• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]

El Diablo.

Samuel

Ik keek op bij het horen van mijn naam. Ik keek even boos naar Maegan toen ze door mijn haar woelde.
    "Fox!" Sis ik. Ik was nogsteeds ietwat gepiekeert.
    "What happened with you, doll? You seem shocked."
    Ik keek Maegan aan.
    "Heb je dat niet meegekregen, Fox?" Vraag ik dan en zucht.
    "Ruzietje. Chay kuste me en Aria kwam ertussen." Zeg ik dan.

Ich liebe dich 27.12.23

Milena
    Ik haal mijn wand tevoorschijn en spreek snel een spreuk uit, waardoor de rat veilig is voor dat beest.
    "Aan leerlingen, tweede jaars. Je moet vertrouwen op haar, zo weet je het. En met haar, ja, anders is het voor jou overschrijven en voor mejuffrouw McCathy eerste jaars een rondleiding geven door het gebouw," zeg ik.
    Ik zet Yoda terug in zijn kooi en glimlach.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Maegan Cassidy Fox
    Hij keek me aan, alsof ik iets belangrijks gemist had. Of alsof de wereld zou vergaan. “Heb je dat niet meegekregen, Fox?” Hij zuchtte. “Ruzietje. Chay kuste me en Aria kwam ertussen.”
    Ik begon te grinniken en keek hem aan, terwijl Aisha over de tafel liep en van het vlees at. Ze hield gewoon van vlees, in tegen stelling tot mij, want ik ben vegetariër.
    “Ja, dat lijkt me inderdaad heel erg.” Begon ik met een serieuze toon, “Waarom mag Chay jou wel kussen, maar ik niet?” Eindigde ik toen met een licht gegrinnik en een flirterige toon in mijn stem.
    Aisha at het stukje vlees op en ik zag dat ze pretoogjes kreeg.

[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 0:13 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Chayenne

'Nee tuurlijk geef haar het leuke werkje als ik niet mee doe, weer zon geval van voortrekkerij.' mompel ik, en werp nog een hatelijke blik naar beide. 'Maar best, ik doe wel mee, ik heb alleen niks te zeggen' mompel ik.

El Diablo.

Samuel

Ik kijk Maegan aan en grijns even.
    "Is Foxje misschien een beetje jaloers?" Zeg ik terwijl ik zacht in haar linkerwang knijp.
    "Lief hoor" grinnik ik dan.
    "Hou je draak in bedwang, Fox." Zeg ik wanneer het beest in mijn arm hapt, wat ik wel even voel.

Ich liebe dich 27.12.23

[Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen met Jayden of May? :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen met Jayden of May? :)]

[Ga Maegan en Sam pesten. ^^]

Milena
    "Ik ben van gedachten veranderd: Het is of lesgeven of geschorst worden. Chayenne ik trek haar niet voor, want ik wist niks anders dan dat, aangezien ze van strafwerk houd," zeg ik.
    Ik kijk naar beiden, maar mijn blik blijft hangen bij Aria.
    "Aria, als je, je de volgende keer niet als een echte Lion gedraagt, dan zal ik helaas je ouders moeten inlichten en als ze je dan van school afhalen. Dit geld ook voor jou Chayenne," zeg ik.
    Ik kijk snel nog even naar Yoda en glimlach dan naar de meiden.

[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 0:20 ]

Chayenne

'Ik gedroeg me al als een fox hoor, maargoed' mopper ik zachtjes. Ik zet mijn fake glimlach op, 'maar best ik doe het wel' zeg ik. Ik sta op en loop naar de deur. 'Nu mag ik gaan hé?' zeg ik met nog steeds de fake smile op mijn gezicht.

El Diablo.

Maegan Cassidy Fox
    “Is Foxje misschien een beetje jaloers? Lief hoor,” Grinnikte hij, en hij kneep zacht in mijn linkerwang. Zijn hand sloeg ik weg en ik rolde met mijn ogen.
    “Hou je draak in bedwang, Fox.” Als Aisha in zijn arm hapt, lach ik en aai Aisha even, als bedankje dat ze dat deed.
    “Ze mag je niet.” Grijnsde ik, waarna ik vervolgde, “En ik ben niet jaloers, ik snap gewoon niet dat Chay jou wel mag kussen en ik niet. Ik ben mooier.” Het was gewoon zo, Chay en haar damnit ego.
    Dus ik keek Samuel aan en pakte zijn gezicht ruw beet, terwijl ik hem een zwoele kus op zijn lip plaatste.
    “Zo, ook weer gedaan. Dat kan ik ook.” Ik kreeg een evil face en grinnikte, terwijl ik met Aisha begon te spelen.

Milena
    "Nee, jij blijft hier. Jullie gaan het feestmaal missen, want jullie gaan nu een les voorbereiden," zeg ik streng.
    Ik trap niet in de nep glimlach, niet meer in ieder geval.
    "Het spijt me, maar anders staan jullie morgen een onzin les te geven," zeg ik.

Chayenne

'Word het toch al als wij twee moeten samen werken' mompel ik, en blijf tegen de deur leunen. Ik kijk afwachtend naar Aria. 'Jij bedenkt maar wat hoor' grom ik.

El Diablo.

Morticia schreef:
    (...)
    [Ga Maegan en Sam pesten. ^^]
    [Waar zij die en met wie moet ik komen May of Jayden?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Samuel

"Waar heb jij last van, Fox!" Roep ik uit, als Maegan me loslaat. Ik kijk haar aan.
    "Vroeg ik erom? Nee!" Ik draai me van Maegan weg.
    "En we weten allebij dat ik Chay leuk vind." Mopper ik en zet mijn hand onder mijn hoofd.

Ich liebe dich 27.12.23

Tyler

Ik ga naast Samuel zitten aan de tafel van de Foxen. Het eten is net begonnen. Ik kijk hem aan en zie dat hij word gekust door Meagan. 'Tegenwoordig word ik dus ook over geslagen' mompel ik droogjes.

El Diablo.