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mombasa schreef:
    Het gaat vanzelf meid. Als jullie het alle twee willen gaat het vanzelf.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    het gebeurt vanzelf.
    je kijkt elkaar aan je gaat langzaam richting hem,
    en pats boem...je geeft hem een zoen
    of je vraagt gewoon aan hem van zijn er dingen die je wel en niet wilt ?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Tigger schreef:
    (...)

    Laatste wat ik hoorde was dat je bij de vorige 3 jongens ÜBERverlegen was (cat)

    Trouwens, de titel van dit topic is raar. Het lijkt net alsof je om hulp vraagt, en om je te helpen moeten wij met je vriendje zoenen D:

    Nou en. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zoiets moet gewoon uit zichzelf gebeuren. Dat moet je niet plannen en de enige tip die ik heb is: 'Just do it'


    26 - 02 - '16

    Omerta schreef:
    Zeg dat hij je moet zoenen, omdat je anders in een kikker veranderd en geen prinses meer kunt blijven! (cat)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Of je moet het gewoon vragen zoals ik deed.


    Maar jij bent een jongen toch? Jongens doen dat soort dingen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wandererr schreef:
    (...)

    Maar jij bent een jongen toch? Jongens doen dat soort dingen..

    Dus een meisje mag niet vragen om een kusje? Klinkt scheef in mijn oren (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dus een meisje mag niet vragen om een kusje? Klinkt scheef in mijn oren (cat)


    Bij mij ook wel eigenlijk.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dus een meisje mag niet vragen om een kusje? Klinkt scheef in mijn oren (cat)


    Haha, tuurlijk mag dat :Y) Maar ik bedoel ik ken ook jongens en die doen dat ook heel vaak (:


    Shit happens but pee happens a lot more.