• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Maegan Cassidy Fox
    Een charmante glimlach sierde zijn lippen lippen, waarna hij moest grijnzen. “Ikzelf vind jou mooier dan Chayenne. Jij bent iets natuurlijker.” Ik vernauwde mijn ogen even en keek naar Aisha, zij kon de leugenaars er altijd heel gemakkelijk uithalen, maar zij had alleen een grote glimlach op haar gezichtje. “Een goed genoeg antwoord?” Vroeg hij toen plagend, en er kwam een grote, charmante glimlach op mijn lippen.
    “Je bent me er één, Bright,” Antwoordde ik speels, waarna ik weer voorover boog en hem op zijn lippen kuste. Het was een zwoele, intieme zoen. En nadat ik mijn lippen weer van die van hem afhaalde, keek ik hem charmant aan en glimlachte toen Aisha hem een kusje op zijn wang gaf.
    “She likes you, Jay,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayden Jason Bright
    “Je bent me er één, Bright,” Zeg ze als ze voorover buigt en ze me een intieme kus geeft om mijn lippen waar ik stiekem toch even van geniet. Toen ze haar lippen van de mijne afhaalde keek ze me charmant aan toen plotseling haar draakje, Aisha, een kusje op mijn wang gaf. “She likes you, Jay,” zegt Maegan. Ik glimlach even naar haar. 'Maar zoals je weet mag iedereen mij toch.' Schep ik even voor de grap op. Al was het wel zo dat best veel mensen me mochten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maegan Cassidy Fox
    Hij glimlacht even naar mij. “Maar zoals je weet mag iedereen mij toch.” Schepte hij even voor de grap op, en ik grijnsde groot. Eigenlijk moest ik mijn irritante lach weer zwaar inhouden, wat ook moeilijk lukte, want hij zei het op een toon dat ik grappig vond.
    “En jij weet toch dat Aisha alleen mensen mag die eerlijk zijn tegen mij, Bright?” Ik beet even verleidelijk op mijn onderlip, totdat deze rood werd, en keek naar Jay zijn lippen. Damn, niet meer doen Fox, het gaat je verslaafd maken, die lippen van Bright.

    [Goodnight. ^^ Misschien reageer ik zo @ mobiel]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wow, what happened?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Finch schreef:
    Milena McCathy
    "Het zijn geen kleine klieren, het zijn jonge zielen die allemaal een talent hebben, alleen bij de ene moet je dieper zoeken dan bij de anderen," zeg ik nog steeds vrolijk.
    Ik snap niet hoe hij altijd zo chagrijnig kan zijn, irriteert hij zichzelf dan niet?


    Michel Avan Parker

    'Het zal wel' andwoorde ik, jaar in jaar uit was ze vrolijk, iets waarik me soms mateloos aan iriteerde, Maar waar ik ook enigsins aan gewend ben geraakt, wat wil je anders.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 7:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samuel

    Ik twijfel, nu staat ze er nog.
    'Girls houden niet van jongens die niets doen.' Hoor ik de zin van TL door mijn hoofd gaan.
    "Maar hoe-" Ik dacht na. Vanavond volle maan toch?
    Ik zet een twijfelig stapje naar Chay, niet weglopen nu, plies.
    "Eh- Chay?" Ik kijk naar haar.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 9:14 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aragog schreef:
    [Wow, what happened?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik negeerde Aria, en keek naar de jongens.
    "Eh- Chay?" zei Sam opeens, en ik keek naar hem.
    'Ja?' zei ik glimlachend.


    El Diablo.

    Samuel
    “Ja?” ChayChay kijkt me aan met een glimlach.
    “Ik eh- Ik heb gelezen dat er vanavond volle maan is.” Begin ik, gelezen, natuurlijk laat het neurderig klinken joh!
    “Zou je misschien- Je weet- Eh- Een wandeling met me willen maken, vanavond?” Vraag ik en voel dat ik rood word.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 15:06 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Kan ik ergens heen met Damon of Dee?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Tuurlijk' glimlach ik, en kijk even rond.
    Iedereen was al rustig aan het eten, en ik stond hier met drie anderen.

    Tyler

    'Zo doe je dat' zeg ik grijnzend ik Sam's oor.
    Ik zet mijn pet weer op, en kijk om me heen.


    El Diablo.

    Samuel

    “Tuurlijk.” Glimlacht ChayChay.
    Ik glimlach terug. “Elf uur?” Vraag ik dan en kijk ChayChay even aan.
    Ze is echt super leuk. “Zo doe je dat.” Zegt Tyler in mijn oor. Ik kijk hem even breedglimlachend naar hem en draai me dan weer naar ChayChay om te kijken of ze het goed vind.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chayenne

    'Is goed' zeg ik, en glimlach nog steeds.
    Ik zie hem breed glimlachen naar Tyler, maar ik ga er niet op in.


    El Diablo.

    Jayden Jason Bright
    “En jij weet toch dat Aisha alleen mensen mag die eerlijk zijn tegen mij, Bright?” Ze beet even verleidelijk op haar onderlip. Ik buig even naar voren bij haar. 'Waarom zou ik liegen over de waarheid schat.' Zeg ik als ik een zacht kusje op haar wang plant en dan weer naar achteren ga. Ze hd het zelf uitgelokt, als ze me niet wou zou ze gewoon niet moeten flirten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel

    “Is goed.” Zegt ChayChay nog steeds glimlachend. “Oké, ik sta bij het meertje.” Zeg ik dan en knipoog even naar haar en draai me dan om en trek Tyler mee naar de eetzaal. \Ik ga dan weer zitten op mijn plek. “Shit, wat moet ik doen?” Zeg ik dan, als mijn hersens op hol slaan. “TL?” Ik kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23