• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson

    Leraren:
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 23:13 ]


    El Diablo.

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Waar zij die en met wie moet ik komen May of Jayden?]

    [Jayden en ze zitten in de eetzaal. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aria
    "Nee, we gaan dit samen doen. Of je me mag of niet," zeg ik.
    Ik ga niet over me heen laten lopen, ik ga dit samen doen met haar en niet anders. Wat hebben tweedejaars voor leerstoffen? Het lijkt zo lang geleden, dat ik er zelf één was.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    'Hoor jij toch te weten als miss know it all' mompel ik, en plof toch in de zetel. Je kon duidelijk zien dat ik hier de pest in had.


    El Diablo.

    Maegan Cassidy Fox
    “Waar heb jij last van, Fox! Vroeg ik erom? Nee!” Ik begon hard te lachen en Aisha schaterde mee. “En we weten allebei dat ik Chay leuk vind.” Aisha en ik stopte allebei op hetzelfde moment en ik aaide Samuel over zijn hoofd. “Het komt wel goed, kindje,” zei ik op een plagerige moeder-toon, “Alles komt goed. En trouwens, Chay is hier op het moment niet, calm down.”
    Ik zag dat Tyler naast Samuel ging zitten en ik grijnsde. “Tyler, dude, wie vindt jij mooier; Chay of mij?” Ik keek naar hem met een blik van ‘kies verstandig of het wordt je dood’, die mijn draakje Aisha precies dezelfde had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyler

    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik veel, jullie zijn beide prachtig.' zeg ik en neem een slok drinken. Iedereen wist dat ik nooit kon kiezen tussen vrouwen, zeker geen mooie vrouwen.


    El Diablo.

    Aria
    "Geen beledigende opmerkingen," zeg ik.
    Ik zucht en begin te ijsberen.
    "Tweedejaars hebben volgens mij vooral geschiedenis, verweringspreuken en dat soort dingen," zeg ik.
    "Wat jij straks gaat zeggen, is belangrijk, voor al die zielen," vervolg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Samuel

    "Fox!" Sis ik opnieuw.
    "Kappenn nu." Zeg ik en ik kijk Tyler aan van 'hou je kop'.
    Ik bleef hem aankijken.
    "ChayChay is mooier." Zeg ik dan en steek mijn tong even uit naar Maegan.
    "So deal with it." mompel ik eracheraan.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 0:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayden Jason Bright
    Fluitend loop ik naar de eetzaal terwijl Slice voor me door de gang gaat. Hij was nu 2 meter bijna 2,5 want hij groeide no steeds. Zijn giftanden waren vrij dodelijk. Een beet en je moest naar de ziekenboeg anders zou je binnen 2 uur dood zijn. Mensen gingen dan ook vrolijk voor ons aan de kant. Slice kon zich ook prima verdedigen zonder zijn handen met zijn harde huid en hij kon zelfs een beetje wurgen maar was er niet heel goed in. Hij sisde hard naar een laatste jaar Lion die vorig jaar op zijn staart trapte. Het meisje was bang en deinsde ahteruit. 'Nee, Slice we doen NOG niets.' Zei ik in Sisselspraak. Het zat in de genen zeiden ze. Daarom kreeg ik ook een slang natuurlijk. Ik liep de eetzaal in en zag Samuel en Maegan. Ik liep naar ze toe met de kronkelende Slice achter me aan. 'Heey.' Zeg ik nonchalant terwijl ik zie dat iedereen zit en ik dus ook ga zitten. (tenzei ze staan.) 'Hoe was jullie vakantie.' Vervolg ik mezelf. Ik kende ze en zij kende mij beter dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Sorry dude' mompel ik als ik de blik van Sam zie.
    Ik neem nog een slok drinken, en kijk rond.


    El Diablo.

    Chayenne

    'Wat? Wat bedoel jij nou weer met wat jij gaat zeggen' grom ik.
    Ik zucht, dit ging een lange avond worden.


    El Diablo.

    Samuel

    Ik rolde met mijn ogen naar Tyler.
    "Ook hoi JJ." Zeg ik tegen Jayden. "Saai." Zeg ik dan. Ik was een beetje down nu.
    "TL, geef me eens de schaal sla?" Ik keek Tyer aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maegan Cassidy Fox
    “Weet ik veel, jullie zijn beide prachtig.” Hij haalde zijn schouders op en ik keek hem even met vernauwde ogen aan, maar wij namen het er maar mee en haalde ook onze schouders op, terwijl ik uit mijn glas dronk en weer begon te grinniken toen Samuel siste “Fox! Kappen nu.”
    Onschuldig keek ik hem aan. “What’s wrong, pumpkin? I didn’t do a thing.”
    Jayden kwam eraan lopen en ging ook zitten, zijn slang was er ook bij en ik keek er gefascineerd naar. “Hoe was jullie vakantie?” Ik tuitte mijn lippen even en keek Jayden aan. “Goed, totdat het was afgelopen en ik hier weer was,” Waarna ik gelijk vervolgde met een geïnteresseerde stem, “Jay, ik houd van je slang, Slice, man,” Met grote, donkere, schitterende ogen keek ik ernaar. “Kan hij al eerstejaars op eten?” Er kwam een donker gegrinnik uit mijn mond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyler

    Ik knik, en geef hem de bak sla.
    'Enige wat ik heb gedaan is op het strand liggen en chickies checken' grinnik ik.


    El Diablo.

    Aria
    "Jij bent een betere spreker, ik ben degene die beter demonstreert," zeg ik.
    Ik zucht en probeer dan te glimlachen.
    "Dat je een Fox bent, betekend echt niet dat je een arrogant mens moet zijn, je kan heus wel aardig zijn en het spijt me, maar ik heb geen zin in ruzie," zeg ik vermoeid.
    Zo dat was eruit, eindelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chayenne

    'Het zal wel' mompel ik, en rol met mijn ogen.
    'Dus als jij even wat bedenkt kan ik even wat te eten voor ons halen want ik heb geen zin in een knorrende maag' mompel ik, en loop de deur uit. Op naar het feestmaal. Ik zal terug moeten komen, dat weet ik ook wel.
    Maar als ik eten moet halen kan ik wel met de anderen praten.


    El Diablo.