• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Chayenne

    Verveeld keek ik uit het raam, en zag de school al in beeld komen. Ik grijns, en laat Slider nog wat bewegen. Opeens stopt de trein, en zie ik de voordeur van de school. Ik grijns en stap uit, de koffers worden toch in de kamers getoverd..


    El Diablo.

    Diego
    Ik luisterde naar haar verhaal. 'Sorry, dit klinkt heel bot, maar dat zou ik ook willen.' zei ik toen. 'Maar ik begrijp dat het rot is.' vervolgde ik toen. 'Mijn enige aardige familielid, mijn vader, is dood. Toen hij doodging stortte mijn leven in. Dus ik begrijp je.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aria
    "Maar wat als je liegt?" vraag ik wantrouwig.
    Ik kijk uit het raam en begin weer te denken aan mijn eigen wereld. Het was een geweldige plek, maar ik moet deze keer, de echte wereld, ook geweldig proberen te maken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Elise
    Ik glimlachte zwakjes. Ik miste het gevoel van liefde, die ik al acht jaar moest missen. Acht jaar.
    Een zucht verliet mijn lippen. ''Dan zitten we in hetzelfde schuitje.'' zei ik, en lachte zwakjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel

    "Maar wat als je liegt?" Vraagt Aria wantrouwig.
    "Who said i'm lying?" Zeg ik dan en ga ontspannen zitten.
    Eltado kruipt naar mijn nek.
    Niet veel later remt de trein af en komt tot stilstand.
    "We zijn er." Zeg ik tegen Eltado maar ook een beetje tegen Aria.
    Ik ga overeind staan en pak mijn koffer.
    "Ik zie je wel ergens." Zeg ik en loop de coupé uit.
    "Rot op smurf!" Roep ik tegen een eerstejaars Lion en duw hem opzij, waarna ik de trein uit stap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diego.
    '' Dan zitten we in hetzelfde schuitje '', zei ze en ik knikte. '' Niet echt een leuke plek. '', mompelde ik met grafstem. ''Waarom kunnen dingen niet eens gewoon normaal gaan? '',


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    ''Dat vraag ik me soms ook af.'' zei ik, en tuitte nadenkelijk mijn lippen.
    Waarom ik mijn oom en tante van het leven heb beroofd? Heel simpel; die duistere magiërs die mijn ouders en zusje hebben vermoord, bleken hun te zijn. Ik was kwaad, verblind door de woede. Waarom? Waarom moest mijn leven op mijn negende al geruïneerd worden? En waarom moet een meisje van twaalf mensen vermoorden? Ik had een hekel aan mijn jeugd, en had de neiging om gewoon in tranen uit te barsten bij de herinneringen. Ik schudde het van me af, en keek naar Zuko, die Diego nieuwsgierig bekeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aria
    Weer met met mijn ene hand aan de trekker van mijn koffer en Hermione in de andere, loop ik de coupé uit. Ik probeer te glimlachen, maar het ziet er ongelofelijk nep uit, net zo nep als Pamela Anderson's tieten en dat is heel nep.
    Misschien kom ik Samuel ooit nog eens tegen, alhoewel ik dat betwijfel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    Ik kijk rond ik zie een herkenbaar meisje.
    "ChayChay" Zeg ik en loop op Chayenne af.
    Eltado begroet haar met vriendelijk gesis.
    "Hoe was de vakantie?" Vraag ik dan.
    ChayChay is een van de weinige die ik echt mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nightshot, moeten de afdelingshoofden en directeur de leerlingen welkom heten, bij de ingang?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jep (:]

    Chayenne

    Opeens hoor ik een bekende stem, en ik draai me om. 'Hey Sam' zeg ik, en gaap kort. Jep, altijd een slaapgebrek na de vakantie. 'Zoals verwacht. Feestjes, drank en jongens' lach ik.


    El Diablo.

    Samuel

    "Ik had het vrij rustig deze vakantie. Ik verlagde naar iets waar ik lang op moest wachten." Grijns ik en kijk Chayenne aan, hopelijk begrijpt ze wat ik bedoel.
    Eltado is ondertussen van mijn nek naar mijn arm gekropen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Milena
    De afdelingshoofden moesten ook naar de ingang om de leerlingen te begroeten, dus ik loop naar de deur, die je naar binnen lijd en open hem. Ik ga buiten staan en doe de deuren achter me dicht.

    Aria
    Ik loop uit de trein en zie dan een gestalte staan. Ik loop wat dichterbij en herken haar dankzij haar rode haren, het is de afdelingshoofd van The Lions. Oftewel mijn tante. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel.
    "Fijn om jou weer te zien," mompel ik.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:39 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [..]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 22:38 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    Ik kijk hem vaag en, en lach daarna. 'Slaapgebrek hierzo, waar heb je het over?' grinnik ik. Ik haal een hand door mijn zwarte haren en voel Slider over mijn arm glijden. Als ik opkijk zie ik zijn kop rusten op mijn hand, en de rest van zijn blauwe lichaam om mijn arm.


    El Diablo.