• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Samuel

    "Ik ben Aria, Aria McCathy." Zegt het meisje, Aria dus.
    "Samuel Value-Salii." Zeg ik dan.
    Ik grinnik wanneer ik zie dat de kat van Aria haar in haar benen krabt.
    "Welk jaar en wele afdeling?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iemand naar Chay?]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:28 ]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Clark:

    Iemand doet de deur open en ik kijk wie het is. Een glimlach komt op mijn gezicht, wanneer ik Dee zie staan in de deuropening. 'Hee Isabella,' zeg ze glimlachend. 'Heey, Dee' Grijns ik naar haar. 'Hoe is het met jou?' vraag ik dan aan haar.

    (Ik moet zo wel offline, kom morgenmiddag weer online (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Elise

    Ik knikte. ''Ging wel, en jij?'' vroeg ik hem. Ik dacht terug aan mijn vakantie, wat weer niks aan was; aangezien ik geen ouders meer had, had ik ook geen vaste woonplaats. Ik moest van plek naar plek, en dat allemaal illegaal. Ik zuchtte onhoorbaar. Nee, ik had niet het ideale leventje.

    [Even douchen, zo terug!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aria McCathy
    "Het derde jaar, The Lions," zeg ik.
    Hermione begint weer te krabben en ik zucht even.
    "En jij?" vraag ik.
    Ik glimlach even en kijk dan weer naar Hermione.
    "Dit is trouwens mijn kat, Hermione. Voor alle duidelijkheid je spreekt het uit als Hur-mai-oh-nie en niet als Hur-mai-ah-nie," zeg ik snel.
    De kat begint harder te krabben en ik zie al een snee. Ik laat de kat voorzichtig los en leg haar op de grond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Diego Edman

    'Bagger.' antwoorde ik. Mijn oom was weer eens irritant geweest. Hij had gezeurd over mij en ik zat met een dwang vandaag en daar had ik geen zin in. Waarom moest ik altijd zo opschepperig doen?
    'Waarom was het bij jou niet zo perfect dan?' vroeg ik aan haar. 'Als je het wilt zeggen.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    'Heey, Dee,' grijnst Isabella. 'Hoe is het met jou?'
    Ik haal mijn schouders op en wil net gaan zitten als ik Harvey hoor miauwen. Ik maak zijn kooitje open en haal hem eruit waarna ik weer naar Isabella kijk. 'Gaat wel, met jou dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Samuel

    "Ik tweede jaar. The Foxes." Zeg ik dan.
    Ze vertelt dat die kat van haar is en Hermione heet, ik irriteer me als ze zegt hoe ik het moet uitspreken.
    "Ik ben niet dom Hoor!" Snauw ik. Meteen schiet Eltado overeind. "Dit is mijn slang Eltado." Zeg ik dan en kijk Aria geïrriteerd aan.
    Ik kan er niet tegen als mensen dat doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayden Jason Bright
    'Zelfde als altijd. Feestjes, drank en jongens' lachte ze. 'Jouwe?' ik haalde even kort nonchalant mijn schouders op. 'Ongeveer hetzelfde alleen dan. Feestjes, drank en meisjes.' Zeg ik grijnzend terwijl ik knipoog. Het hoorde er gewoon bij ik ben en bleef gewoon een badass en dat zou ook zo blijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    NightShot schreef:
    [Iemand naar Chay?]


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Clark:

    Ze haalt haar schouders op en wil net gaan zitten als ze Harvey hoort miauwen. Dat arm beestje. Ze maakt zijn kooitje open en haalt hem vervolgens eruit waarna ze weer naar mij kijkt. 'Gaat wel, met jou dan?' 'Met mij gaat het goed. Ik heb een leuke vakantie gehad samen met Ru. We zijn echt bijna overal geweest, was leuk' zeg ik nog steeds grijnzend. 'En hoe was jouw vakantie Dee' vraag ik aan haar en zie dat ze nu gaat zitten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Aria Lize McCathy
    Hermione lijkt het wel gehoord te hebben en begint te blazen naar Samuel.
    "Is dat een Spaanse naam?" vraag ik.
    Ik kijk uit het raam en probeer weer af te dwalen naar mijn eigen wereldje, de plek waar niemand echt ooit praat, iets wat ik er zo leuk aan vind, zonder woorden is er bijna geen pijn. Met simpele woorden kan je al iemand kwetsen, dat is iets dat niemand kan veranderen.
    "Hermione," sis ik zachtjes, als ze door blijft gaan met blazen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    NightShot schreef:
    [Iemand naar Chay?]

    [je mag van mij naar coupé van Diego en Elise gaan]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:18 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    Ik zet Harvey op mijn schoot en aai over zijn vacht.
    'Met mij gaat het goed. Ik heb een leuke vakantie gehad samen met Ru. We zijn echt bijna overal geweest, was leuk,' zegt Isabella grijnzend. 'En hoe was jouw vakantie, Dee?'
    'Ach, gewoon hetzelfde als altijd. Gewoon naar een warm land met mijn ouders en broer,' zeg ik nonchalant. Hoe blij ik wel niet ben dat mijn broer van school is. Het is behoorlijk irritant als je een familielid op dezelfde school hebt zitten en vooral als ze ook nog eens in de andere afdelingen zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wie wilt naar May toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break