• Buhh ik ben echt zo boos!
    Me mam zit echt heel vaak in mijn kamer te rotzooien en te rommelen! Zit ze te kijken wat ik allemaal op me bureau heb liggen en ze leest echt ALLES!!!
    Ik heb al 80miljoen keer gezegd dat ze dat niet moest doen, het is MIJN kamer en MIJN beetje privacy die ik hier nog thuis heb...
    Nu is ze ineens bezig geweest om mijn kamer op te ruimen terwijl IK dat zou doen vanmiddag!
    En nu kunnen jullie misschien wel denken handig zo'n moeder die je kamer op ruimt... Nou ik vind dat alles behalve handig, fijn en mooi! Ik kan verdomme helemaal niks terug vinden, ze heeft de helft van mijn opdrachten voor school weggegooid en ze heeft alles van mijn psycholoog therapieën zitten te lezen terwijl dat hartstikke privé is en het haar geen reet aan gaat!!!

    Serieus ik ben nu zoooo boos en pissed en awrgg ik heb ff een enorme woede aanval! (ja ik kan niet met mijn woede en boosheid om gaan omdat ik jaren lang alles op krop en het er nu allemaal uit komt heb ik hierom al woede aanvallen) Ik heb echt met boeken lopen smijten en alles naar beneden gegooid, met deuren lopen smijten en dan heb ik mezelf nog heeeeel erg lopen inhouden! --"
    Komt me vader boven vragen wat er is reageert hij er niet eens op! Nou hallo ik wil nu een slot op me kamer en dat mag niet van ze... En als ik zeg dat ik uit huis wil zit me moeder te zeggen nou je doet maar doe het dan enzo en dan zit ik bij kamers te kijken en dan zit ze ineens boos te worden!

    *zooo dit moest ik even ergens kwijt :/*


    dream, dare, fly!

    Ohmai wat zijn joun ouders erg.
    Mijn vader leest mn msn gesprekken.


    Oh what to do with all the trollkids

    Oké, wow. ;3 Ik snap jullie allebei wel. Het is ook gewoon fucking irritant als je moeder in je spullen gaat neuzen (hallo, privacy?), maar misschien is ze wel gewoon bezorgd, of probeert ze je te helpen door je kamer op te ruimen (ookal helpt dat dus niet).


    It's time to be happy again.

    Dat deed mijn moeder vroeger altijd, dat is echt verschrikkelijk irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn mama verstopte, zij noemde het opruimen maar de VERSTOPTE het, ook mijn spullen.
    En toen ben ik een keer zó boos geworden dat ik ontplofte en zij bang voor me was. Nu raakt ze niets meer van me aan :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kom maar bij mij wonen (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn ouders dreigen alleen met mijn kamer opruimen als ze er echt zat van zijn, en dan draait het erop uit dat ze alles willen weg gooien. Alleen meestal blijft het bij dreigen,
    Meestal is het toch kleding, en gooit mijn mama alles in een bak, zodat ik het zelf maar moet opruimen, en krijg ik een preek over dat ze teleurgesteld is,m bla bla bla.
    Maar ja, misschien moet je inderdaad een dikke slot, met wachtwoord en nog meer dingen op je kamer hebben!


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn ouders zouden dat ook echt niet moeten proberen hoor. (cat)
    Leg anders eens een blad op je bureau met de boodschap 'Ik wil niet dat mijn moeder in mijn spullen neust.' (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Mijn ouders zouden dat ook echt niet moeten proberen hoor. (cat)
    Leg anders eens een blad op je bureau met de boodschap 'Ik wil niet dat mijn moeder in mijn spullen neust.' (:


    Dat heb ik al eens gedaan :')
    Trekt ze zich dus niks van aan... Like hallo ik ben 19 ik kan mijn eigen kamer wel doen hoor :/


    dream, dare, fly!

    Soulweeper schreef:
    Kom maar bij mij wonen (flower)


    *pakt spullen en verhuisd naar jou*


    dream, dare, fly!

    Misschien moet je een keer met je ouders gaan praten en vertellen dat je het niet wilt?
    OF REN. REN VER WEG. < Hm, nee


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    PedoBear schreef:
    Misschien moet je een keer met je ouders gaan praten en vertellen dat je het niet wilt?
    OF REN. REN VER WEG. < Hm, nee


    Ik heb al 80miljoen keer met ze erover gepraat :/ Net ook weer maar dan lopen ze gewoon weg en negeren ze het, word ik boos en hun ook maar luisteren willen ze niet! --"

    En weglopen heb ik ook al een aantal keer gedaan maar dat boeide ze niks :/


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Ik heb al 80miljoen keer met ze erover gepraat :/ Net ook weer maar dan lopen ze gewoon weg en negeren ze het, word ik boos en hun ook maar luisteren willen ze niet! --"

    En weglopen heb ik ook al een aantal keer gedaan maar dat boeide ze niks :/

    :O Misschien moet je een kluis kopen voor je privacy? n.n


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Pff moeilijk! gelukkig zijn zo mijn ouders niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    PedoBear schreef:
    (...)
    :O Misschien moet je een kluis kopen voor je privacy? n.n


    Dat is ook een optie ja, moet ik alleen eerst ruimte zien te maken op me kamer (heeft maar een kleine kamer)... En ik zit er ook sterk aan te denken om zown slot er zelf in te zetten... *alleen gaat dat niks worden :')*


    dream, dare, fly!

    Roadie schreef:
    (...)

    Dat is ook een optie ja, moet ik alleen eerst ruimte zien te maken op me kamer (heeft maar een kleine kamer)... En ik zit er ook sterk aan te denken om zown slot er zelf in te zetten... *alleen gaat dat niks worden :')*

    OFOFOFOFOOF.
    Je gaat naar een sleutelmaker bedrijf, en dan laat je gewoon als je ouders niet thuis zijn een slot op je deur zetten :3


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe