• Ik sta op het punt om een verhaal over de dochter van le Comte de Saint Germain te schrijven. Dan bedoel ik niet de muzikant maar het historische persoon Saint-Germain. Saint-Germain was een 18de eeuwse alchemist die overal in Europa opdook waarvan groepen mensen geloven dat hij het geheim van onsterfelijkheid heeft gevonden. Mijn dillema: als ik een verhaal schrijf dat over hem en zijn dochter gaat, is dat dan een fanfiction of een onbekende personen verhaal?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Het is geen OP, want de persoon zelf is echt en heeft bestaan. Hoewel ik dit ook niet onder fanfiction wil rekenen...
    Het is nogal dubbel, eigenlijk. Maar als ik jou was, zou ik het onder OP zetten of geen van beiden kiezen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik zou het gewoon onder historisch zetten. Is dat geen optie?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zou het gewoon onder historisch zetten. Is dat geen optie?

    Dit dus. Ik zou alleen "historisch" bij het genre sorteren en in de titel gewoon alleen je titel zetten er niks achter. Want ik vind dit zelf denk ik niet echt fanfiction.


    Chaos is a ladder.

    bedankt.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow