• Hoihoi :')

    Dit is men 2e trailer die ik ooit gemaakt heb en ik wil wel even wat kritiek over wat ik beter kan doen. Het is gemaakt voor mijn nieuwe story.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik vind persoonlijk dat een trailer niet langer dan 2min mag duren. Het wordt gewoon te saai en te langdradig. Je beeldmateriaal is mooi, maar in het begin is iets te veel. Het is een beetje alsof ik naar een natuurdocu kijk. Begin met hem de helft korter te maken. :-) En meer variatie in je beelden kan ook geen kwaad. n_n
    En na het filmpje te bekijken, heb ik eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat en dat is jammer want ik ben zeker dat je mooie trailers uit je botten kan slaan :-)

    Mooie beelden :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lowe schreef:
    Ik vind persoonlijk dat een trailer niet langer dan 2min mag duren. Het wordt gewoon te saai en te langdradig. Je beeldmateriaal is mooi, maar in het begin is iets te veel. Het is een beetje alsof ik naar een natuurdocu kijk. Begin met hem de helft korter te maken. :-) En meer variatie in je beelden kan ook geen kwaad. n_n
    En na het filmpje te bekijken, heb ik eigenlijk geen flauw idee waar het over gaat en dat is jammer want ik ben zeker dat je mooie trailers uit je botten kan slaan :-)

    Helemaal mee eens. Persoonlijk kan ik na 2 minuten gewoon mijn concentratie niet meer bij een trailer houden, en dan ga ik stukken doorspoelen.


    Great minds think alike.