• Hoi,
    Ik heb al een tijdje een vriend!
    Sinds 22-2-12 om precies te zijn.. Het is nu bijna 2,5 maand aan. Hij woont best wel ver van mij af en ik zie hem dus alleen op school. Veel vriendinnen vragen aan mij: heb je nou al gezoend?? Of: Als kusje aan hem gegeven? En dan schaam ik me dood.. Het enige wat we hebben gedan zijn 2 knuffels:S:S Mijn vriendinnen zijn bij hem gaan vissen en zijn erachter gekomen dat hij al wel wilt zoenen. En ik wil het ook best. Nu het probleem! Ik heb geen idee hoe te beginnen! Kan iemand mij helpen???
    -xxx-

    ILOVEYOUXXXX schreef:
    Hoi

    lol beste tip ooit.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lijkt mij toch dat als jullie al een relatie hebben, het niet zo moeilijk moet zijn om hem te zoenen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mar kijk meer liefdesfilms dan weet je het antwoord wel;) Zie je op school hahahha xxx Silll

    Zoek een romantisch moment en zoen hem dan!!;xx LOVE1D4EVER Voeg me ff toe loes xx s

    Endure schreef:
    je bent 13, mens, waar maak je je druk om.


    Is dat niet een beetje te hard?
    Ze is best wel een beetje jong, maar ik denk niet dat ze meteen gaat tongen met die jongen hoor. En een klein kusje op de mond maakt toch niet uit? Ik ken meisjes die dat al jonger hebben gedaan.
    Maar laat je zeker niet pushen. Dat maakt het niet erg prettig. En begin wel klein, want je bent inderdaad nog jong. En misschien maakte hij een grapje? Jongens doen dat wel vaak.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik ken mensen van 13 die het al hebben gedaan..
    Zo jong is ze niet..

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 21:57 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zo jong is 13 nou ook weer niet, het hangt van de persoon af. Ik zou zeggen, gewoon het goede moment afwachten en gaan met die banaan!
    (wbw)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gossieee. Laat je niet pushen meid, het komt vanzelf wel :)


    Life is hard and then we die

    Voor zoiets hebben we geen handleiding haha. Just go with the flow.


    I love you Tim

    Kijk hem in zijn ogen en vraag: "Je ogen zijn zo mooi, mag ik ze van wat dichterbij zien?" Dan wacht je niet op antwoord, maar doe je een stap dichterbij. (zodat er nog maar like, 1 centimeter tussen jullie in zit.) En dan kus je hem. :D

    Dat moment komt vanzelf.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    13 is idd niet jong me broertje is 11 en heeft al getongzoent ;p
    Zoen hem gwn dont worry about it and enjoy (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    13 is idd niet jong me broertje is 11 en heeft al getongzoent ;p
    Zoen hem gwn dont worry about it and enjoy (:

    Elf?! Waar gaat de wereld naartoe? Whyyyyyyyy?! D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gewoon doen. (:
    Ik weet nog toen ik graag wou zoenen met mijn vriendje, wat nu al even geleden is, maar ik wist niet of hij dat ook wilde. Hij kuste me en toen zei ik dat ik het gewoon wilde. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    je bent 13, mens, waar maak je je druk om.


    Het mag wel wat aardiger hoor, tuurlijk is ze een mens.

    OT: Doe gewoon waar jij je goed bij voelt, laat je niet beïnvloeden door anderen. (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.