• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    'Hm, wie is het volgende slachtoffer dan?' grijnst ze.
    'Lieverd, je verdoet je tijd als je mij - of Zuko ten onder wilt brengen. Geloof me; dat is geen slim idee. Tenzij je jezelf pijn wilt bezorgen..' vervolgt ze schouderophalend.
    'Het slachtoffer,' begin ik terwijl ik denkbeeldige haakjes maak bij slachtoffer. 'Is mijn broer, misschien ken je hem wel. Hij zat ook bij The Foxes,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Taylor Young
    'Ik heb die meiden hier echt gemist. Ik hoop dat ik er eentje kan vinden, en eh.. gewillige.' grinnikt Diego.
    'Hmmm, ze zijn hier denk ik wel wat lastiger dan in Frankrijk,' grijns ik terwijl ik naar een meisje dat voorbij loopt knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan May misschien naar iemand toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elise

    Een jongen? Uit The Foxes? Oh, dat kon nog wel interessant worden. ''Waar is hij?'' vroeg ik haar, wetend dat ik niet mijn vuisten ging gebruiken maar mijn charmes. Dat werkte meestal wel, en anders was er altijd nog een plan B.. Ik grijnsde, en keek haar afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Diego
    'Ja dat zal best. Maar in Aus zijn ze wat minder vrijwillig.' zucht ik en kijk grijnzend een meisje na. Ik had al zo lang geen meisje "gehad" dat ik vast en zeker op zoek zou gaan, terwijl ik normaal niet zo heel erg was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    'Waar is hij?' vraagt ze en ze grijnst.
    'Thuis,' antwoord ik simpel. 'Hij is al afgestudeerd maar hij heeft er toch geen problemen mee als hij voor zijn zusje even hier heen moet komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elise
    Ik zuchtte even. Wat deed ik hier eigenlijk nog? ''Ik laat me niet afschrikken door een oudere, je onderschat me.'' zei ik, en rolde even met mijn ogen. Was het nog niet duidelijk, of kende ze me niet? De verhalen die mensen over mij zeggen? Sluw, gemeen en sadistisch? Nee? Ik wil het haar wel duidelijk maken, geen problemen mee.. Ik haalde lichtjes mijn schouders op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mag May Diego en Damon tegenkomen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [TheRum miss kan je Michel op Sam af laten komen?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dehlia 'Dee'
    'Ik laat me niet afschrikken door een oudere, je onderschat me.' zegt ze en ze rolt met haar ogen.
    Ik haal mijn schouders op. 'Dan doe je dat toch niet,' zeg ik. Echt wat kunnen die Foxes soms arrogant zijn. 'Niet mijn probleem als hij je iets aandoet,'

    Damon
    'Ja dat zal best. Maar in Aus zijn ze wat minder vrijwillig.' zucht hij en hij kijkt een meisje na.
    'Ach je vindt vast wel iemand.' grinnik ik en ik klop hem even op zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart schreef:
    [Mag May Diego en Damon tegenkomen?]


    [is goed, maar ben wel zo weg]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik laat haar weer verderlopen denk ik, anders duurt die 'ruzie' eeuwen :'D.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ik laat haar weer verderlopen denk ik, anders duurt die 'ruzie' eeuwen :'D.]


    [is goed, moet toch over een halfuurtje weg a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elise
    En alweer lachte ik spottend. ''Oh, wat maak je me bang!'' zei ik, en het sarcasme droop ervan af. Ik besloot maar verder te lopen aangezien ik wel wat beters te doen had, en liep langs haar heen. Ik knalde hard met mijn schouder tegen die van haar, en grijnsde lichtjes terwijl ik verderliep.

    [So, wie heeft er zin om Elise tegen te komen? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Heeft Elise zin om een leraar tegen te komen?]


    Don't be like the rest of them, darling