• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Elise
    De trein kwam langzaam tot stilstand, en ik sprong op. Als het goed was zat de jongen ook bij The Foxes, dus hoefden we geen afscheid te nemen ofzo. Ik pakte mijn koffer op, wachtte tot Zuko om mijn nek lag en liep de coupé uit. Geduldig wachtte ik op Diego, en duwde een eerstejaars weg die in de weg stond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel

    Ik lach eventjes en breng mijn lippen naar ChayChay's oor.
    "Eentje?" Ik maak een kusgeluidje.
    Ik ga terug recht staan en kijk ChayChay bijna smekent aan.
    Ik weet dat ze me niet leuk leuk vind, maar het is altijd te proberen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    Ik kijk om me heen en zie ergens de jongen van de trein. Fox. Daar ga ik niet naar toe, ik zou mijn familie alleen maar teleurstellen, iedereen, echt iedereen van mijn familie zit of zat in The Lions en als ik nu om zou gaan met Foxes, dan zouden ze erg boos zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    Ik grinnik, en kijk hem mysterieus aan. 'Dus meneer wil dat ik hem zoen' grinnik ik, en sla mijn armen over elkaar. Grijnzend kijk ik hem aan, en Slider komt ook nieuwsgierig omhoog.


    El Diablo.

    diego Edman.


    Ook ik pakte mijn spullen toen de trein stopte.
    Ik sprong er uit en ging naast Elise staan.
    'Foxes, toch?' vroegik voor de zekerheid en keek haar aan. Mijn waterdraak stond naast me en nam nogal wat ruimte in beslag, maar toch was ze prachtig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik glimlachte. ''Ja.'' bevestigde ik hem, en liep de trein uit, er van uitgaand dat Diego me volgde. Ik zag dat Zuko zijn draak in de gaten hield, en een lachje verliet mijn mond. Ik stapte naar buiten, en ademde de frisse lucht in.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel

    "Dus meneer wil dat ik hem zoen." Grinnikt ChayChay.
    Ze slaat haar armen over elkaar.
    "Eentje, heel klein." Zeg ik en maak met mijn duim en wijsvinger het 'klein' gebaar.
    Eltado sist, het lijkt of hij me uitlacht. Ik werp hem een boze blik toe en kijk dan weer naar ChayChay terwijl ik weer het 'klein' gebaar maak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Who has the power to come and talk with the mighty Aria?
    En nu serieus: Wie heeft zin om te praten met Aria?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Je kan Sam uit komen lachen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Vooruit, omdat ik nog steeds last heb van een hangover' grinnik ik, en loop naar hem toe. het is geen excuus, maarja. Als ik voor hem sta pak ik zijn kraag beet en trek hem naar me toe, daarna zoen ik hem vol op de mond.


    El Diablo.

    Aria
    Ik zie dan twee zoenen en loop ernaar toe.
    "Nu al aan het bekken?" vraag ik.
    Hun beginnen vroeg zeg, we zijn nog niet eens binnen. Mensen van tegenwoordig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    ChayChay komt op me af, pakt mijn kraag en zoent me vol op mijn mond. Dit is nieuw.
    Van blijheid weet ik niet wat te doen en sta daar maar.
    Ik merk dat Eltado naar ChayChays arm glijdt en in haar nek gaat liggen.
    O god, wat moet ik nu doen dan?
    "Nu al aan het bekken?" Hoor ik Arias stem. Ik haal mijn schouders op omdat ik niets weet.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chayenne

    'Wil je nog steeds maar één klein kusje' grijns ik, en laat hem los. Daarna draai ik me om, recht in het gezicht van een Lion. 'Jongens willen tenminste met mij zoenen, in alle schooljaren heeft nog niemand interesse in jouw gehad, McCathy' zeg ik bitchy, en ik grijns daarna.


    El Diablo.

    Aria
    "Ik heb tenminste nog wat hersens gehad en waardigheid," zeg ik.
    Chayenne is een secreet, als Samuel met haar zoent is hij een mannelijke slet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    Ik grinnikte om ChayChays opmerking maar stopte toen ze tegen Aria begon.
    "Chay." Zeg ik en leg mijn gan op haar schouder, "Ze is het niet waard." Grijns ik naar haar.
    Eltado kijkt me vragent aan maar ik negeer het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.