• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Milena McCathy
    Ik loop naar de lege gangen en zie dan het hoofd van The Foxes.
    "Ben je niet blij dat al die jonge zielen komen?" vraag ik glimlachend.
    Ik ben zo blij als ik maar kan zijn, want dit is één van de dagen waar ik altijd naar uitkijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    Opeens komt Jayden mijn coupé in, en ik glimlach. 'Ook hoi' grinnik ik, en kijk hem aan. Ik hoor Slider zacht sissen bij mijn oor, en ik grijns.


    El Diablo.

    Isabella Elizabeth Clark:

    Met mijn zware koffer kom ik aan op het perron. Er waren al heel veel mensen die aan het inladen waren of die al zaten in de coupe. Ik was zelf al een derde jaar, dus ik wist al dingen. Ru mijn draak wou mij naar het kasteel brengen, maar ik zei dat ik zelf ook wel in mijn eentje kan redden. Ik zag hem zoizo wel bij het kasteel. Ik loop vooruit met mijn koffer achter eraan. Ik stap in de trein en zoek een goed plekje om te zitten. Snel had ik er één gevonden en ging er snel zitten en keek vervolgens uit het raam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Michel Avan Parker

    Ik zucht als het hooft van The lions naar me toe loopt, waarom in hemels naam was ze altijd zo vrolijk? iriteerde ze zichtzelf nou echt nooit? 'Blij? Met al die kleine klieren?' Vroeg ik sarcastisch, somigen vielen mee maar aan een aantal had ik een gegronde hekel.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    nvm

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Milena McCathy
    "Het zijn geen kleine klieren, het zijn jonge zielen die allemaal een talent hebben, alleen bij de ene moet je dieper zoeken dan bij de anderen," zeg ik nog steeds vrolijk.
    Ik snap niet hoe hij altijd zo chagrijnig kan zijn, irriteert hij zichzelf dan niet?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jayden Jason Bright
    'Ook hoi.' Zei Chayenne. Ik liet mijn blik automatisch over haar heen glijden en ik moest toegeven ze was knap. Slice gleed nu van de tas af en keek me even aan. Ik zuchte en pakte een rat uit een kooitje. Een levende rat die ik gestolen had van een eerste jaars Lion. Slice at beet hem en at hem daarna in een hap op. 'Hoe was jou vakantie?' Vroeg ik wel degelijk geintresseerd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Ugh.. moet gaan.. See you later guys (H) ik reageer ongeveer morgen middag pas weer..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mortenson--->Finch]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    'Zelfde als altijd. Feestjes, drank en jongens' lach ik. 'Jouwe?' vraag ik. Ik hoor Slider hard sissen als Slice een rat naar binnen werkt en ik lach. Ik vis een rat uit mijn zak, gestolen natuurlijk, ik regel het eten niet. Ik gooi het in de bek van Slider en kijk dan weer naar Jayden.


    El Diablo.

    Samuel

    "Kan ik hier zitten?" Ik keek op naar een jongen, eerste jaars blijkbaar.
    "Neuj!" Zeg ik bot en geef een trap richting de jongen, meteen gaat hij ervandoor.
    Een schuin lachje verschijnt op mijn gezicht.
    "Ssst." Zeg ik tegen Eltado die boos sist naar de deur. "Die komt niet meer." Grijns ik gemeen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [naar welke coupé mag Diego komen??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Miss bij Samuel?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Je kan wel bij Elise? Ze zit alleen, en heeft net een eerstejaars uit die coupe gedumpt om er zelf te zitten :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ga wel naar Ellise hoor kom er aan]

    Diego Martin Edman


    Met grote passen liep ik door de gangen. Ik gooide een coupédeur open. 'Mag ik hier zitten?' vroeg ik en wees op de lege plekken. 'Ik hoop dat het hier nog vrij is, ik heb tot nu toe alleen nog maar volle coupés gevonden.' zei ik , mijn warrige haar uit mijn gezicht strijkend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel