• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    [Aangepast :3]

    Elise
    Ik trok een wenkbrauw op. Hoe durfde ze? Zomaar een weerwoord geven?
    Ik lachte spottend. ''Het is niet erg slim van je hè, dat beest van je rond laten lopen op een druk perron.'' zei ik kwaad. Ik keek haar minachtend aan, en Zuko, die om mijn nek lag, siste.
    ''Ik denk dat Zuko het graag lust, dus pak dat ding maar snel op.'' zei ik, en grijnsde even. Heerlijk dit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie wil er praten met mijn leuke leraar James Olivier Ashworth :Y)?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je kan wel met de directeur gaan praten / ff w88 dan maak ik mijn leraar 2 aan xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    Het meisje lacht spottend. 'Het is niet erg slim van je hè, dat beest van je rond laten lopen op een druk perron,' zegt ze kwaad en ze kijkt me minachtend aan. De slang om haar nek sist. 'Ik denk dat Zuko het graag lust, dus pak dat ding maar snel op,' grijnst ze.
    Ik rol met mijn ogen waarna ik Harvey op pak. 'Het heeft een naam,' zeg ik. 'En als je wilt dat Zuko blijft leven kan hij dat beter niet doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diego
    Hij haalt zijn schouders op. 'Zover je vakantie leuk kan zijn ja,' antwoordt hij waarna hij een hand door zijn zwarte haren haalt. 'Jij dan?'

    'Bagger, zoals altijd.' zei ik half lachend. 'Maar ja ik ben er aan gewend.' ik aai Jala over haar rug.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Nu trok ik mijn beiden wenkbrauwen op. ''Ik denk dat Zuko jou eerder doodt dan jij hem.'' begon ik. ''Boa constrictors zijn geen lieverdjes, en deze is erg gehoorzaam. Dus als ik zeg dat hij je terplekke moet wurgen, doet hij dat met veel liefde.'' zei ik, en ik glimlachte liefjes.
    ''Daarbij, ik denk niet dat je het lef hebt. En al zóú je dat hebben, is het niet erg verstandig.'' zei ik, en bekeek mijn nagels even. The Foxes die ík kende, waren nogal wraakzaam, net als dat ik was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar is de directeur? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon Taylor Young
    'Bagger, zoals altijd.' zegt Diego half lachend. 'Maar ja ik ben er aan gewend.' Hij aait zijn waterdraak over zijn rug.
    'Vakantie is in elk geval beter dan school,' zucht ik dan. 'Franse meisjes zijn erg...gewillig maar ik heb toch liever de meisjes van onze school,' grijns ik.

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    'Ik denk dat Zuko jou eerder doodt dan jij hem. Boa constrictors zijn geen lieverdjes, en deze is erg gehoorzaam. Dus als ik zeg dat hij je terplekke moet wurgen, doet hij dat met veel liefde.' Het meisje glimlacht liefjes.
    'Daarbij, ik denk niet dat je het lef hebt. En al zóú je dat hebben, is het niet erg verstandig.'
    Ik rol weer met mijn ogen. 'Wie zegt dat ik hem dan ga doden,' zeg ik schouderophalend. Als ik mijn broer even heel lief aan zou kijken zou hij het waarschijnlijk nog wel doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elise

    ''Oh, forget about that, je kan zelf niks hm?'' mompelde ik, en streelde Zuko even, die het meisje nog altijd gevaarlijk aankeek. Ik bekeek het meisje even van top tot teen, en snoof even. Die houding van haar gaf al aan dat ik haar gemakkelijk aankon.
    Er knalde een tweedejaars tegen me aan -waarschijnlijk verdwaald, ofzo- en wierp hem een dodelijke blik toe. ''Donder op, etter.'' siste ik, en duwde hem een willekeurige richting in. Ik keerde me weer tot het meisje, en op het achtergrond hoorde ik een aantal dingen vallen. Een brede grijns verscheen op mijn gezicht; waarschijnlijk was de jongen tegen iemand opgebotst waardoor er dingen -of mensen- vielen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery
    'Oh, forget about that, je kan zelf niks hm?' mompelt ze. Haar slang kijkt me een beetje raar aan.
    Dan knalt er een tweedejaars tegen haar op. 'Donder op, etter,' sist ze naar hem waarna ze hem een duw geeft. Hij knalt tegen wat andere mensen op die omvallen.
    'Waarom zou ik het zelf doen als iemand het wel voor me wil doen,' antwoord ik nonchalant.

    [even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diego
    Ik grinnik. 'Ik heb die meiden hier echt gemist. Ik hoop dat ik er eentje kan vinden, en eh.. gewillige.' grinnik ik. Ik krabde even aan mijn wenkbrauw en sloeg toen een vlieg vlak voor me dood die me irriteerde.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheRumIsGone schreef:
    [Waar is de directeur? ^^}

    [in his room]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik rolde met mijn ogen. ''Hm, wie is het volgende slachtoffer dan?'' grijnsde ik, en keek haar aan.
    Hoogstwaarschijnlijk zou ik die persoon aankunnen.
    Op mijn negende mensen vervloekt, op mijn twaalfde vermoord. Al van jongs af aan geen familie meer, dus ik móést wel in mijn eentje overleven; in de loop van de jaren heb ik mezelf wel leren verdedigen en mensen gedood als het moest, dus waarom zou ik iemand van haar soort niet aankunnen?
    ''Lieverd, je verdoet je tijd als je mij - of Zuko ten onder wilt brengen. Geloof me; dat is geen slim idee. Tenzij je jezelf pijn wilt bezorgen..'' zei ik schouderophalend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jayden Jason Bright
    "I don't know, you tell me," Ze drukte haar lippen op minn nek en dan op mijn lippen wat me ondeugend liet grijnzen. Slice sisde even en kronkelde om onze nekken heen. Ik grinnik en ga weer achteruit, maar er is hoogstens een halve meter tussen ons. Een speelse grijns speelde rond mijn lippen. Slice kende me tegoed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    TheRumIsGone schreef:
    [Wie wil er praten met mijn leuke leraar James Olivier Ashworth :Y)?]


    Don't be like the rest of them, darling